مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

پرکننده ژل ، پرکننده مایع ضدعفونی کننده

پرکن ژل و مواد ضد عفونی کننده

برای خرید انواع دستگاه پرکن مانند پرکن ژل بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده می توانید با کیان صنعت، تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکننده ژل و پرکن مایع ضدعفونی کننده مخصوص پر کردن ژل ضدعفونی و مایع ضد عفونی می باشد. همچنین این دستگاه در دو نوع تمام اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید شده است.

ماشین سازی کیان صنعت آمادگی خود را جهت همکاری با کارخانه جات مختلف کشور جهت نصب و راه اندازی خط کامل تولیدات دارویی و انواع مواد و محلول های ضدعفونی کننده  سرم تزریقی،سافت سرم  انواع ژل های ضدعفونی کننده و همچنین الکل صنعتی و طبی یا اتانول در انواع ظروف پلاستیکی شیشه ای قوطی بصورت عادی و همچنین  اسپری افشره  به همراه تمامی ماشین آلات لازم و فرمولاسیون تهیه آن اعلام می نماید.

دستگاه پرکننده ژل

ژل یک ماده جامد و ژلاتینی می باشد و خواص آن از سست تا سخت بودن متفاوت بوده و موارد مصرف آن نیز اعم از آرایشی و بهداشتی، خوراکی و تزریقی متفاوت است. همچنین ژل از آن دسته مایعات چسبناکی است که نیاز به تجهیزاتی برای پر کردن ظروف از این محصول است.

یکی دیگر از دستگاه های پر کننده که می توان به آن اشاره کرد دستگاه پرکن لوسیون های آرایشی و بهداشتی است که این دستگاه به طور ویژه برای پر نمودن مایعاتی با ویسکوزیته بالا مانند  ژل شستشوی صورت و سایر لوسیون ها طراحی می شود.

استفاده از دستگاه پرکن ژل کیان صنعت بسیار آسان است و برای استفاده از آن نیاز به مکان بزرگی نیست. بهتر است بدانید که دستگاه پر کننده ژل جهت انجام کار خود محدود به شکل و سایز ظروف محصول نیست و برای پر کردن هر نوع ظروفی با اشکال مختلفی مثل لوله ای، بطری مانند، قوطی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت دستگاه پرکن ژل ضدعفونی کننده و مایع ضد عفونی کننده

قیمت دستگاه پرکن ژل و مایع ضدعفونی کننده متغیر است و با توجه به کیفیت، سرعت و کارایی دستگاه تعیین می شود. دستگاه های پرکن ژل به صورت اتوماتیک دستی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک طراحی شده و در صنعت استفاده می شوند و با ویژگی منحصر به فرد خود و سرعت بخشیدن به خط تولید کارخانجات در پر کردن کلیه مایعات رقیق تا غلیظ مثل انواع مواد قوام، لوازم آرایشی و بهداشتی و عرضه آنها به بازار در سریع ترین زمان و به بهترین شکل نقش داشته باشد.

برای اطلاع از لیست قیمت محصولات با ما در ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه تیوپ پرکن، اسپری پرکن و پرکن چسب اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

پرکن زل بهداشتی و ضدعفونی کننده

دستگاه پرکن مایع ضد عفونی

دستگاه پرکن مایعات برحسب سیستم تزریق ماده دارای چند نوع مکانیسم هستند که شامل روش پمپی ، ثقلی و پیستونی می باشد.
در دستگاه پر کن مایع ضد عفونی از روش تزریق ثقلی استفاده می شود دراین سیستم یک مخزن روی دستگاه تعبیه شده که مواد با ثقلیت و وزن خود به داخل نازلها هدایت میشود در مسیر خروجی شیرقرارداده شده و توسط شیر برقی میزان حجم مواد از داخل تابلو برق PLC کنترل میشود که دقت تزریق و یکنواختی پرکردن را بسیار بالا می‌برد.

  مزایای استفاده از دستگاه پرکن ضدعفونی کیان صنعت

  •    سرعت و دقت بالا جهت پرکردن مایعاتی که خاصیت ضدعفونی دارند و به سرعت کف می کنند.
  •     پر کردن مایعات تا حداکثر ارتفاع ظرف بدون ایجاد کف مزاحم 
  •     نازل ها طوری طراحی شده اند که در زمانی که ظرف زیر نازل قرار ندارد عملیات تزریق انجام نمی شود.
  •     سیستم پرکن از طریق سیلندری است.
  • دستگاه های پرکنکیان صنعت، دارای ویژگی حمل آسان است.

ویژگی های دستگاه پرکننده ژل و مایع ضد عفونی کننده

  • در اکثر موارد به صورت تمام استیل و در برخی موارد به صورت نیمه استیل ساخته می شود.
  • این دستگاه ها دارای سیلندر پیستون هستند که عمل تزریق محصول به داخل ظرف را انجام می دهد.
  • سیلندر پیستون ها از قسمت مخزن، محصول را به داخل قالب خود کشیده، در بطری، ظرف و یا هرچیزی که ما محل خروج محصول در نظر گرفته ایم تخلیه می کند.
  • دستگاه های پرکن مایع، دارای پی ال سی با منوی فارسی هستند. از این طرق ما میتوانیم مقدار و زمان کار دستگاه را تعیین کنیم.
  • دستگاه پرکن، دارای یک یا چند نازل است که با افزایش تعداد نازل ها سرعت عملکرد دستگاه بالاتر می رود.
  • ما در کیان صنعت ، قیمت دستگاه پرکن ژل را بسیار مناسب در نظر گرفته ایم تا بتوانیم نقشی هر چند کوچک درونق کسب وکار شما داشته باشیم.
  • دور تا دور دستگاه و طول کانوایر با کاور استیل و پلاکسی گلاس جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به محیط بسته بندی پوشانده شده است.

 

پرکن مایع ضد عفونی کننده

انواع دستگاه پرکن مایع ضدعفونی کننده و ژل

  1. دستگاه پرکن ژل دستی خودکار
  2. دستگاه پرکن نیمه اتومات
  3. دستگاه پرکن اتومات

دستگاه پرکن ژل دستی خودکار

این مدل دستگاه به طور خاص برای پر کردن بطری ها و ظروف مورد استفاده در محیط بهداشتی طراحی شده است . در قسمت خروجی این دستگاه مواد سطوح بسیار کمتری نسبت به سیستم های دیگر وجود دارد. این طراحی جدید همچنین مزیت این دستگاه را از جهت آسان بودن تعمیر در موارد نیاز و نگهداری بسیار آسان کرده است و می تواند در مواقع لزوم به راحتی آن را تعمیر کرد و مشکل به وجود آمده را برطرف کرد.

دستگاه پر کردن و بسته بندی اتوماتیک ژل ضد عفونی کننده

در این روزها با توجه به اینکه بیماری واگیردار و همه گیر کرونا به شدت در سراسر جهان شیوع و گسترش یافته است و همین گسترش یافتگی منجر شده است که نیاز به استفاده از انواع محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده افزایش یابد. با توجه به این ضرورت لازم است که ژل های ضدعفونی کننده الکل دار به صورت انبوه تولید یافته و در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

دستگاه پرکننده اتوماتیک ژل ضدعفونی کننده یک دستگاه جدید است که با کارکرد بسیار مناسبی و در کیفیت های بالا توسط کیان صنعت طراحی شده است که سرعت بسته بندی و عرضه ژل های ضدعفونی کننده را تسریع بخشیده تا در مدت زمان کوتاه مقدار زیادی مواد ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار بگیرد. این دستگاه پرکننده به طور خودکار توسط صفحه لمسی که به آن مجهز شده است کنترل می گردد.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید