مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان

پرکن تیوپ خمیر دندان

یکی از پر فروش ترین محصولات ماشین سازی کیان صنعت در دسته پرکن تیوپ، تیوپ پرکن خمیر دندان می باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان، یکی از پرفروش ترین محصولات ماشین سازی کیان صنعت می باشد. از این رو مدیران گروه تولیدی کیان صنعت تصمیم گرفته اند برای رونق بیشتر کسب و کارها، دستگاه تیوپ پرکن خمیر دندان را با قیمت بسیار استثنایی به بازار عرضه نمایند. این دستگاه با کیفیت بسیار بالا و ساخته شده با تکنولوژی روز دنیا و بهترین متریال قابل عرضه به تمام کارخانه ها و کارگاه های تولید می باشد.

دستگاه پرکن تیوپ چه اتومات چه نیمه اتومات برای پرکردن تیوپ های پلاستیکی کرم خمیردندان چسب کاربرد داشته و با توجه به نوسانات بازار با قیمت های مناسب به فروش می رسد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیردی.

خرید دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان

پرکن تیوپ خمیر دندان که به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای عموم صنایع تولید کننده قابل تهیه و دسترس می باشد، با گذر از خطوط تولید پیشرفته و با قیمت های متعددی، به بازار عرضه می گردد.

دستگاه پرکن یکی از دستگاه های مهم در برخی از صنایع محسوب می شود. با بهره گیری از این دستگاه، می توان تولیدات گسترده ای را به مرحله اجرا رسانده و سپس به بازار عرضه نمود.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه نوار نقاله، پرکن گریس و پرکن مایعات غلیظ اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

دستگاه پرکن خمیر دندان

این دستگاه از سری دستگاه های پرکن تیوپی می باشد که به دو صورت تولید می شود:

  1. دستگاه پرکن تیوپی تمام اتوماتیک
  2. دستگاه پرکن تیوپی نیمه اتوماتیک

دستگاه های پرکن کیان صنعت ساخت ایران معمولا از لحاظ کیفیت و کارایی با نمونه های خارجی خود در رقابت هستند. تولید کنندگان و مهندسان ایرانی برای تولید دستگاه های ایرانی تمامی توان و علم ودانش خود را به کار برده اند تا بهترین دستگاه ها را وارد بازار کنند و دیگر نیازی به خریدن ماشین آلات گران قیمت خارجی نباشد.

پرکن تیوپ خمیر دندان

نمونه های جدید دستگاه پرکن تیوپ خمیردندان

دستگاه پرکن تیوپ خمیردندان جدید معمولا از وزن سبک و قابل حملی برخوردار است و می توان به سادگی در هر محل و مکانی آن را قرار داد. این مدل از دستگاه های پرکن عمدتا به شکل اتوماتیک و گاها نیمه اتوماتیک طراحی می شوند تا حتی الامکان دخالت دست در آن صورت نگیرد. از مشخصات بارز این دستگاه پرکننده عبارت است از:

  • سرعت بالا
  • پر نمودن حدود 50 تیوپ در دقیقه
  • قابلیت تنظیم جهت تیوپ برای پر کردن در نقطه دلخواه
  • امکان تغییر سرعت دستگاه
  • مجهز به سیستم محافظت کننده از المنت دستگاه
  • جلوگیری از داغ شدن موتور در استفاده طولانی مدت
  • مجهز به نازل تزریق به نوع مواد

دستگاه پرکن کرم و پماد

دستگاه پرکن کرم و پماد، در انواع گوناگونی تولید شده است. این دستگاه با هر نوع و ساختاری که تولید شده، باعث بوجود آمدن تحولی عظیم در بسته بندی انواع کرم و پماد شده است.
و در بین تولید و فروش انواع دستگاه پرکن سهم عظیمی را به خود اختصاص داده و کارایی گسترده ای در عرصه تولید و توزیع دارا می باشد. تیوپ های مورد استفاده ی دستگاه پرکن تیوپ و پماد، یا از جنس پلاستیک هستند که در این مورد عملیات به صورت ته بندی انجام می شود.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید