مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

پرکن عطر و ادکلن ،دستگاه پرکن عطر

دستگاه پرکن ادکلن

از دیگر محصولات تولیدی کیان صنعت دستگاه پرکن ادکلن و عطر است. این محصول با کیفیت بالا و با توجه به تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. این دستگاه در دو مدل نیمه اتومات و اتومات در حال تولید است.

کیان صنعت
کیان صنعت

هدف از تولید دستگاه پرکن ادکلن (دستگاه پرکن عطر)، پر کردن اصولی شیشه های ادکلن و عطر با دقت بالا می باشد. دستگاه پرکن ادکلن از سری دستگاه های پرکن مایعات است و تعداد نازل در این دستگاه متغیر می باشد. با توجه به سفارش و نیاز مشتری هر تعداد نازل که مد نظر باشد قرار داده می شود. جنس این دستگاه به گونه ای است که در هنگام تماس با ادکلن هایی که الکل دارند آسیبی به آن نمی رسد. قیمت دستگاه پرکن ادکلن دستی از سایر مدل های نیمه اتومات و اتوماتیک آن ارزان تر است.

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خرید، اطلاع از قیمت دستگاه و مشخصات دقیق دستگاه پرکن عطر با مشاوران ما در کیان صنعت تماس بگیرید.

دستگاه پرکن ادکلن

این دستگاه در دو مدل نیمه اتومات و اتومات تولید شده است. در دستگاه پرکن ادکلن نیمه اتومات قسمتی از کار توسط اپراتور انجام می گیرد اما در مدل تمام اتومات صفر تا صد عملیات توسط دستگاه انجام می شود.
دستگاه های پرکن ادکلن دارای تعداد نازل های متفاوتی می باشند. هر چه تعداد این نازل ها بیشتر باشد سرعت پر کردن مواد بیشتر و حجم تولید بالا تر می رود.

برای اطلاع از قیمت دستگاه پرکن عطر و ادکلن با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دستگاه نیمه اتومات پرکن، پانچ وطوق زن ادکلن

دستگاه نیمه اتومات پرکن، پانچ وطوق زن ادکلن(ست کامل ۳ تیکه موجود در کیان صنعت)

ساخت دستگاه پرکن ادکلن دستی

دستگاه های پرکن ادکلن انواع مختلفی دارند. هم به صورت دستی هم به صورت اتومات و هم به صورت نیمه اتومات تولید می شوند. یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید دستگاه های پرکن با ید به  آن توجه کنید جنس بدنه دستگاه می باشد. بدنه باید به گونه ای باشد که در هنگام تماس با مواد دچار آسیب نشود و مقاومت بالایی داشته باشد. دستگاه های پرکن دستی هم قیمت مناسب تری دارند و هم کارایی زیادی دارند.

دستگاه پرکن وکیومی عطر و ادکلن

دستگاه پرکن وکیوم عطر و ادکلن با ایجاد خلا در شیشه های عطر و ادکلن مایع را به آنها تزریق می نماید. این دستگاه دارای میزان دقت و سرعت مناسبی است.

دربند شیشه های عطر و ادکلن

این دستگاه در سه سایز 23٬15٬18 ساخته می شود که برای انتخاب سایز دستگاه٬ حتما باید از سایز درب محصول اطمینان حاصل کنید که برای انجام این کار باید قطر بیرونی دهانه شیشه خود را با کولیس اندازه بگیرید. حداکثر فشار برای پلمپ شدن درب ویال 2 الی 3 کیلوبار می باشد که با دست کار بسیار آسانی است. به این نوع دربند ها٬ دربند کریمپر (دربند ادکلن) گفته می شود و در چند نوع ساخته می شود که به صورت دستی ٬ پنوماتیک و اتوماتیک می باشد.

کریمپر، دربند نیمه اتوماتیک ادکلن

دربند، کریمپر ادکلن


دستگاه پرکن وکیوم چیست؟

دستگاه های پرکن مایعات دارای مکانیزم های مشخصی هستند. برای انواع مایعات غلیظ و رقیق انواع عملکرد ها در نظر گرفته شده است. به طور کلی چهار مکانیزم زیر به کار گرفته می شود:

  •  پرکن وکیوم
  •  پرکن پمپی
  •  پرکن ثقلی
  •  پرکن سیلندر پیستونی

دستگاه پرکن وکیوم برای مایعات غلیظ و رقیق مورد استفاده می باشد. از دیگر دستگاه های پرمایعات در کیان صنعت می توان به پرکن آب معدنی و پرکن سرکه اشاره داشت. هر دستگاه برای یگ کاربرد خاص تولید می شود.

اهمیت تعداد نازل در دستگاه پرکن ادکلن

دستگاه های پرکن ادکلن معمولا دارای نازل های با تعداد متفاوت می باشد.به وسیله این نازل ها بتوان انواع ظروف را در مدت زمان کوتاهی بتوان از ادکلن پر نمایند.
از این رو تعداد نازل نقش عمده ای را برای سرعت بسته بندی توسط دستگاه های پرکن ایفا می کند.می توان با استفاده از دستگاه های دارای نازل بیشتر، تعداد بیشتری از ظروف مختلف را پر نمود. دستگاه های پرکن ادکلن را معمولا طوری طراحی نموده اند که با در تماس بودن با ادکلن ها که معمولا حاوی مقداری الکل بوده، مشکل خاصی پیش نیاید.
دستگاه اسپری پرکن از جمله دستگاه هایی بوده که باید دارای جنس مناسبی بوده، تا با خوردگی مواجه نشده، از این رو آنها را از استنلس استیل تولید می نمایند. از پرمصرف ترین دستگاه پرکن اسپری می توان به اسپری پرکن گاز فندک اشاره داشت.

انواع دستگاه پرکن ادکلن و عطر

 

کاربرد دستگاه پرکن ادکلن

  • مایعات خوراکی نظیر روغن مایع، روغن زیتون، شربت، آبمیوه، لبنیات و غیره
  • مایعات شیمیایی نظیر نفت، بنزین، لوسیون و غیره
  • مایعات بهداشتی نظیر شامپو، صابون، مواد شوینده و غیره
  • مایعات دارویی نظیر شربت، استون، الکل، کرم و غیره
  •  پرکن انواع مواد اشتعال زا

بسته بندی این محصولات در ظرف پت و شیشه و سایر ظروف مقاوم در مقابل خلاء انجام می پذیرد.

قیمت فروش دستگاه پرکن ادکلن وکیومی

قیمت گذاری های صورت گرفته در مجموعه کیان صنعت مناسب و منصفانه می باشد و موجب رضایت مشتریان می گردد. اهمیت وجود دستگاه های پرکن و بسته بندی در کارخانجات بر هیچ کس پوشیده نیست. لذا این مجموعه تولیدی و عرضه کننده با دارا بودن انواع دستگاه های پرکن و بسته بندی با بهترین جنس و بالا ترین کیفیت تولیدی، نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن رفع می نماید. پرکن های ادکلن کیان صنعت با قیمتی مناسب، کارایی خوب و عالی ترین کیفیت به مشتریان عزیز به صورت مستقیم عرضه می شوند.

از جمله مواردی که باعث متغیر بودن قیمت پرکن ها می شوند عبارتند از:

  • نوع کارکرد دستگاه (دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک)
  • تعداد نازل های دستگاه
  • کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه و…

قیمت دستگاه های پرکن ادکلن دستی پایین تر از نیمه اتومات ها و اتومات ها می باشد.
اکثر کار دستگاه های پر کن دستی با اپراتورها می باشد و سرعت کار بستگی به سرعت عملکرد اپراتور دارد.


مشخصات فنی پرکن عطر و ادکلن

  1.  سرعت دستگاه با ۲ نازل نیمه اتوماتیک ۳۰۰ عدد در ساعت
  2.  سرعت دستگاه با ۲ نازل اتوماتیک ۴۵۰ عدد در ساعت

تمامی دستگاه های ماشین سازی کیان صنعت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه پرکن ادکلن

 

روش پرکردن شیشه ادکلن با دستگاه پرکن ادکلن

کارخانه جات تولید عطر و ادکلن، برای بسته بندی محصول خود به وسیله ای پر سرعت احتیاج دارند.
این عمل، به وسیله ی دستگاه های مخصوص پر کردن ادکلن انجام می شود.
برخی از انواع این دستگاه دستی، برخی نیمه اتوماتیک و برخی تمام اتوماتیک هستند.
روش پر کردن شیشه ادکلن، به صورت دستی، تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود که  با توجه به نوع دستگاه این روش متفاوت می باشد.
روش پر کردن شیشه ادکلن با استفاده از دستگاه شیشه پرکن دستی: در این روش تمام مراحل توسط اپراتور دستگاه انجام می شود.
روش پر کردن شیشه ادکلن با استفاده از دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک: در این روش قسمتی از کار توسط اپراتور انجام شده و مابقی توسط دستگاه صورت می گیرد.
روش پر کردن شیشه ادکلن با استفاده از دستگاه پرکن تمام اتوماتیک: در روش تمام اتوماتیک تمام کار، از صفر تا صد توسط دستگاه و به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود.


مکانیسم پرکن عطر و ادکلن بصورت نیمه اتومات

اپراتور ظرف را به صورت دستی زیر نازل قرار می دهد و دستگاه به علت داشتن پمپ وکیوم، هوای داخل ظرف را کشیده و با فشار معمول پمپ وکیوم مواد را داخل ظرف پر می کند.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید