مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرکن عسل اتومات و دستی | پرکن شیشه عسل

دستگاه پرکن عسل

یکی دیگر از تولیدات کیان صنعت،دستگاه پرکن عسل است. به کمک این دستگاه می توان شیشه های عسل را به سرعت و کاملا بهداشتی بسته بندی نمایید. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش خرید این دستگاه پرکن با کیان صنعت تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن عسل

دستگاه پرکن عسل
16/09/2021

دستگاه پرکن عسل تولیدی در کیان صنعت با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. این دستگاه در مدل های اتوماتیک و نیمه اتومات موجود است. مکانیزم عملکر این دستگاه به گونه ای که کمترین هدر رفت را در هنگام پرنمودن محصول خواهید داشت.

دستگاه عسل پرکن، پرکن عسل یکی دیگر از محصولات کیان صنعت ( تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی) می باشد. این دستگاه ها با توجه به جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود و تماما دارای کیفیت بالایی هستند. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه عسل پرکن با ما در کیان صنعت تماس بگیرید.
پرکن عسل با توجه به اینکه این ماده غذایی دارای غلظت بالا و چسبندگی می باشد، باید اتومات و نیمه اتومات باشد. این دستگاه باید به صورت سیلندر دار باشد که دقت بالایی داشته باشد. استفاده از این دستگاه می تواند میزان تیراژ در روز را افزایش دهد. برای خرید این نوع دستگاه با کارشناسان فروش کیان صنعت در ارتباط باشید.
از جمله تولیدات کیان صنعت در زمینه پرکن عسل می توان به: پرکن دستی عسل، دستگاه پرکن عسل خانگی، پرکن اتومات عسل، پرکن تک نفره اشاره داشت. دستگاه پرکن عسل جز دسته دستگاه های پرکن مایعات می باشد.

دستگاه عسل پرکن

دستگاه پرکن عسل به دلیل چسبندگی این ماده خوراکی دارای پیچیدگی خاصی می باشد. این دستگاه دارای سیستم گرم کن است زیرا اگر عسل در حین پر شدن گرم نباشد موجب توقف کار و ایجاد پرت در سیستم تولید می گردد. این گرما هم باید طوری تنظیم شود تا به آنزیم ها و مواد مقوی عسل آسیب وارد نشود. دستگاه پرکن عسل به صورت نیمه اتوماتیک یا اتومات و سیلندر پیستونی بوده که مجهز به مخزن دوجداره شده و مناسب بسته بندی انواع مواد مشابه است.
در داخل جداره مخزن دستگاه پرکن عسل از مکانیسم حرارتی استفاده شده تا ماده را در محدوده نیاز گرم کرده و حالت روندگی به ماده بدهد. این میزان دما نیز قابل تنظیم است. پرکن عسل در ظرفیت های مختلف قابل اجرا و تنظیم جهت پرکردن است.

پرکن عسل در گروه ماشین آلات پرکن پمپی قرار دارد.

قیمت دستگاه پرکن عسل

قیمت انواع دستگاه عسل پرکن ، بستگی به عملکرد دستگاه دارد. این دستگاه که در انواع مختلفی ساخت و تولید می شوند کاربرد زیادی را در تمام دنیا دارد و می توان با استفاده از این دستگاه که کیفیت لازم برای پر کردن عسل را به کار گرفت.
دستگاه در حالی ساخته می شود که تمامی استاندار های بین المللی و لازم را برای تایید وزارت بهداشت دارد.
طراحی و ساخت دستگاه به گونه ای می باشد که در سریع ترین زمان ممکن قوطی های مورد نظر را پر می کند.کیفیت عسل تازه حین عملکرد دستگاه کاملا حفظ خواهد شد چرا که دستگاه از جنس استیل عالی و مرغوب ساخته می شود و هیچ گونه آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد.

پرکن عسل تومات


قیمت پرکن دستی عسل

دستگاه پر کن عسل بصورت تک نازل دستی مناسب برای مرباجات و مایعات غلیظ ساخت شرکت کیان صنعت که بنا به درخواست مشتری این پرکن ها بصورت دو نازل، سه نازل،... و هم بصورت دستی یا تمام اتوماتیک توسط شرکت ساخته میشود.
با توجه به نوسانات نرخی موجود در بازار ها بهترین کار این است که همین حالا اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود نمایید. قیمت ها همان قیمت درب کارخانه می باشد و با حفظ واسطه ها به نسبت دیگر مکان های عرضه کننده قیمت پایین تر خواهد بود.


فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت عسل پرکن

  • نوع دستگاه
  • حجم سیلندر دستگاه
  • سرعت پرکن دستگاه
  • دستی،اتومات یا نیمه اتومات بودن دستگاه
  • سال تولید دستگاه و……

قیمت دستگاه پرکن عسل دستی، باتوجه به موارد ذکر شده متغیر می باشد.
علاوه برآن، باتوجه به نوسانات موجود در بازار، امکان درج قیمت دستگاه پرکن عسل دستی امکان پذیر نخواهد بود. برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران کیان صنعت تماس بگیرید.

انواع دستگاه پرکن عسل

عسل ماده ای با میزان ویسکوزیته بالا است که چسبندگی بالایی نیز دارد. این ماده خوراکی با استفاده از دستگاه های پرکن مایعات غلیظ در ظروف مختلف پر می شود. دستگاه های پرکن عسل می توانند به صورت تمام خودکار تمامی مراحل پر کردن را انجام دهند و بسته بندی های دقیق را ارائه دهند.
دستگاه های پرکن عسل نیمه اتومات با استفاده از یک اپراتور برای ظرف گذاری پر کردن را انجام می دهند. اما دستگاه های پرکن دستی عسل که ارزان قیمت تر هستند و عملکردی ساده و آسان دارند نیز در کارگاه های کوچک و کسب و کار های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی و ساخت دستگاه پرکن عسل

دستگاه پرکن شیشه عسل از سری دستگاه های پرکن مایعات  است که پس از طی روند تولید به روز و مجهز شده است. این دستگاه که در سیستم ها و مشخصه های فنی و ظاهری گوناگون به بازار عرضه شده است، محصولاتی با تنوع بسیار را ارائه داشته و در نهایت تامین عسل را در قالب های متفاوت، به خوبی به انجام رسانده است.
قابل به ذکر می باشد که سیستم موجود در دستگاه پرکن شیشه عسل یکی از این گزینه ها می باشد:

  1. سیستم نیمه اتوماتیک
  2. سیستم تمام اتوماتیک

پرکن شیشه عسل

نکاتی در مورد حرارت دهی عسل

حرارت دادن عسل در دمای بالاتر از ۴۰ درجه سانتیگراد، باعث می شود ترکیبات فرار عطر و طعم آن شروع به تبخیر کنند و آنزیم های آن غیرفعال شوند، حال آن که حرارت بیش از ۴۹ درجه سانتیگراد آنزیم ها را از بین می برد. باوجود این، بیشتر عسل های موجود در بازار، تا ۶۶ درجه سانتیگراد گرم (پاستوریزه) شده اند تا از تبلور (سفت و غلیظ شدن و شکرک زدن) و تخمیر آنها جلوگیری شود. گرم کردن عسل تا این دما یا بالاتر از آن، فرایندی به نام اولترافیلتراسیون را امکان پذیر می کند که در آن عسل تحت فشار از صافی بسیار ریز عبور داده می شود تا کاملا شفاف شود و تا مدت طولانی تری روان باقی بماند. هرچه عسل را سریع تر گرم و سپس سرد کنید، آسیب کمتری به آن وارد می شود.

در ماشین سازی کیان صنعت گرم کن دستگاه پرکن،به گونه ای طراحی و تنظیم می شود که هنگام پرکردن ظرف عسل و بسته بندی هیچ آسیبی به مواد مغزی و عطر و بوی عسل وارد نشود و شما در نهایت عسلی ناب را به مشتریان خود عرضه خواهید کرد.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید