مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت و خرید دستگاه پرکن آب معدنی، آبمویه و آبلیمو

دستگاه پرکن آب معدنی، آبمیوه و آبلیمو

یکی از پرفروش ترین محصولات پرکن، پرکن آب معدنی و آبمیوه می باشد. این دستگاه در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید با کیان صنعت تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

این دستگاه پرکن برای کاربردهای مختلف مانند پرکن آب معدنی و آب میوه و پرکن آبلیمو مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از سری محصولات دستگاه پرکن مایعات رقیق می باشد. قیمت دستگاه آب معدنی یا در واقع همان دستگاه پرکن و دربند آب بر روی ایجاد خط تولید آب معدنی تاثیر می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی این محصولات با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه پرکن آب معدنی و ... با کیان صنعت تماس بگیرید.

در مورد دستگاه پرکن مایعات بیشتر بدانید.

دستگاه پرکن آبلیمو و دربند

دستگاه پرکن آبلیمو این قابلیت را داشته، که بتوان توسط این دستگاه بطری ها با ارتفاع مختلف را پر و بسته بندی نمایید، زیرا آبلیمو را در مدل های مختلف شیشه در سایز بندی مختلف بسته بندی می کنند. دستگاه های پرکن آبلیمو دارای نازل های متعددی نیز بوده، که می توان با استفاده از آنها تعداد بطری های بیشتری را در هر مرجله پر نمایند. دستگاه های پرکن آبلیمو را معمولا طوری طراحی نموده اند، که می توان توسط آنها آبلیمو را با سرعت بسیار زیادی درون شیشه و بطری پر نمود.

دستگاه پرکن آبلیمو کیان صنعت

 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به تیوپ پرکن، اسپری پرکن و پرکن بشکه اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

یکی از خصوصیات قابل قبول و جذاب در این دستگاه ها ، کیفیت بسیار بالا در بسته بندی آنها می باشد. این دستگاه ها به نحوی طراحی و تولید شده اند، که بسته بندی های منحصر بفرد را با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه خواهند نمود. دستگاههای متفاوتی برای بسته بندی های گوناگون محصولات به بازار ارائه شده اند. تولید کنندگان با در نظر گرفتن نیاز خود، اقدام به تهیه دستگاه مورد نظر خواهند نمود.

دستگاه بسته بندی تک نفره مدادی

بسته بندی های مستطیل شکل که آسان باز شو نیز هستند از محصولات تولیدی این دستگاه ها خواهند بود.

دستگاه بسته بندی تک نفره سه طرف دوخت

در این دستگاه ها به صورت سه طرف دوخت بسته بندی انجام می پذیرد. این بسته بندی ها نیز به صورت مستطیل شکل هستند.

دستگاه های بسته بندی چهار طرف دوخت

این نوع از دستگاه ها نیز به صورت چهار طرفه بسته بندی را دوخت می زنند. اغلب موارد استفاده از این دستگاه ها برای محصولات پودری خواهد بود.

دستگاه پرکن آب معدنی

امروزه وجود انواع دستگاه پرکن آب معدنی با ظرفیت های مختلف به یک ضرورت انکار ناپذیر برای کارخانه هایی محسوب می شود که از این محصول در خط تولید آب معدنی بهره می گیرند. وجود ماشین آلات پرکن چند منظوره که در خط آب معدنی به کار گرفته می شود به تسریع و کارایی بیشتر خط آب معدنی یاری می رساند.

استفاده از این بطری ها توسط هر یک از ماشین آلات پر کن یا دستگاه پرکن آب معدنی قادر است تا شرایط بهداشتی، ظرفیت تولیدی و بهره وری اقتصادی را تا حدود زیادی بهبود بخشیده و منجر به حذف هزینه های اضافی شوند. ظروف مورد نظر از هر نظر برای شرایط بارگیری توسط دستگاه پر کن آب معدنی مناسب بوده و به منظور استفاده در خط آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که جنس بطری ها و نوع مقاومت آنان با توجه به نوع بارگیری توسط دستگاه پرکن آب معدنی یا دستگاه پرکن آبمیوه در نظر گرفته می شود که برای انواع مایعات و یا آبمیوه های گازدار بطری های متفاوت دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرکن آب معدنی

دستگاه پرکن آبمیوه

دستگاه پرکن آبمیوه در حالت کلی به سه نوع تقسیم می شود:

  1. پرکن آبمیوه رقیق
  2. آبمیوه غلیظ
  3. آبمیوه پالپ دار

برای پرکن هر یک از انواع این آبمیوه ها از دستگاه متفاوتی استفاده می گردد .

همچنین نوع بطری استفاده شده در بسته بندی و جنس آن در انتخاب دستگاه نقش دارد.  ظرفیت تولید عامل دیگری است که نوع دستگاه و میزان سرمایه لازم جهت خرید دستگاه را مشخص می کند .

انواع دستگاه پرکن آبمیوه بر حسب ظرفیت

این دستگاه ها بر اساس ظرفیت به انواع مختلف تقسیم بندی می شود:

  • پرکن خطی برای تولید و ظرفیت کم.
  • برای ظرفیت متوسط معمولا از دستگاه پرکن منوبلوک استفاده می شود.
  • برای ظرفیت های بالا دستگاه تری بلوک مورد استفاده قرار می گیرد.

برای بسته بندی خط آبمیوه پالپ دار، علاوه بر دستگاه پرکن به دستگاه پالپ ریز نیز نیاز است. اگر ظرفیت بالا باشد باید از دستگاه سوپر بلوک استفاده شود. همچنین برای پرکردن آبمیوه های غلیظ که دارای ویسکوزیته بالا هستند از دستگاه پرکن سیلندر پیستونی استفاده می شود .

دستگاه پرکن آبمیوه

دستگاه پرکن و دربند تخم شربتی و آبمیوه پالپ دار

خط کامل دستگاه پرکن شیشه تخم شربتی کیان صنعت، شامل:

بطری شوی، پرکن شیشه، درب گذار، درب بند و لیبل زن مخصوص بطری های تخم شربتی همراه درب آسان بازشو، مخصوص مایعاتی نظیر تخم شربتی، ابمیوه پالپ دار و پوره دار و…

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید