مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

ریبون بلندر ، بلندر صنعتی قیمت و خرید دستگاه

ریبون بلندر

یکی از تولیدات با کیفیت ماشین سازی کیان صنعت، دستگاه ربون بلندر (بلندر صنعتی) می باشد. شما عزیزان برای خرید این دستگاه به صورت عمده و تکی می توانید با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

ریبون بلندر چیست؟

دستگاه ریبون بلندر ( Ribbon Blender ) دستگاهی که دارای مخزن افقی و ثابت است و معمولا به شکل U طراحی می‌شود. ما در ماشین سازی کیان صنعت پس از طراحی و تولید دستگاه ریبون بلندر در طول سال ها، تجربه های زیادی کسب نموده ایم و اکنون از این تجربه ها در زمینه ساخت دستگاه های حرفه ای، کاربردی و بدون نقص استفاده می نماییم. دستگاه میکسر بلندر از مخزنی به شکل یو تشکیل شده است که در آن یک همزن می‌چرخد. همزن از دو گروه روبان (ریبون) تشکیل شده است که به شکل مارپیچ در هم آمیخته می‌باشند. در واقع نام ریبون بلندر از همین جا بوجود آمده است.

بلندر به معنی مخلوط کن است و ریبون نیز به همان معنی روبان می‌باشد. این دو گروه از روبان ها، روبان خارجی و روبان داخلی نام دارند. روبان‌ها بر خلاف جهت همدیگر با 30 الی 300 دور در دقیقه می‌چرخند تا پودرها را به صورت شعاعی و جانبی منتقل و جابجا کنند.

کیان صنعت تولید کننده و مرکز پخش انواع ماشین آلات صنعتی در ایران می باشد.از دیگر تولیدات ما می توان به دستگاه پرکن مایعات و دستگاه اسپری پرکن اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.


میکسر بلندر

این دستگاه ها در دو شکل عمودی و افقی تولید می شود و به دلیل اهمیت کار این دستگاه ، دستگاه های بلندر با قابلیت متفاوتی تولید می شود .در بعضی موارد هنگام ترکیب مواد لازم است که دمای محیط کمی افزایش پیدا کند تا آن ماده درون دستگاه بهتر ترکیب شود .
به همین دلیل این دستگاه میکسر بلندر با دو جداره ساخته می شوند و در مدل دیگر این دستگاه بلندر با محفظه چرخان و گرد طراحی می شود که با چرخش این بخش هیچگونه گرانول و پودری در کف این مخزن باقی نخواهد ماند .
دستگاه میکسر بلندر یکی از دستگاه های طراحی و تولید شده توسط گروه صنعتی کیان صنعت می باشد که در زمینه مخلوط کردن مواد غذایی خشک نقش بسزایی دارد.


انواع ریبون بلندر

دستگاه میکسر بلندر در دو شکل اصلی افقی و عمودی تولید می شود. از این رو اهمیت ترکیب ها سبب آن شده که دستگاه ریبون بلندر با توانایی های مختلفی نیز تولید شود. مثلا: برخی ترکیبات نیاز است در هنگام میکس، دما به میزان معینی بالا رود تا ماده مورد نظر بهتر مخلوط شود. 

ریبون بلندر


فروش و ساخت دستگاه ریبون بلندر

شرکت ماشین سازی کیان صنعت، سازنده و تولید کننده انواع ریبون بلندر و پدل بلندر در سایزهای مختلف از 100 لیتری تا 10000 لیتری از جنس استیل یا فولاد با قابلیت تجهیز به چوپر و اسانس پاش (طبق سفارش مشتری) می باشد. این دستگاه ها با طراحی کاملاً مهندسی و ساخت فنی آماده تحویل سفارشات شما در اسرع وقت می باشد.
برای خرید و اطلاع از قیمت ریبون بلندر با ما تماس بگیرید.


مکانیزم دستگاه ریبون بلندر

دستگاه بلندر صنعتی مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است که Ribbon Blade نام دارد. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد. به تعریف ساده تر، پره های داخل مخزن دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود. پره ها و جنس مخزن بلندر به گونه ای در نظر گرفته می شود که قابلیت شستسو با آب را داشته باشند.


ویژگی های فنی بلندر صنعتی کاور دار

این وسیله ی محبوب در میان کافی شاپ ها به راحتی در آشپزخانه و درون کانتر نصب می شود. از ولتاژ برق 220 وات 240 وات استفاده می کند. بلندر صنعتی کاور دار یکی از مهم ترین تجهیزات برای آشپزخانه های کافه ها می باشد که ویژگی هایی خاص خود دارد. این مخلوط کن مخصوص کافی شاپ نه تنها قدرت مخلوط کردن انواع میوه را دارد بلکه قادر است قطعه های یخ را نیز خرد کند. موتور مخلوط کن حرفه ای کاور دار دارای قدرت 2200 وات است.
این مدل دستگاه بلندر حرفه ای دارای یک کاور است که در کاهش و حتی از بین بردن صدای دستگاه هنگام روشن بودن و کار کردن نقش بسزایی دارد. همچنین با وجود امکان نصب درون کانتر فضای بسیار کمتری را اشغال میکند و عامل زیبا سازی محیط می شود. جنس پارچ بلندر حرفه ای کافی شاپ از جنس شیشه ی کاملا نشکن است. سیم کشی داخلی بلندر صنعتی کاور دار یکی از بهترین کیفیت ها را دارد که شما را راضی نگه خواهد داشت.


مزایای ریبون بلندر کیان صنعت

  • ترکیب دقیق و یکنواخت مواد پودری در زمانی کوتاه
  • طرح‌های نوین با استانداردهای بین المللی و بروز
  • بدنه قرص و محکم از ویژگی های اصلیِ ریبون بلندر تولیدی کیان صنعت می باشد.
  • طراحی و ساختِ اختصاصی میکسر متناسب با نیاز مشتری
  • فروش تک و عمده میکسر پودر بدون واسطه به تولید کننده
  • قیمت بی‌نظیر و کیفیت فوق‌العاده در میکسر کیان صنعت
  • تعهد در قراردادها و تحویل به موقع آنها به مشتریان
  • توانایی در تولید ابعاد گوناگون در تیپ سبک و سنگین
  • برآورد قیمت بر اساس حجم مفید دستگاه بلندر صنعتی

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید