مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه پرکن پماد و کرم

دستگاه پرکن کرم و پماد

یکی از انواع دستگاه های پرکن تولیدی کیان صنعت ، دستگاه پرکن کرم و دستگاه پرکن پماد است.این دستگاه ها در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و عرضه می شوند. برای خرید و اطلاع از قیمت این محصولات با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن پماد و پرکن کرم جهت پر کردن انواع پماد های دارویی و لوازم بهداشتی و آرایشی به کار می رود. این دستگاه در کیان صنعت با قیمت مناسب به فروش می رسد. برای خرید انواع دستگاه پرکن بعد از انتخاب محصول مورد نظر می توان به صورت حضوی و یا غیر حضوری با مشاوران ما در ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

برای پر کردن انواع مایعات و پماد های بهداشتی و دارویی نیاز به دستگاه پرکن می باشد. این تجهیزات در مدل های مختلف فعالیت خود را انجام می دهند. این ماشین آلات به صورت خطی و روتاری تولید و ساخته می شوند. قیمت دستگاه تیوپ پرکن کرم و پماد در کیان صنعت بسیار اقتصادی می باشد و شما می توانید با خیال راحت این محصولات با کیفیت را تهیه نمایید.

برای خرید و اطلاع از مشخصات انواع دستگاه پرکن با ما در ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

 

دستگاه پرکن کرم 

فروش دستگاه پر کن کرم آرایشی در طی دهه های اخیر برای بالا رفتن بهداشت در محیط کار بسیار مورد توجه قرار گرفته است.شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند و با تولید محصولات خود و عرضه به بازار، بازار فروش خوبی را بدست آورده اند. کرم یکی از انواع لوازم آرایشی است که در تولید آن باید موارد بهداشتی به خوبی رعایت شود. فروش دستگاه پر کن کرم آرایشی از این نظر گسترش یافت که با این دستگاه کار انجام شده توسط دست تبدیل به کار با دستگاه پرکن شده است و این از لحاظ بهداشتی ضامن سلامت کار است.

 

دستگاه پرکن پماد

دستگاه پر کن تیوپ کرم و پماد نیمه اتوماتیک و اتوماتیک با توجه به کارایی که دارند اغلب در شهر های مختلف ایران دارای بازار فروش عالی و مثال زدنی هستند.دستگاه هایی که امروزه وارد بازار ها می شود در انواع و اقسام مختلفی هستند که هر کدام کارایی خاصی دارند. 

پماد ها غالبا دارویی هستند و به صورت تیوپی بسته بندی می شوند تا راحت تر بتوان از آنها استفاده نمود.دستگاه پرکن پماد به این منظور تولید شده است.البته از این دستگاه می توان در جهت پر کردن تیوپ انواع مواد مختلف در کاربرد های متنوع نیز استفاده نمود.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن مایعات غلیظ، اسپری پرکن و پرکن مایعات اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

دستگاه پرکن کرم و پماد

 

قیمت دستگاه تیوپ پرکن کرم

معمولا محصولات بهداشتی را درون تیوپ ها بسته بندی نموده، زیرا تیوپ ها علاوه بر راحت تر نمودن استفاده از آنها، بهداشتی تر نیز می باشد.البته امروزه  از تیوپ ها برای بسته بندی  برخی از مواد غذایی نیز استفاده می شود.
از نکات مهم دستگاه پرکن کرم ، پماد و سایر مواد آرایشی و خوراکی باید به این نکته توجه داشت که تمامی قسمت های درگیر دستگاه با محصولات پر شونده می بایست از استیل باشد تا انتقال آلودگی را به صفر نزدیک کند.

برای اطلاع از لیست محصولات و قیمت دستگاه پرکن کرم و پماد با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

دستگاه پرکن کرم کاسه ای

در دستگاه نیمه اتومات پرکن کرم کاسه ای، لیوان و فویل گذارى با دست صورت مى گیرد و سایر عملیات ها شامل ، پرکردن ، سیل کردن و خروجى لیوان از قالب در صورت سفارش بصورت اتومات مى باشد. تعویض بسیار آسان قالب ها در صورت سفارش دستگاه برای ظروف دهانه متفاوت،امکان طراحى انواع قالب براى ظروف در اشکال متفاوت از خدمات دیگر ماشین سازی کیان نصعت می باشد.

تمامى قسمتهاى درگیر با مواد از جنس استیل ۳۱۶ مى باشد.نصب ، راه اندازی و یک روز آموزش در محل کارخانه رایگان می باشد.

دستگاه پرکن کرم پودر

دستگاه پر کن کرم پودر در کیان صنعت، در انواع و کاربردهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. به کمک این دستگاه می توان نیاز مصرف کننده که یک بسته بندی مناسب و کاربردی می باشد، را برطرف کرد. با استفاده از انواع  دستگاه پر کن می توان محصولات مرغوب و پر کاربردی داشته باشیم. 

قطعا دستگاه پرکن کرم پودر از تعداد تجهیزات ساده تر یا کم تری برخوردار است و یا وزن و اندازه کمی را به خود اختصاص می دهد، از قیمت ارزان تری نیز جهت خرید برخوردار خواهد بود. در هر حال باید گفت که دستگاه های پرکن کرم ساده یا ارزان تر را عموماٌ برای محیط های کاری کوچک مورد خریداری قرار می دهند.

ویژگی های دستگاه پرکن کرم و پماد

با توجه به جنس تیوپ های مورد نظر ته بندی با روش های مختلفی انجام می شود. مثلا در تیوپ های جنس پلاستیک ته بندی با استفاده از گرما انجام می شود. در تیوپ های از جنس لمینت ته بندی با استفاده از سیستم تا کردن مکانیکی صورت می گیرد.

در مدل های نیمه اتومات تیوپ پرکن قرار دادن تیوپ با توجه به نقطه سیاه به صورت چشمی و دستی انجام می شود. اما تیوپ پرکن تمام اتومات با استفاده از سنسور تشخیص نقطه رنگی به صورت دقیق و صحیح این عملیات را به انجام می رساند.

دستگاه پرکننده کرم و پماد

 

تولید دستگاه پرکن کرم و پماد

ماشین‌های پر کن کرم و پماد، چه خودکار و چه نیمه خودکار برای پر کردن کرم هایی کارایی دارند که پس از انجام عملیات پر کردن، انتهای تیوپ را  می بندند. این دستگاه به قسمت های مختلفی مانند، مخزن کرم، سامانه راهنمایی به سمت بخش پرکن، مرتب کردن جهت، بخش پرکن، ته بند  و تاریخ زن تیوپ‌ مجهز هستند.

بخش‌هایی از دستگاه که مستقیما با مواد در تماس می باشند،‌ تمامی قسمت ها از جنس فولاد ضد زنگ و ضد اسید ساخته شده‌اند که باعث عمر طولانی قطعات و عدم واکنش و تاثیر بر مواد شده است. دستگاه های پرکن کرم از مکانیزم های متعدد و پیچیده ای تشکیل شده است. در واقع این دستگاه ها با استفاده از مکانیزم های اعمال شده می توانند فرآیند های مربوط به تولید را به خوبی پشت سر بگذارند. که در راستای تولید دستگاه پرکن کرم پودر شاهد تولیدات بسیار پیشرفته و خوبی هستیم که یکی از این دستگاه ها، دستگاه پرکن تمام اتوماتیک می باشد.

اجزای دستگاه پر کن کرم اتوماتیک

  • مخزن تیوپ
  • قسمت پرکن
  • ته بند
  • تاریخ زن 
  • بخش راهنمایی تیوپ به قسمت پرکن
  • مرتب کردن جهت تیوپ

علاوه بر دستگاه پرکن کرم از دیگر ماشین آلات صنعتی تولید شده در کیان صنعت می توان به پرکن پمپی و پرکن آب معدنی اشاره داشت. این دستگاه ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط کیان صنعت در بازار عرضه می شوند.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید