مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ یا شرینک پک، یک دستگاه بسته بندی برای محصولاتی است که به طور پک و چندتایی بسته بندی می‌شوند مانند پک انواع آب معدنی، نوشابه و ....  دستگاه شیرینگ برای بسته بندی از نایلون شیرینگ استفاده می‌کند.

کیان صنعت
کیان صنعت

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک به انگلیسی (Shrink Packing Machines) و در فارسی با املا های متفاوت (شرینک – شرینگ – شیرینک) نوشته می شود و نوع خاصی از دستگاه بسته بندی است که نایلون شیرینگ و یا سلفون شیرینگ را به دور محصولات و با حرارتی که توسط تونل حرارتی ایجاد می شود وکیوم می نماید. یکی از ارزان ترین و پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی و ماشین آلات صنعتی می توان به شیرینگ پک اشاره کرد .

دستگاه شیرینگ پک تقریباً در تمامی صنایع جهت بسته بندی مواد غذایی ، بسته بندی لوازم اتحریر ، بسته بندی لبنیات ،بسته بندی شیرینی و…. کاربرد دارد . شرکت‌های مواد غذایی که معمولا به صورت روزانه به فروش محصولات خود می ‌پردازند، می‌توانند از مزایای حمل و نقل آسان، در بسته بندی‌های شیرینگ پک بهره ببرند. این یکی از مهم ترین دلایلی ‌ست که مواد غذایی را به سمت تکنولوژی شیرینگ سوق داده است.

enlightened درباره پرکن مایعات هم بدانید.

کاربرد دستگاه های شیرینگ پک

  •  انواع دستگاه های شیرینگ پک محصولاتی که تعادل ناپایداری دارند را کنار یکدیگر قرار می دهند و با کمک این نوع بسته بندی، این محصولات به خوبی می توانند در جای خود بایستند؛ نمونه ای از این نوع کاربرد را می توان در بسته بندی مواد غذایی ازجمله بسته بندی بطری های آب مشاهده نمود که نوع تک مرحله ای کوچک کردن بسته بندی با دستگاه شیرینگ است.
  •    با استفاده از انواع شیرینگ پک به دلیل این که پلاستیک یک عایق مناسب برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به کالا می باشد، می توان سلامت کالا را تأمین نمود
  •    درست برعکس بسته بندی با کارتون و یا مقوا، با دستگاه شیرینگ پک، یک روکش شفاف و نازک دور کالا پیچیده می شود و ظاهر محصول کاملا قابل رؤیت است، به خصوص این که گاهی برای نشان دادن اندازه و شکل کالا، چنین پوششی کاملا مورد نیاز تولید کننده می باشد.
  • دستگاه شیرینگ در صنایع بسته بندی کاربردهای متعددی دارد و برای بسته بندی انواع محصولات به کار می رود. از جمله می توان به بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی و سایر صنایعی که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند، اشاره کرد.

بیشترین و مهم ترین کاربرد دستگاه شیرینگ، در صنایع غذایی و برای بسته بندی مواد غذایی است. به دلیل اینکه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت انسان ارتباط دارد، بسته بندی و پلمپ مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
روش بسته بندی دستگاه شیرینگ به این صورت است که به طور کامل هوای داخل کیسه را تخلیه می‌کند و با حرارت، پلاستیک را به طور کامل به محصول می‌چسباند. به همین دلیل مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ کاملا سالم و به دور از هر نوع آلودگی نگهداری می‌شوند.

دستگاه شیرینگ پک

 

 دستگاه شیرینگ پک کیان صنعت

دستگاه هایی که برای بسته بندی پیچیدگی زیادی داشته باشند، نیاز به اپراتور متخصص دارند. اپراتور متخصص به معنای افزایش هزینه‌های تولید است. دستگاه های شرینک کیان صنعت، نیاز به اپراتور متخصص ندارد. به همین جهت با خرید این دستگاه ها در دراز مدت، هزینه‌های تولید را کاهش خواهید داد.
هنگام خرید دستگاه های مربوط به بسته بندی، سرعت دستگاه، نقشی کلیدی در انتخاب آن دارد. دستگاه های شیرینگ پک تولید کیان صنعت دارای طیف گسترده‌ای از توانایی بسته بندی هستند. این توانایی از دوخت و شرینک 200 عدد در ساعت شروع می‌شود و تا 700 عدد در ساعت افزایش پیدا می‌کند. متناسب با حجم تولید واحد کسب‌ وکار خود می‌توانید یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید.
شرینک پک با توانایی بالای بسته بندی محصول در هر ساعت و عدم نیاز به اپراتور متخصص، انتخابی مناسب برای کارآفرینان و صاحبان کسب‌ وکارهایی است که می‌خواهند  تا جای ممکن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

مزایای شیرینگ پک

  •    جلوگیری از نفوذ رطوبت و تخریب کارتن و افت قیمت محصول
  •    حمل و نقل و جابجای سریعتر، راحت تر و امن تر
  •     زیبا و شکیل تر شدن بسته بندی
  •    جلوگیری از شکستن ، ترک خوردگی و یا لب پر شدن محصول
  •    انبارداری راحت تر و ایجاد قابلیت نگهداری طولانی مدت بدون افت کیفیت
  •    قابلیت چاپ و تبلیغ بر روی فیلم شیرینگ پک
  •    کاربری آسان و قیمت مقرون به صرفه

 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه اسپری پرکن، پرکن چسب 123 و نوار نقاله اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

چرا باید از شرینک پک استفاده کنید؟

به دو دلیل مهم باید از شیرینگ پک استفاده کنیم:

  1.  جنس بسته بندی بسیاری از محصولات مقوا، کاغذ یا چوب است. چنین بسته بندی هایی اگرچه وزن سبکی دارند و هزینه جابجایی را کاهش می‌دهند، هنگام انبارداری با موانعی روبرو هستند. از جمله اینکه به راحتی نم می‌کشند، باد می‌کنند یا در هنگام جابجایی باز می‌شوند و محصول خراب می‌شود. برای اطمینان از حفظ سلامت بسته بندی و در نتیجه محصول، می‌توانید با دستگاه های شرینک پک کیان صنعت، محصول خود را با لایه‌ای از فیلم PVC بپوشانید.
  2. بسیاری از شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌های بسته بندی، از پی وی سی شرینک به عنوان بسته بندی اصلی محصول استفاده می‌کنند. اگر محصول شما چنین شرایطی دارد، می‌توانید در هزینه‌های تولیدی، صرفه‌جویی بسیاری کنید.

 

دستگاه شیرینگ پک

 

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ نوعی پلاستیک است که هنگام حرارت دادن به دور محصول مورد نظر چسبیده و شکل آن محصول را به خود می‌گیرد.پلاستیک یا نایلون شیرینگ را می‌توان با استفاده از سشوارهای صنعتی حرارت داد و محصول مورد نظر را بسته بندی کرد. همچنین دستگاه های بسته بندی شیرینگ برای این منظور وجود دارند که محصول با گذر از یک تونل حرارتی پلاستیک شیرینگ را به خود می‌گیرد .قیمت دستگاه‌های شیرینگ با توجه به ظرفیت و حجم تولید و تکنولوژی استفاده شده متغیر است و انواع مختلفی دارد.


دلایل استفاده از بسته بندی

بسته بندی یک محصول به آن محصول تولید شده یک شخصیت ویژه ای می دهد و از مهمترین عوامل بازاریابی مخصوصاً در مواد غذایی می باشد . علاوه بر این یکی از تأثیر گذار ترین مسائل عرضه محصول در بازارهای بین المللی داشتن نگاهی ویژه به نحوه طراحی بسته بندی ، هنر و خلاقیت بکار رفته در آن است که موجب افزایش فروش محصول در بازار هدف می شود .
به عبارت دیگر هدف ما جهت استفاده از دستگاه شرینگ پک ، کشیدن یک لایه نایلون شفاف پلاستیکی روی محصولات می باشد که با این کار در بسته بندی محصولات می توانیم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کنیم و همچنین از آن در برابر گرما ، اشعه های مضر نور آفتاب و ضربه های مختلف ، گردو غبار و خط و خش روی محصولات حساس و ظریف جلوگیری کرد .

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید