مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرکن مایع دستشویی و ظرفشویی

پرکن مایع دستشویی و مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی کیان صنعت مجهز به نازل هایی می باشد که تعداد نازل ها بر حسب ظرفیت دستگاه متغیر است، به واسطه این نازل ها می توان مقدار فروانی ظرف را در یک زمان پر کرد. برای ثبت سفارش خرید و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن مایع دستشویی و پرکن مایع ظرفشویی از جمله دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد. این دستگاه ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب قابل عرضه می باشند. دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای پرکردن انواع مایعات غلیظ در ظرف های مختلف به کار می رود. که این دستگاه ها معمولاً در اندازه ها و سایز های مختلفی بنا به درخواست مشتری تولید می شوند. قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و مایع دستشویی بر حسب نوع دستگاه انتخابی متفاوت است. دستگاه پرکن مایع دستشویی و ظرفشویی در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود.
ماشین سازی کیان صنعت فعال در زمینه تولید و فروش انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه پرکن مایعات شوینده در ایران می باشد. همچنین این ماشین سازی امکان عرضه محصولات خود را به سایر کشورها نیز فراهم آورده است. کیفیت بالای محصولات کیان صنعت موجب شده تا زمینه صادرات انواع ماشین آلات صنعتی فراهم شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی ها و مشخصات دستگاه های تولیدی کیان صنعت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی یکی از مایعات ضروری است که تمامی خانواده ها از آن جهت شستشوی ظرف و ظروف استفاده می کنند، چرا که رعایت بهداشت در سلامتی افراد نقش تاثیرگذاری دارد و باید جهت ضدعفونی کردن ظرف ها از مایع استفاده شود. به همین دلیل صنایع مختلفی رشد نموده که به تولید مایع ظرف شویی می پردازند، ولی جهت ریختن این مایع در داخل ظرف نیاز به دستگاه های ویژه ای مانند دستگاه پرکن مایع ظرفشویی است تا در سریعترین زمان از قابلیت پر کردن مقدار فراوانی مایع در داخل ظرف برخوردار باشد.
دستگاه پرکن مایع دستشویی و ظرفشویی یکی از پر فروش ترین دستگاه های پرکن می باشد که با پرکردن انواع ظروف مایع ظرفشویی و دستشویی در سایز و حجم های مختلف باعث سرعت بخشیدن به کار تولید کنندگان شده است. 

از دیگر تولیدات کیان صنعت دستگاه پرکن ژل و دستگاه پرکن شامپو می باشد.

پرکن مایع دستشویی و ظرفشویی

عملکرد دستگاه پرکن

  • دستگاه پرکن مایع ظرفشویی کیان صنعت مجهز به نازل هایی می باشد که تعداد نازل ها برحسب ظرفیت دستگاه متغیر است، به واسطه این نازل ها می توان مقدار فروانی ظرف را در یک زمان پر کرد، معمولاً این دستگاه به صورت تک نازله، دو نازله و … که تا 10 نازل امتداد دارد قابل تولید است. مصرف کننده می تواند برحسب نیاز، نوع مورد نظر را سفارش دهد، جهت استفاده از این دستگاه می بایست ظرف مورد نظر را روی نوار نقاله قرار داد و دهانه ظرف بصورت کیپ به نازل می چسبد و مایع با حرکت پیستونی به سمت جلو رفته و مایع داخلی سیلندر به داخل ظرف پمپاژ می گردد، در نتیجه از ریختن مایع و اتلاف جلوگیری می شود.
  • نازل های کاربردی در پرکن مایع ظرف شویی کیان صنعت ،هر کدام به صورت جداگانه مجهز به سیلندر یا محفظه ای می باشند که یک پیستون در داخل آن حرکت می نماید، در لبه پیستون از شیری استفاده شده که حالت چند جهته دارد، این شیر سبب باز کردن مسیر مخزن به درون سیلندر، در زمان عقب رفتن پیستون می گردد و زمانی که پیستون به سمت جلو می آید، مسیر سیلندر به نازل باز می شود، در نتیجه مواد داخلی سیلندر با قدرت و دقت بالایی به داخل ظرف مورد نظر تزریق می گردد.
  • بعد از اتمام کار و پر شدن تمامی ظرف ها، سیلندر تخلیه می گردد و پیستون به عقب بر می گردد و خلاء ایجادی در سیلندر سبب ورود مواد از مخزن به سیلندر می شود، در نتیجه مراحل بعد پرکنی شروع می گردد.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن مایعات رقیق، اسپری پرکن و تیوپ پرکن اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293


انواع دستگاه پرکن مایع دستشویی

با استفاده از دستگاه پرکن مایع دستشویی می توان سرعت پر کردن ظروف را تنظیم نمود. یکی از راه های تنظیم سرعت دستگاه، توجه به تعداد نازل های آن می باشد. هر چه تعداد نازل های دستگاه پرکن بیشتر باشد، سرعت پر کردن ظروف نیز بیشتر می شود. همچنین با استفاده از دستگاه پرکن می توان دقت را در عملیات پر کردن ظروف افزایش یابد. در نتیجه هدر رفت محصول در حین عملیات تزریق مواد نیز به حداقل خواهد رسید. قبل از انتخاب دستگاه پرکن مورد نظر خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

تولید جدیدترین دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

از مناسب ترین و دقیق ترین و بهترین دستگاه های پرکن مایع ظرفشویی می توان دستگاه های پرکن پمپی با درایو موتور را نام برد. این دستگاه ها با توجه به سرعت عمل و دقت بالا، عملکرد بسیار مناسبی را جهت بسته بندی مواد شوینده دارا می باشند. بدلیل استفاده از موتورهای دقیق جهت کنترل حرکت پمپ امکان تنظیم دقیق سرعت مایع جهت محصولات مختلف با مشخصات مختلف وجود دارد.

برای مثال جهت مواد کف کننده می توان پمپ را به نحوی تنظیم نمود که از کف کردن محصول جلوگیری نماید. یکی دیگر از مزایای دستگاه های پرکن پمپی عدم محدودیت حجم ظروف می باشد. که در دستگاه های پرکن سیلندر پیستونی بدلیل محدودیت حجم سیلندر، امکان پر کردن ظروف با تفاوت حجم زیاد امکان پذیر نمی باشد.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی


نکات قابل توجه در مورد دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

  •  پرکن مایع ظرفشویی تولیدی کیان صنعت به صورت کاملاً مهندسی شده و پیشرفته طراحی شده و نازل های کاربردی از سطح دقت بالایی برخوردار هستند و به صورت کاملاً محکم روی بطری قرار می گیرند، در نتیجه احتمال چکه کردن مایع به حداقل میزان می رسد. البته جهت احتیاط می توان از سیستم چکه گیر همراه با پمپ برگشت به مخزن در دستگاه استفاده کرد که در صورت درخواست مشتری روی دستگاه تعبیه می گردد.
  •  طول نوار نقاله استفاده شده در این پرکن برحسب ظرفیت آن متفاوت است و جنس آن از پلی آمید یا استنلس استیل (بر حسب درخواست مشتری) می باشد، این پرکن جهت جلوگیری از کف کردن، مایع را توسط نازل ها از سمت پایین به بالا به صورت خودکار پر می کند.
  • این دستگاه مجهز به جک هایی است که از کیفیت مناسبی برخوردارند، قطعات استفاده شده در این پرکن از نوع استاندارد و درجه یک می باشد و با استفاده طولانی مدت نیاز به تعویض نخواهند داشت، اما در صورتی که به صورت احتمالی نیاز به تعویض داشته باشد می توان به راحتی به قطعات دسترسی داشت.

خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و دستشویی 

خرید دستگاه پرکن محصولاتی همچون مایع ظرفشویی نیازمند صرف وقت کافی برای شناخت مدل های جدید آن می باشد. خریدار دستگاه پرکن مایعات باید در انتخاب دستگاه مورد نظر خود به موارد زیر دقت داشته باشد:

  • جنس بدنه دستگاه پرکن
  • تعداد نازل های دستگاه پرکن
  • نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک بودن دستگاه پرکن
  • روتاری و یا خطی بودن دستگاه پرکن
  • ابعاد دستگاه پرکن
  • میزان سرعت و دقت دستگاه پرکن
  • خدمات پس از فروش دستگاه پرکن
  • ضمانتنامه معتبر دستگاه پرکن 

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید