مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

خرید و قیمت دستگاه اسپری پرکن گاز فندک

پرکن گاز فندک

یکی از پرمصرف ترین نوع دستگاه های پرکن اسپری، پرکن گاز فندک می باشد. برای خرید این دستگاه صنعتی و استفاده در کارگاه ها و کارخانجات خود با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

از مهم ترین محصولات پرکن اسپری می توان به، دستگاه پرکن اسپری گاز فندک اشاره داشت. این محصول در دو نوع اتومات و نیمه اتومات در ماشین سازی کیان صنعت تولید و روانه بازار می شود. از این دستگاه می توان برای کاربردهای دیگر هم استفاده نمود. قیمت دستگاه پرکن گاز فندک در کیان صنعت بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد و افرادی که می خواهند برای گسترش کسب و کار و یا آغاز یک کارگاه تولیدی اقدام بفرمایند می توانند با قیمتی مناسب از محصولی با کیفیت بهره مند شوند. کیان صنعت، دستگاه پرکن گاز فندک درجه یک را که به فناوری روز جهان مجهز هستند را ارائه می دهد. مشتریانی مانند کارخانه داران و فروشندگان جزئی می توانند با ما تماس بگیریند و این دستگاه را تهیه نمایند.

نحوه عملکرد پرکن گاز فندک

نحوه عملکرد دستگاه اسپری پرکن گاز فندک به صورت سه گانه می باشد. با فشردن یک پدال، دستگاه، پر کردن، پانچ کردن و گاز زدن را انجام میدهد. ابتدا قوطی زیر نازل پرکن قرار می گیرد. سپس با فشار دادن پدال، مواد درون مخزن وارد قوطی می شوند. سپس قوطی به زیر نازل پانج هدایت می شود. بعد از پلمپ والو به زیر نازل گاز زن هدایت می شود و مقدار گاز مورد نیاز (بسته به نوع قوطی و حجم در نظر گرفته شده) درون قوطی تزریق می گردد.

دستگاه پرکن اسپری گاز فندک

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن مایعات، دستگاه پرکن چسب و تیوپ پرکن اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

ویژگی های دستگاه پرکن گاز فندک

  • مناسب برای انواع اسپری در سایز های 50 تا 500 میلی متر
  • جنس بدنه از استیل مرغوب و پایه ها از جنس آهن می باشند.
  • عملکرد دستگاه بسیار ساده و آسان می باشد.
  • ظرفیت پر کردن دستگاه در هر ساعت 1250 اسپری می باشد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع هر سه نازل بر اساس نیاز کار.
  • تمامی شیلنگ های استفاده شده در دستگاه از جنس پی وی سی می باشد.

خط تولید اسپری گاز فندک

هر تولید کننده ای که در این صنعت فعالیت دارد می تواند هر نوع اسپری را با دستگاه اسپری پرکن، پر کند. این دستگاه در دو مدل اتومات و نیمه اتومات تولید می شود.
دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک، خود دارای دو مدل است: دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک برقی و دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک  بادی.
گاز مصرفی که با آن اسپری ها پر می شوند، گاز مایع LPG است که بی بو شده است. برای صنایع غذایی نمی توان از این اسپری پرکن استفاده کرد و دستگاه اسپری پرکن را میتوان جایگزین کرد.

قیمت پرکن گاز فندک

سعی ما در کیان صنعت این است که دستگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ساخته و روانه بازار نماییم. دستگاه پرکن اسپری دستی قیمت پایین تر و کاربری آسانی دارد. از این رو بسیار مورد استقبال کسب و کارهای کوچک قرار گرفته است.
دستگاه های پرکن موجود در بازار دارای نمونه های بسیار متنوعی می باشد، که این تنوع می تواند هم در طرح و هم در سایز آنها می باشد. برای اطلاع از قیمت پرکن گاز فندک با ما  تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید