مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرکن شامپو اتومات و نیمه اتومات

دستگاه پرکن شامپو

دستگاه پرکن شامپو یکی از تولیدات کیان صنعت می باشد که در دو نوع اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید شده است. برای خرید این پرکن و اطلاع از لیست قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن شامپو از محصولات نوین تولید شده در کیان صنعت می باشد که با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از بهترین قطعات روز دنیا به تولید رسیده است.یکی از تجهیزات مهم در صنعت تولید شامپو،دستگاه های پرکن شامپو می باشد. که بسته به ظرفیت تولیدی واحد، می تواند به صورت خطی یا روتاری باشد. خطوط روتاری به لحاظ اشغال فضا نسبت به دستگاه های پرکن خطی مایعات از مزیت بیشتری برخوردارند.

دستگاه پرکن شامپو از نوع پرکن مایعات می باشد.این دستگاه ها دارای مخزن تغذیه ای می باشند که سطح مایع در آن به وسیله سنسور یا شناور هر زمان در سطح مشخصی نگهداری می شود. جنس مخزن از نوع استیل انتخاب شده است. این مخزن در سطح بالاتری نسبت به نازل های دستگاه جاسازی شده است. نازل های دستگاه با توجه به جنس مایع پرکنی  انتخاب می شود و می تواند از نوع استیل یا  PVC باشد. تعداد نازل های دستگاه متناسب با ظرفیت بسته بندی یا پرکنی خواهد بود و قابلیت وجود یک الی 8 نازل در این دستگاه ها امکان پذیر می باشد.

دستگاه پرکن شامپو

انواع دستگاه پرکن شامپو

دستگاه پرکن شامپو برای استفاده و پرنمودن دیگر مایعات غلیظ بهداشتی نیز می باشد.این دستگاه ها ساخته شده از بهترین متریال است.به علت غلظت بالای شامپو دردسته مایعات باید برای پر نمودن قوطی ها و تیوپ های شامپو از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده نمایید.از تولیدات پرکن شامپو کیان صنعت می توان برای پرکردن انواع شامپو مانند پرکن شامپو هتلی استفاده نمود.

پرکن شامپو به دو دسته تقسیم می شود:

  • دستگاه پرکن شامپو اتومات
  • دستگاه پرکن شامپو نیمه اتومات

دستگاه پرکن شامپو اتوماتیک

در ادامه عملیات پر کردن شامپو باید از دستگاه دربند استفاده نمود. این دستگاه می تواند درب ظروف مورد نظر را ببندد.دستگاه پرکن اتوماتیک شامپو این قابلیت را دارا می باشد . از دستگاه های تمام اتومات پرکن دربند در خط تولید های کارخانه های برزگ شامپو و دیگر محصولات شوینده استفاده می شود.گروه ماشین سازی کیان صنعت با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود در حیطه تولید انواع دستگاه های بسته بندی و پرکن ،آماده عرضه دستگاه های پرکن مورد نظر به مشتریان عزیز و گرامی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه پرکن شامپو نیمه اتومات 

در نمونه دستگاه های نیمه اتومات قسمتی هایی از عملیات بسته بندی را اپراتور باید انجام دهد.قیمت دستگاه های پرکن نیمه اتومات به دلیلی مکانیزم ساده تری که دارد پایین تر می باشد.

دستگاه های نیمه اتومات پرکن مایعات غلیظ بیشتر مناسب کارگاه های کوچک و کسب و کار های نوپا می باشد.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه تیوپ پرکن، اسپری پرکن و دستگاه نوار نقاله اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

مزیت های استفاده از دستگاه پرکن شامپو

  • دقت پرکردن دستگاه : شامپو از دسته مایعاتی است که باید با حجم مشخص و وزن مخصوصی در ظروف پرشود. لذا استفاده از دستگاه های اتوماتیک که دقت بالایی دارند، باعث کارآیی بیشتر می گردد. در این محصولات چنانچه مغایرت های از نظر وزن و حجم وجود داشته باشد موجب نارضایتی مشتریان می شود.
  • زمان پرکردن : استفاده از دستگاه های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک پرکن شامپو موجب صرفه جویی در زمان گشته و بازدهی خط تولید را افزایش می دهد.
  • بهبود وضعیت بهداشت : در دستگاه پرکن شامپو به دلیل عدم مداخل دست در پرنمودن محصول، باعث بهداشتی تر شدن عملیات گشته و این امر در کیفیت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد.
  • کاهش هزینه ها :استفاده از دستگاه پرکن مایعات در هزینه های اپراتوری مورد استفاده واحدهای تولید کاهش چشمگیری بوجود می آید.

دستگاه پرکننده شامپو

قیمت دستگاه های پرکن شامپو

دستگاه پرکن شامپو از موثر ترین دستگاه های پرکن در این عرصه به شمار می رود. در رابطه با قیمت این دستگاه نیز باید گفت که با توجه به مکانیزم کاربردی دستگاه و هم چنین ابعاد آن، سطوح متغیری را در بر می گیرد.همان طور که اشاره شد قیمت نوع اتومات این از دستگاه از نوع نیمه اتومات بیشتر بوده و آن هم به دلیل سیستم پیچیده تر و کارایی بالاتر آن می باشد. پرکن شامپو یکی از انواع دستگاه پرکن پمپی می باشد.

برای دریافت لیست قیمت دستگاه پرکن شامپو ، دریافت مشاوره و همچنین ثبت سفارش خرید از طریق شماره های درج شده در سایت با کیان صنعت تماس بگیرید. 

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
  • محسن اسودی
    با سلام . آیا امکان خرید انواع دستگاه پرکن خصوصا دستگاه پرکن شامپو بصورت اقساط در ماشین سازی کیان صنعت امکان پذیر است؟
    • مدیر سایت

      سلام دوست عزیز. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه پرکن شامپو و نحوه پرداخت با مشاوران ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید