مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه پرکن گریس

دستگاه پرکن گریس

یکی دیگر از محصولات تولید شده در ماشین سازی کیان صنعت، دستگاه پرکن گریس می باشد.این دستگاه زیر مجموعه دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد.برای ثبت سفارش خرید،دریافت مشاوره و اطلاع از مشخصات محصول با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن گریس

همان طور که گفته شد دستگاه پرکن گریس یکی دیگر از محصولات تولیدی با کیفیت در ماشین سازی کیان صنعت می باشد.این دستگاه در دسته پرکن مایعات غلیظ قرار دارد.این دستگاه در انواع اتومات، نیمه اتومات و دستی و یا خانگی موجود است.
با همراه باشید تا با دستگاه گریس پرکن بیشتر آشنا شوید.

دستگاه پرکن گریس

گریس از مشتقات نفت و با غلظت بالا و بصورت مایع و نیمه جامد ، برای روانکاری استفاده میشود. پرکردن گریس به روش های معمولی و سنتی دارای زحمت زیاد و هزینه های بالایی هست . به همین جهت امروزه از دستگاه های پرکن گریس استفاده می شود که این دستگاه های صنعتی، هم بصورت تمام اتوماتیک و هم بصورت نیمه اتوماتیک تولید می شود.
از ماده های خاص در بسته بندی می توان به گریس یا از این دست محصولات مانند رب ، انواع کرم های بهداشتی و انواع پمادها اشاره نمود . مکانیسم پر کردن در این گونه مواد نیز با مواد یا مایعات دیگر که رونده یا رقیق تر هستند تفاوت دارد. از اصلی ترین تفاوت این دستگاه ها محرک انتقال مواد به قسمت تغذیه است.
سیستم تزریق در اینگونه مواد بصورت پر کردن از کف ظرف است. چرا که این عمل سبب پر شدن کامل ظرف و عدم ایجاد حباب در داخل ظرف می گردد . تنظیم مقدار تزریق مواد در دستگاه پرکن گریس به صورت تایمینگ بوده و قطع و وصل ریزش مواد را شیر اکچویتور بر عهده دارد . این ماشین آلات جزء خانواده دستگاه پرکن مایعات غلیظ به شمار می رود که به صورت نیمه اتوماتیک تولید می شوند.

دستگاه پرکن گریس کیان صنعت شامل گارانتی و  خدمات پس از فروش میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تماس بگیرید.

دستگاه گریس پرکن سرد

در حالت معمول، گرم کردن گریس و روان شدن آن، جهت سهولت فرآیند پر شدن، بهترین حالت است.برخی از انواع گریس، مقاومت بالایی در برابر گرما داشته و یا خاصیت خود را در مقابل گرما از دست میدهند. بنابراین باید این نوع گریس ها را بدون تغییر در ساختار آنها، پر کرد.
دستگاه گریس پرکن سرد، مناسب ترین انتخاب برای این مورد می باشد. مکانیزم طراحی دستگاه پرکن گریس سرد، بصورت پمپی – تایمری یا لودسلی میباشد و در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و ساخت است.
لازم به ذکر است که دستگاه پرکن گریس هم برای پر کردن گریس سرد و هم برای پر کردن گریس گرم بکار میرود و جزء انواع دستگاه پرکن مایعات محسوب می شود. از پرکن پمپی می توان برای پرنمودن ظروف گریس استفاده نمود.

با دستگاه پرکن مایعات و دستگاه اسپری پرکن که از دیگر تولیدات کیان صنعت می باشد آشنا شوید.

دستگاه گریس پرکن

دستگاه پرکن گریس سرد چگونه است؟

یکی از دستگاه های بسیار کاربردی و مهم در کارخانه های صنعتی دستگاه پر کن گریس سرد می باشد.این دستگاه ها دارای کاربرد های خوبی برای تولید کنندگان می باشد و می تواند کار خود را با سرعت و دقت بالا انجام دهد.
وجود این دستگاه ها در کارخانه های تولید گریس توانسته سرعت و کیفیت تولید کارخانه و بسته بندی گریس را دو چندان کند.دستگاه های پر کن گریس سرد دارای قابلیت پر کردن گریس از کف و ته ظرف می باشد تا حباب درون ظروف گریس ایجاد نشود.این قابلیت بسیار بر روی کیفیت گریس های درون ظرف مهم و ضروری می باشد.

پرکن نیمه اتوماتیک گریس سرد

دستگاه نیمه اتوماتیک گریس سرد مناسب جهت کسب و کارهای متوسط در زمینه بسته بندی گریس بوده و امکان خرید فله ای گریس و بسته بندی آن درون ظروف کوچک را به این نوع از تولیدی ها می دهد. این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک تولید می شود.
در گذشته بسته بندی گریس بسیار پر زحمت و هزینه بر بود. زیرا امکان پمپ کردن گریس به علت چسبندگی و غلظت بالای آن وجود نداشت و شرکت هایی که خود تولید کننده گریس نبودند پس از خرید بشکه ای گریس مجبور به گرم کردن مجدد آن بوسیله پاتیل یا مخازن دوجداره بودند و یا مجبور بودن به صورت دستی اقدام به پرکردن ظروف کوچک می کردند. ولی اکنون توسط دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک گریس سرد می توان بدون گرم کردن گریس اقدام به بسته بندی آن درون ظروف کوچک نمود.

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک پمپی گریس سرد بدون نوار نقاله بوده و اپراتور ظروف را در زیر نازل ها قرارداده و با فشردن پدال تزریق آغاز می گردد. پس از اتمام زمان تعیین شده نازل ها بسته شده و اپراتور ظروف را برداشته و سیکل تکرار می گردد.در این سیستم مخزن دستگاه با ظرفیت ۳۵۰ لیتر می باشد.
در سیستم موجود بوسیله مکانیزم خاص پره ها گریس بصورت دایم به طرف پایین فشرده می شود تا پمپ موجود در پایین مخزن بتواند مواد را مکیده و به نازل ها منتقل نماید. در این سیستم گریس در اوزان ۵۰ تا ۵۰۰۰ گرم درون ظروف تزریق می شود.

دستگاه پرکن گریس گرم

در نمونه پرکن گریس گرم که به صورت نیمه اتوماتیک است، اپراتور ظرف ها را در زیر شیر پرکن قرار می دهد و با فشار دادن شاسی عملیان صورت می گیرد. زیر ظروف لودسل تعبیه شده است که با رسیدن به وزن از پیش تعیین شده شیر بسته می شود. در مدل اتوماتیک این کارها خودکار توسط دستگاه انجام می شود. بعد از اتمام عملیات پرشدن، ماشین با یک نوار نقاله هماهنگ شده است که ظروف را از زیر شیر عبور داده و به محل دیگر منتقل می نماید.

دستگاه پرکن گریس

مزایای دستگاه پرکن گریس

ساخت دستگاه های پرکن مایعات غلیظ مانند گریس، نیازمند داشتن تخصص بسیار بالایی می باشد.زیرا این محصول به دلیلی غلظت خاصی که دارد با هر نازلی نمی توان پر نمود.
در نمونه های نیمه اتومات باید اپراتور ظرف مورد نظر را زیر نازل دستگاه قرار دهد تا عملیات پرکردن انجام شود.ولی در نمونه های تمام اتومات ظرف ها روی نوار نقاله قرار داده شده است.سپس به صورت تمام اتومات زیر نازل پر کن دستگاه قرار می گیرد.

قیمت دستگاه گریس پرکن

قیمت دستگاه گریس پرکن بسته به مدل دستگاه (اتومات،نیمه اتومات،دستی)متفاوت بوده و دستگاه هایی که دارای ظرفیت و کارایی بالا تری باشند دارای قیمت بالا تری نیز می باشند.
برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات با ما تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید