مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرکن شکلات و پرکن کرم ارده

پرکن شکلات و کرم ارده

یکی از دستگاه های پرتقاضا در صنعت ماشین سازی ، دستگاه پرکن شکلات بخصوص پرکن شکلات صبحانه دو رنگ می باشد.این دستگاه با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در کیان صنعت قابل عرضه است.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن شکلات صبحانه در سایز های مختلفی بنا به نیازی که فرد یا کارخانه به آن دارد، تولید و پخش می گردد. نرخ قیمت این دستگاه نیز با توجه به سایز و نوع کارایی متفاوتی که در اختیار دارد، تعیین می شود.
همه افراد با مدل های مختلف از شکلات های صبحانه ای که به شکل دو رنگ و زیبا در شیشه های مختلف خودنمایی می کنند، آشنایی دارند. شاید برای تان جالب باشد که این دسته از شکلات ها چگونه به این زیبایی و با دادن نقوشی منحصر به فرد تولید و بسته بندی می گردند؟ یکی از ساده ترین روش ها که این روز ها در تمامی دنیا رواج دارد و بسیار هم پرطرفدار محسوب می گردد، انواع مدل دستگاه های پرکن می باشد.
کیان صنعت فعال در زمینه تولید انواع ماشین آلات صنعتی و پرکن می باشد. برای خرید این دستگاه ها و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه پرکن کرم ارده و شکلات جز دستگاه پرکن مایعات غلیظ می باشد.

مشخصات دستگاه پر کن شکلات صبحانه دو رنگ

  • دستگاه پر کن شکلات صبحانه دو رنگ بصورت فرم صاف و پیچشی
  • مناسب جهت پر کردن انواع شکلات و کرم ارده
  • قابلیت تزریق در لیوان های شیشه ای و ظروف پت
  • بصورت 2 رنگ و تک رنگ
  • در فرم های پیچشی و ساده
  • تمام استیل
  •  موتور گیربکس با کیفیت 
  •  سیستم PLC و HMI با تابلو برق کامل
  •  اینورتر دلتا کره و کنتاکتور فوجی ژاپن
  • ظرفیت تولید: 1200 لیوان در ساعت

 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن مایعات، اسپری پرکن و تیوپ پرکن اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

دستگاه پرکن ارده

 

خرید انواع دستگاه های پرکن شکلات صبحانه  و کرم ارده

راه های زیادی برای خرید انواع دستگاه های پرکن شکلات صبحانه وجود دارد.برای خرید انواع دستگاه پرکن شکلات و پرکن کرم ارده می توانید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه و یا از طریق  فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید نمایید.برای خرید دستگاه پرکن کرم ارده و شکلات ابتدا درباره انواع مختلف این محصولات اطلاعات کافی را بدست آورد و دستگاه مورد نظر متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید. سپس اقدام به سفارش دستگاه پرکن مورد نظر خود نمایید. همان طور که اشاره شد دستگاه پرکن شکلات و پرکن کرم ارده در کیان صنعت در انواع مختلف تولید می شود تا بتوان تمام نیازهای بازار را برطرف نمود.

قیمت دستگاه پرکن شکلات صبحانه دو رنگ

در تولید و ساخت دستگاه پرکن شکلات تنوع بسیار زیادی وجود دارد که هر فرد یا شرکت با توجه به نوع محصولی که می خواهد به بازار عرضه نماید، به خرید آن اقدام می نماید. دستگاه پرکن شکلات صبحانه دو رنگ بدون شک یکی از زیباترین و پرکاربردترین نمونه هایی است که در بازار وجود دارد و البته خوش فروش و پرطرفدار نیز هست. این مدل دستگاه از قیمتی ثابت برخوردار بوده که این موضوع بر روی فروش گسترده آن نیز تأثیرگذار خواهد بود.
ماشین سازی کیان صنعت توانایی تولید و عرضه انواع پرکن شکلات را دارا می باشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه پرکن شکلات و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد، سعی شده است نرخ قیمت فروش دستگاه پرکن شکلات در کیان صنعت مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. 

پرکن ارده و شکلات

فروش انواع دستگاه پرکن ارده

انواع دستگاه پرکن ارده توسط گروه ما به فروش می رسد. دستگاه های پرکن ارده بصورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با تعداد نازل های متفاوت به فروش می رسند. این دستگاه بسیار مناسب کارگاه های سنتی تولید ارده و همچنین مغازه هایی می باشد که در حضور مشتری ارده را تولید می کنند و به فروش می رسانند. البته دستگاه های با ظرفیت بالا نیز وجود دارد که مناسب شرکت های با ظرفیت تولید بالا می باشد. دستگاه های پرکن ارده بصورت تمام استیل ساخته می شوند و قابلیت شستشو کامل را دارا می باشند. جهت کسب اطلاعات درمورد دستگاه مناسب پرکن ارده برای کسب و کار خود با مشاوران ما تماس بگیرید. تا مشاوران ما بهترین دستگاه پرکن ارده را به شما معرفی نمایند.

ویژگی های دستگاه روتاری پرکن و دربند کرم ارده

  1. این دستگاه قادر به پرکردن و درب گذاری وهمچنین دربندی اتومات می باشد.
  2. دستگاه قابلیت پرکردن در وزن های متفاوت از100 گرم تا1000 گرم را دارا می باشد.
  3. تنظیم وزن از طریق صفحه تاچ اسکرین که قبلۀ برنامه ریزی شده است امکان پذیر است.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید