مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه پرکن سیلندر پیستونی

پرکن سیلندر پیستونی

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی از دیگر تولیدات کیان صنعت می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات این محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه های پرکن برای بسته بندی مایعات استفاده می شوند. مایعات به دلیل داشتن دانسیته های مختلف غلظت های متفاوتی دارند. برای بسته بندی و پر کردن مایعات در ظرف ها، از دستگاه های گوناگون استفاده می شود. دستگاه پرکن سیلندر پیستونی برای مایعات با ویسکوزیته بالا و دستگاه پرکن ثقلی برای مایعات رقیق کاربرد دارند.

این دستگاه برای مایعات غذایی مانند عسل، سمنو، کرم کنجد، شکلات صبحانه، شیره خرما، انواع روغن خوراکی مایع و همچنین مایعات شیمیای مورد استفاده می باشد. دستگاه پر کن مایعات رومیزی و سیستم کارکرد آن پنوماتیک می باشد. علاوه بر این یکی از ویژگی های این دستگاه این است که این دستگاه مجهز به گرم کن و میکسر می باشد که برای مایعاتی مانند وازلین و گیریس که پس از سرد شدن بسته می شوند و می بندند کاربردی است. در مورد دستگاه پرکن تینر هم بخوانید.

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی

پرکن سیلندر پیستونی برای پر کردن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ استفاده می شود. اگر مایعی رقیقی در زمان پر کردن کف نکند، برای پر کردن آن نیز می توان همین دستگاه را به کار برد. می توان آن را به یک سرنگ بزرگ تشبیه کرد.
مکانیزم این دستگاه پر کردن مایعات به وسیله یک سیلندر پیستون است. سیلندر شامل یک محفظه است که پیستون در درون آن به شکل رفت و برگشتی در حال حرکت است. حجم سیلندر به اندازه ظرف بستگی دارد. با توجه به تعداد نازل هایی که در دستگاه کار گذاشته می شود، سیلندر و پیستون جداگانه در آن استفاده می شود.
بازوهای سیلندر به وسیله جک های پنوماتیک یا موتور کوبل به گیربکس حرکت می کنند. در این دستگاه، در دهانه پیستون یک شیر سه طرفه دیده می شود که با عقب رفتن پیستون مسیر مخزن تغذیه به درون سیلندر باز می شود و با جلو رفتن پیستون، مسیر سیلندر به نازل ها باز خواهد شد و عمل تزریق مایع در ظرف صورت می گیرد.
برای بهتر شدن کارایی پیستون ها آن ها را با سنگ مغناطیسی صیقل می دهند. به کار بردن پکینگ متناسب با نوع سیال بر دقت و طول عمر سیلندر می افزاید.
این دستگاه ها به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار موجود هستند. بر اساس حجم سیلندر می توان قابلیت پر کردن مایعات غلیظ را برای دستگاه تعیین کرد. این دستگاه به شکل پرکن خطی و روتاری وجود دارد.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن چسب 123، دستگاه پرکن مایعات و پرکن گریس  اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر پیستون 

همانطور که از اسم این دستگاه پیداست مکانیزم کارکرد این دستگاه پر کردن مواد توسط سیلندر پیستون می باشد. پرکن های سیلندر پیستونی کیان صنعت به صورت خطی به سیلندر های زوج از دو سیلندر تا ده سیلندر بنا به سفارش مشتری ساخته می شود. کاربرد پرکن سیلندر پیستونی جهت مایعات غلیظ می باشد مانند (مواد شوینده و اسیدی)، حجم دستگاه بر اساس مقدار حجم ظرف طراحی و ساخته می شود.
بطور مثال برای پرکردن ظروف یک لیتری حجم سیلندر ۱۰۰۰سی سی ساخته می شود که دستگاه را می توان از ۱۰۰ الی فقط ۲۰۰۰ سی سی تنظیم کرد و به کار گرفت. بدنه روکش و سیلندر و پیستون تماما از جنس استیل می باشد.

پرکن سیلندر پیستونی

انواع دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

این دستگاه در دو مدل اتومات و مدل نیمه اتومات ساخته می شود. این دستگاه در مدل های تک، دو، چهار، شش، هشت و سایر نازل های در خواستی مشتری می باشد. دستگاه دارای مخزن تمام استیل جهت مایعات غلیظ به حجم متناسب با تعداد نازل می باشد. از این دستگاه در پرکردن انواع مایعات غلیظ مانند : روغن موتور، گیریس، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، انواع روغن های خوراکی، روغنهای صنعتی، مواد غلیظ شیمیایی و ....... استفاده می شود. از دیگر دستگاه های پرکن می توان به دستگاه پرکن پمپی اشاره کرد.

مکانیسم عملکرد دستگاه پرکن سیلندر پیستونی

نحوه کار این نوع دستگاه پرکن مایعات بدین صورت است که سیلندرهایی بسته به تعداد نازل ها با حجم های کاملاً یکسان ساخته و بر روی دستگاه سوار می گردد. این سیلندر ها به شیرهایی دو طرفه مجهز می باشد. یک راه شیر به مخزن تغذیه دستگاه مرتبط بوده و راه دوم شیر با نازل در ارتباط می باشند. هنگامی که پیستون به سمت عقب حرکت می کند (لازم به توضیح است که  پیستون به دو صورت مکانیکی و یا پنوماتیکی قابلیت حرکت پیدا می کند) درون سیلندر خلا ایجاد شده و همزمان شیری که به مخزن راه دارد باز شده و فشار مکش باعث میشود مواد به داخل سیلندر مکیده شود.
چون حجم سیلندرها کاملا باهم برابر است حجم مواد وارد شده به داخل سیلندرهای دستگاه نیز کاملا با هم برابر می شود. در مرحله دوم پیستون به طرف جلو حرکت کرده و همزمان ورودی مخزن بسته شده و خروجی نازل باز می شود در نتیجه فشار پیستون، مواد داخل سیلندر به داخل نازل و از آنجا بطرف ظرف هدایت می گردد. دستگاه پرکن عسل نمونه ای کاربرد این دستگاه به شمار می آید.

 مشخصات فنی دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی : 

  •  شاستی از قوطی آهن (۵۰*۵۰) 
  • روکش کاور استیل ۳۰۴ نگیر
  • مخزن 200 لیتری استیل ۳۰۴ نگیر 
  • دارای سه متر نوار نقاله استیل مجهز به اینورتر جهت تنظیم دور موتور 
  • کل پنوماتیک 
  • ابلو برق از جنس پلی استر مجهز به PLC

دستگاه پرکن سیلندر پیستون یکی از دستگاه های پرکن ماشین آلات بسته بندی کیان صنعت می باشد که مورد استفاده بسیاری از خط تولید ها می باشد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی
دستگاه پرکن نیمه اتومات سیلندر پیستون :

این دستگاه به دلیل ساختار غیر پیچیده و ساده که دارد قابل استفاده در کارگاه های کوچک و حتی خانگی می باشد. عملکرد دستگاه به صورت سیلندر پیستون بوده و قابلیت تزریق مواد با دانسیته بالا را دارد. در ساختار این نوع دستگاه از پنوماتیک، برق، مکانیک استفاده شده است و تمامی اجزای دستگاه از استیل تشکیل شده است.

خرید دستگاه سیلندر پیستونی اتومات

در دستگاه پرکن سیلندر پیستونی اتوماتیک، ظروف توسط اپراتور در قسمت ابتدای نوارنقاله قرار میگیرد. توسط فیکسچرِ تعبیه شده، ظروف در جای دقیق خود در زیر نازل ها ثابت شده و عمل تزریق مایع انجام میشود. سپس ظروف، به حرکت خود در طی خط تولید (درب گذاری، درب بندی، درج لیبل و جت پرینت) ادامه داده و در انتها بر روی میز ترافیک قرار گرفته و یا توسط اپراتور، از روی نوار نقاله برداشته می شوند.


مشخصات فنی پرکن مایعات سیلندر پیستونی

  • جنس شاستی از آهن St37 (پروفیل ۴۰*۴۰)
  • روکش کاور استیل ۳۰۴ نگیر
  • مخزن ۱۵۰ لیتری استیل ۳۰۴ نگیر
  • دارای ۶ متر نوار نقاله استیل
  • سیلندرها از جنس استنلس استیل بوده و برای مواد غذایی و دارویی و بهداشتی کاملاً مناسب می باشد.

برای خرید انواع دستگاه پرکن سیلندر پیستونی در مدلها و ظرفیت های مختلف با کیان صنعت تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید