مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه پرکن بشکه

دستگاه پرکن بشکه

دستگاه پرکن بشکه یکی دیگر از تولیدات ماشین سازی کیان صنعت می باشد.این محصول با توجه به تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات این محصول با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

همان طور که از نام دستگاه پرکن بشکه متوجه می شویم، این دستگاه برای پر کردن انواع بشکه های فلزی و پلاستیکی در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه بشکه پرکن دارای نازل های ثابت و متحرک است که برای جلوگیری از کف کردن در زمان پر کردن بشکه ها، نازل های بلند در آنها به کار می رود که همراه با پر شدن مایعات درون بشکه، نازل نیز بالا می آید.
تولید و فروش انواع مدل های دستگاه بشکه پرکن در سایز و اندازه های مختلف برای پر کردن انواع بشکه های فلزی و پلاستیکی با قدرت، سرعت و دقت بالا در صنایع بسته بندی با قیمت های باور نکردنی در ماشین سازی کیان صنعت. این دستگاه از زیر مجموعه دستگاه پرکن مایعات می باشد.
.

دستگاه پرکن بشکه

کارخانه هایی که تولید کننده مواد به صورت مایع هستند شکل بسته بندی از تنوع متعددی برخوردار است، از جمله این بسته بندی ها می توان به بشکه های ۲۲۰ لیتری اشاره نمود . کیان صنعت با تولید ماشین آلات مخصوص پرکن نظیر دستگاه پرکن بشکه ۲۲۰ لیتری به این عرصه کمک نموده. این وسیله شامل دستگاه پرکن مایعات می شود که می تواند انواع مایعات از جمله آب، شربت، عرقیجات، آب رادیاتور ، روغن های خوراکی، روغن های صنعتی و از این دست محصولات را داخل بشکه پر کند.
دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن انواع مایعات با غلظت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه پرکن بشکه ۲۲۰ لیتری مخصوص پر کردن بشکه هایی با این حجم است که دارای محتوی مایعات و انواع پوره هستد . جنس بدنه دستگاه و قسمتهای در تماس با مواد، تعداد نازل ها و … با توجه به خواست مشتری قابل تعویض است .

قیمت دستگاه پرکن بشکه

دستگاه بشکه پرکن را می توان  به سه شکل طراحی کرد:

  1. خطی
  2.  نیمه اتومات
  3. تمام اتومات

که قابلیت پرکردن گالن و بشکه را دارد و عموما برای پرکردن بشکه تکی یا پالتی ( جهت سیالات رقیق و غلیظ مانند روغن ها و مشتقات نفتی ، حلال ها ، مواد شیمیایی ، مواد شوینده و … ) استفاده میشود و همچنین می‌توان دستگاه بشکه پرکن را بصورت نازل متحرک و نازل ثابت طراحی کرد.

در دستگاه پرکن بشکه ،برای راحت کردن کار اپراتور و محدود نبودن حجم برای پرکردن،بر روی دستگاه تایمر نصب می گردد.با توجه به زمان پر شدن ظروف زمان را بر روی دستگاه تنظیم میشود و کار انجام می شود.و ظروف از حجم 10 لیترالی 200 لیتری را به این روش می توان پرکرد.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع دستگاه بشکه پرکن و اطلاع از لیست قیمت ها با کیان صنعت معتبرترین تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی تماس بگیرید.

انواع دستگاه پرکن بشکه


ماشین بشکه پرکن

این دستگاه مجهز به سیستم کنترلر و نمایشگر توزین است که وزن دقیق مایعات را برای اپراتور مشخص می کند. در کارخانه های صنعتی توزین مایعات اهمیت زیادی دارد.هچنین دارای خروجی RS232 است که به راحتی می توان آن را به سیستم رایانه متصل کرد. در نتیجه مدیریت دستگاه بشکه پر کن با کامپیوتر انجام می شود.
با کمک این دستگاه راندمان پرکردن بشکه را بالا می رود زیرا مجهز به تابلو کنترل و دارای خروجی فرمان برای پمپ می باشد.دستگاه بشکه پر کن دارای سیستم کنترل توزین مواد در دو حالت Corse و Fine می باشد.
برای پر کردن، مجهز به سیستم حرکتی ورود نازل به درون بشکه می باشد و در نتیجه به راحتی می توان میزان مایعاتی که باید در بشکه ها ریخته می شوند را اندازه گیری کرد.

enlightenedدر مورد دستگاه دستگاه پرکن عسل،والو کش اسپری و ریبون بلندر هم بدانید.

پرکن بشکه مخصوص مایعات

پرکن ویژه پرکن مایعات ، برای صنایع شیمیایی ، روغن ، پتروشیمی ، رزین رنگ های صنعتی، در نوع های دستی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک. این تجهیزات برای ظروف یک لیتر به بالا کاربرد دارد و مناسب ترین ظروف آن پرکن بشکه ، گالن و بشکه روی پالت می باشد.

دستگاه پرکن بشکه (DF-300)

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک بشکه جهت پرکنی انواع بشکه فلزی و پلاستیکی تا 300 کیلوگرم در ابعاد مختلف طراحی شده است . این دستگاه قابل ارائه در سه مدل پرکنی از ته ظرف ، بالای ظرف ، داخل دریچه نازل میباشد. این دستگاه جهت پرکنی انواع مایعات غلیظ و رقیق مناسب می باشد که بدون ریزش مواد در محیطی پاکیزه و با دقت بالا ، پرکنی می تواند انجام شود .

دستگاه پرکن بشکه (نیمه اتومات )

دستگاه پرکن بشکه و گالن ساخت ماشین سازی کیان صنعت در دو مدل ثابت و متحرک می باشد .مکانیزم پرکردن به صورت وزنی و به وسیله پمپ دنده ای با دقت بالا  انجام می شود .
در صورتی که مایع کف کند از نازل های بلند استفاده می شود و در هنگام پرکردن نازل از داخل بشکه بالا می آید .دستگاه پرکن بشکه (نیمه اتوماتیک) برای پرکردن بشکه های مایعات رقیق و غلیظ مناسب می باشد .پس از پرکردن بشکه می توان  بشکه ها را بر روی غلطک هایی که تعبیه شده به وسیله دستگاه لیفتراک جهت بارگیری جابجا کرد .از این دستگاه جهت پرکردن انواع بشکه فلزی و پلاستیکی در ابعاد مختلف استفاده می شود .


دستگاه بشکه پرکن پالتی (4 بشکه)

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک بشکه پالتی جهت پرکنی انواع بشکه های فلزی و پلاستیکی در ابعاد مختلف تا حداکثر وزن 1000 کیلوگرم طراحی شده است . این دستگاه جهت پرکنی انواع مایعات غلیظ و رقیق مناسب می باشد که بدون ریزش مواد در محیطی پاکیزه و با دقتی بالا ، پرکنی می تواند انجام شود .

دستگاه پرکن بشکه


مشخصات فنی دستگاه پرکن بشکه :

  1. سیستم کنترل نمایشگر توزین ساخت کشور  کره
  2. تابلو کنترل دارای خروجی فرمان برای پمپ
  3. دارای دو حالت اتومات و دستی
  4. سیستم توزین دارای 4 لودسل ساخت کشور کره
  5. قابلیت تنظیم ارتفاع برای بشکه با اندازه های متفاوت
  6. نازلها بدون چکه می باشد .
  7. استفاده از نقاله رولیکی جهت سهولت در جابجا کردن بشکه ها از زیر نازل ها

دستگاه پرکن بشکه دارای یک پمپ با دبی بالا می‌باشد که راندمان پرکردن بشکه را بالا ببرید. بشکه ها بصورت پالتی یا تکی توسط کارگر یا لیفتراک روی نوارنقاله رولیکی قرارداده می‌شوند و هنگامی که به نقطه مورد نظرمی‌رسند توقف می‌کنند. نازل داخل بشکه هدایت میشود و با دستور فرمان PLC اقدام به پرکردن بشکه می‌کند. پس از پر شدن بشکها و بسته شدن درب آن نوارنقاله حرکت میکند و با شیب ملایم که برای آن در نظرگرفته شده روی زمین انتقال داده می‌شود ، در این حالت می توان بشکه ها را به لیفتراک جا به جا کرد.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید