مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرس تخلیه بشکه

دستگاه پرس تخلیه بشکه

یکی از محصولات تولیدی کیان صنعت،دستگاه پرس تخلیه بشکه است. برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.کیان صنعت تولید کننده بهترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعتی در ایران

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرس تخلیه بشکه، مخصوص مواد فوق العاده غلیظ مثل گریس،پارافین،چسب سیلیکون،رب و...که داخل بشکه هستن وبرای تزریق درظرف ها و بطری های کوچکتر با هرحجمی ازاین دستگاه استفاده می شود.این دستگاه در دو نوع اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید می شود.برای ثبت سفارش خرید این محصول و اطلاع از لیست قیمت محصولات با ما در کیان صنعت تماس بگیرید.

این دستگاه ها توانایی تخلیه مواد غلیظ و خمیری مانند بتونه از بشکه و پاتیل را دارا می باشند.این دستگاه ها برای تخلیه و یا تزریق مواد غلیظ و خمیری که امکان پمپ کردن وجود ندارد و یا در صورت پمپ شدن ممکن است در اثر گرما به کیفیت مواد آسیب وارد شود و همچنین موادی که نباید در مجاورت هوا باشند بسیار مناسب می باشند.

در مورد دستگاه های اسپری پرکن ، پرکن چسب 123 و پرکن عسل هم بخوانید.

دستگاه تخلیه بشکه

صنایعی که به صورت دایم از مواد غلیظی همچون پارافین، ژلاتین و انواع روغن های جامد مانند گریس استفاده می کنند نیازمند دستگاه تخلیه بشکه برای استفاده راحت این مواد هستند. این دستگاه با کمک جک هیدرولیکی با ایجاد فشار از بالای بشکه سبب تخلیه محتویات از سمت درب می شود.

صفحه ای از جنس تفلون از بالا وارد بشکه می گردد. برای عایق بندی شدن تفلون دور آن تیوب در نظر گرفته شده تا در هنگام فشار، مواد از کناره های آن نشت نکند. تجهیز بشکه تخلیه کن به پمپ دنده ای سبب می گردد تا فرایند خروج مواد راحت تر صورت گیرد. این دستگاه برای مایعات رقیق تر در بشکه ها ۲۰۰ تا ۳۰۰ لیتری نیز مورد استفاه است.

یکی از دستگاه های تولیدی کیان صنعت، پرکن مایعات غلیظ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دستگاه پرس تخلیه بشکه

 

عملکرد دستگاه تخلیه بشکه

در ابتدا بشکه را در داخل فیکسچر دستگاه که دقیقا زیر فلنچ دستگاه تعبیه شده قرار می دهیم. فلنچ را به کمک شیر هیدرولیکی به داخل بشکه هدایت کرده و پس از ورود کامل فلنچ به داخل بشکه، لاستیک دور فلنچ را به کمک شیر پنوماتیک باد کرده تا به دور بشکه آب بند شود. در انتها پمپ را روشن کرده و فلنچ را به سمت داخل بشکه هدایت می کنیم . به این صورت مواد به سوراخ خروجی فلنچ فشرده شده و به کمک پمپ به بیرون تخلیه می شود .

لازم به ذکر است که در دستگاه تخلیه بشکه دستی سرعت فشار که بادست به اهرم هیدرولیک می آوریم با سرعت تخلیه گیریس باید تناسب داشته باشد.
پس از تخلیه کامل مواد از بشکه ، هوای داخل تیوپ را توسط شیر مربوطه تخلیه می کنیم و توسط شیر دیگر هوای بین زیر صفحه ی تفلونی و کف بشکه را ایجاد می کنیم و همزمان توسط اهرم هیدرولیک صفحه ی تفلونی را به سمت بالا می آوریم.

پمپ تخله بشکه

این پمپ ها به شکل لوله ای باریک بوده و از دهانه بشکه وارد آن شده و مواد را از انتهای بشکه تخلیه می نمایند.
پمپ های تخلیه بشکه مخصوص مواد رقیق با وزن بسیار سبک
پمپ های تخلیه بشکه مخصوص مواد غلیظ با وزن سبک
پمپ های مخصوص تخلیه مواد بسیار غلیظ از بشکه های دهانه باز
پمپ های عمودی مخصوص تخلیه مخازن با ارتفاع زیاد

این پمپ ها با ابعاد مختلف برای انواع کاربرد ها طراحی و ساخته شده اند.

پرس تخلیه بشکه

این دستگاه به عنوان پرس تخلیه بشکه ، پرس تخلیه چسب پرکن سیلیکون پرس تخلیه سیلیکون،پرس تخلیه ماستیک و..... کاربرد دارد.در مورد دستگاه پرکن کارتریج هم بخوانید.

 

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید