مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه والو کش اسپری

دستگاه والو کش اسپری

یکی دیگر از محصولات پر فروش و بسیار پرکاربرد در صنایع غذایی و لبنی دستگاه والو کش اسپری می باشد. خوشبختانه ماشین سازی کیان صنعت توانسته است این محصول کاربردی را با بهترین کیفیت طراحی،تولید و روانه بازار نماید.دستگاه والو کش اسپری مناسب برای خطوط تولید اسپری و بازیابی قوطی اسپری می باشد.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه والو کش اسپری چیست و چه کاربردی دارد؟

خیلی از تولیدکنندگان انواع اسپری در مواقع پرچ قوطی اسپری را از چرخه تولید خارج کرده که این امر باعث افزایش هزینه های تولید اسپری می شود . دستگاه والو کش اسپری یک دستگاه جانبی برای تولید کنندگان اسپری است که می توانند اسپری های پرچ شده را دوباره به چرخه تولید بازگردانند و در این صورت می توان از یک قوطی چندین بار استفاده کرد و این امر باعث صرفه جویی و کاهش هزینه های تولید خواهد شد.

enlightenedدر مورد دستگاه اسپری پرکن و پرکن مایعات هم بدانید.

ویژگی ها و مشخصات دستگاه والو کش

  • ابعاد : 30 در 40 به ارتفاع 50
  • وزن دستگاه حدودا 10 کیلوگرم می باشد.
  • مواد تشکیل دهنده فولاد وآلومینیوم
  • عملکرد دستگاه بصورت پنوماتیک می باشد.

پنوماتیک برگرفته از یک کلمه ی یونانی به معنی باد یا نفس است و امروزه در صنعت به معنای استفاده از هوای فشرده برای انتقال انرژیست چراکه این سیستم ها از طریق هوای فشرده یا گاز های بی اثر تغذیه می شوند و کارخانه ها از این گاز های فشرده برای کنترل و هدایت دستگاه های ابزار دقیق استفاده می کنند.

ویژگی های دستگاه

  • امکان استفاده مجدد از قوطی های اسپری
  • کم شدن هزینه تولید و ایجاد صرفه اقتصادی
  • برگشت قوطی اسپری با پرچ خراب به چرخه تولید
  • فضای اشغال شده کم توسط دستگاه
  • سرعت بالا
  • کاربری اسان
  • قیمت مقرون به صرفه
  • بازگشت سرمایه

قیمت والو کش اسپری


قیمت دستگاه والو کش اسپری

دستگاه والو کش اسپری تولیدی توسط کیان صنعت با توجه به تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است و این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد. ما استفاده از این دستگاه را به همه تولید کنندگان توصیه می نماییم زیرا تا حد زیادی هزینه اولیه تولید اسپری را کاهش می دهد. 
برای خرید و اطلاع ازقیمت دستگاه والو کش اسپری با ما در کیان صنعت تماس بگیرید.


روش کار والو کش اسپری 

کارکرد این دستگاه بگونه ای است که با قرار دادن قوطی اسپری پرچ شده که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است، در زیر مکنده دستگاه و با فشار دادن یک پدال قسمت والو از قوطی جدا می‌شود و می‌توان با استفاده مجدد از قوطی هزینه های تولید را کاهش داد.
دستگاه والو کش اسپری ساخته شده در ماشین سازی کیان صنعت بسیار با کیفیت و با عملکرد سریع توانای جدا کردن والو اسپری از قوطی دارد همچنین کابری آسان  این دستگاه باعث شده بسیاری از شرکت های تولید اسپری از این دستگاه استقبال کنند.

والو اسپری چیست؟

بیشتری کاربرد والو اسپری در زمینه اسپری مو، حشره کش ها و مراقبت های بهداشتی و شخصی است. اکثر این محصولات به ‌عنوان دریچه‌های آئروسل حالت پاشش مداومی دارند. به همین دلیل این محصولات به ‌ویژه در بخش دارویی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند. شیرهای کنترلی برای جریان سیالات توسط قیمت متحرکی مانند یک فنر یک جایگاه ثابت به خود می‌گیرند. برای مثال در هنگام فشار دادن این والو اسپری‌ها باز و بسته شده و جهت جریان سیالات را کنترل می‌کنند.
والو اسپری در صنایع تولید پمپ‌های اسپری ‌کننده به‌عنوان کلمه‌ ای عامیانه در بازار استفاده می‌شود. والو در اصل به معنی شیر کنترل‌ کننده جریان مایعات و پاشش سیالات به ‌صورت قطرات و سیلابی بر روی سطوح موردنظر خواهد بود. والو ها به‌عنوان کنترل‌کننده جریان و یا فشار سیالات کاربرد فراوانی دارند. در کشورهای خارجی به والو اسپری ها Aerosol valves نیز می گویند. آنها شیرهایی هستند که در حالت اسپری کردن ظروف تحت فشار را تحریک کرده و محتوی خود را آزاد می‌کنند.

والو اسپری

مقالات مفید:

پرکن چسب 123

نوار نقاله

پرکن تیوپ خمیر دندان

دستگاه پرکن تینر

 

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید