مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت و خرید پرکن مربا و مارمالاد

دستگاه پرکن مربا

ماشین سازی کیان صنعت اقدام به تولید جدیدترین مدل دستگاه پرکن مربا نموده است. این دستگاه برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند مربا، مارمالاد و انواع شیره های خرما و انگور مناسب است.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن مربا از انواع دستگاه های پرکن مایعات می باشد. به دلیل زیاد بودن غلظت مربا برای پر کردن آن در ظروف، از مکانیسم خاص مایعات با گرانروی بالا استفاده می شود. مرباها و مارمالادها تنوع زیادی دارند و در ظرف های مختلفی بسته بندی می شوند. با توجه به ویژگی وچسبندگی که مرباها دارند، در زمان پر کردن آنها داخل ظرف باید بهترین تمهیدات اندیشیده شود تا از به هدر رفتن آن جلوگیری شود. این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و روانه بازار شده است. از پرکن مربا برای مواغذایی دیگر مانند پرکن مارمالاد و پرکن شیره خرما و انگور نیز استفاده می شود. همچنین این مدل از پرکن مربا برای انواع بسته بندی تک نفره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

برای خرید پرکن مارمالاد و مربا و اطلاع از قیمت این دستگاه با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

انواع دستگاه پرکن مربا

دستگاه پرکن مربا جهت بسته بندی انواع متفاوتی از مربا و مواد خوراکی که جزء خانواده مربا محسوب می شوند و دارای غلظت یکسان مورد استفاده قرار می گیرند. در انواع دستگاه پر کن مربا تعداد نازل هایی که بر روی دستگاه تعبیه شده اند و میزان توانایی پر کردن حجم بطری و شیشه ها متفاوت می باشد. عمل ریختن مواد به درون شیشه ها و تزریق مواد در هر دستگاه به گونه متفاوتی می باشد. جنس بدنه دستگاه پر کن مربا معمولا از جنس فلزات ضد زنگ می باشد اما بر حسب سفارش مشتری می تواند تغییر هم کند.
در انواع دستگاه پر کن مربا  از سیستم اندازه گیری مواد برای پر کردن مربا درون شیشه ها به اسم لودسل استفاده می کنند. این دستگاه ها در انواع متفاوت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید و در اختیار مشتریان عزیز کیان صنعت قرار می گیرند.

خرید دستگاه پرکن مربا

دستگاه پرکن مارمالاد

مربا و مارمالاد دو نوع ماده خوراکی هستند که شاید بر سر سفره صبحانه تمامی ایرانیان یافت شود. این دو ماده خوشمزه از انواع میوه ها به اضافه شکر و مقداری وانیل برای خوشبو کردن آنها تهیه می گردد. مربا و مارمالاد تنها برای مصرف صبحانه نیست، بلکه در تهیه تعدادی از شیرینی جات از مارمالاد نیز استفاده می گردد. البته قابل ذکر است که پخت مربا و مارمالاد در زمان های نه چندان دور یکی از روش های نگهداری میوه ها برای فصل زمستان بوده است. در صنایع چون میزان حجم تولیدی زیاد است لذا برای پخت و تهیه و پرکردن در ظروف و بسته بندی آن نیاز به تجهیزات صنعتی می باشد. یکی از تجهیزات مورد نیاز این صنایع دستگاه پرکن مربا یا مواد غلیظ همچون مارمالاد و غیره است.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به اسپری پرکن، تیوپ پرکن و پرکن چسب 123 اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

دستگاه پرکن شیره خرما و انگور

دستگاه پرکن مایعات غلیظ مانند شیره خرما و انگور طراحی و با موفقیت راه اندازی گردید. پرکن شیره خرما، پرکن عسل، پرکن مربا و سایر پرکن های غلیظ ، دارای سیستم پمپاژ مخصوص به خود می باشند و استفاده از پرکن ثقلی و پرکن پیستونی توصیه نمی شود زیرا شیره مواد مایع، در سیلندر ها ایجاد مشکل نموده و خرابی اورینگ ها و متعلقات پیستون را به همراه می آورد، پرکن پمپی نیز باید با پمپ مخصوص مواد غلیظ باشد، تا ضمن انتقال مایع غلیظ به پرکن ،راندمان مورد تاییدی را ایجاد نماید. پس از انتقال مواد غلیظ به نازل پرکن، باید توجه نمود که نازل منطبق با دهانه ظرف بوده و نحوه پرکردن نیز فاقد تولید کف باشد.
 

ویژ گی های دستگاه پرکن مربا

  • نازل دستگاه مجهز به شیر اکچیتور
  • قطعات الکترونیکی ساخت کره با برند LS
  • تزریق مواد به داخل ظرف توسط سیستم پمپی
  • سرعت عملکرد دستگاه 150-200 ظرف 5 کیلویی
  • پرکردن مربا در انواع بطری ها در سایزهای مختلف توسط دستگاه پرکن مربا
  • کنترل و تنظیم میزان مقدار مواد پرشده در ظرف توسط لودسل

قیمت دستگاه پرکن مارمالاد و مربا

اهمیت تنظیم دمای دستگاه پرکن مارمالاد و مربا

سیستم پر کردن این گونه از مواد غذایی به دلیل چسبندگی که دارند، بسیار مهم و حساس است و روال پر کردن این گونه مواد در ظروف  کمی پیچیده می باشد. به همین دلیل، اگر دستگاه پرکن مربا بدون سیستم گرم کن باشد و مربا در زمان پر شدن گرم نشود، موجب توقف کار می شود و ممکن است مربای تولید شدن به هدر برود. در کیان صنعت به تمام این موارد توجه شده است و دستگاه های تولید شده تماما استاندارد و دارای ویژگی های مربوطه می باشد.

در داخل مخزن پرکن مربا از مکانیسم حرارتی استفاده می شود تا مربا را تا اندازه لازم گرم نگه دارد. مربا باید حالت روندگی پیدا کند تا پر کردن ظروف به سادگی انجام شود. دستگاه پرکن مارمالاد و مربا در بالای خود دارای یک مخزن است که حجم مخزن نیز می تواند بنا به درخواست مشتری قابل تغییر باشد. مخزن دوجداره است که جداره اول دمای مایعات درون مخزن را از طریق آب گرم کن برقی ثابت نگه می دارد. در صورتی که مربا سرد و سفت شود، جریان حرکت آن بسیار کندتر خواهد بود. در مواردی برای این که دمای داخل مخزن کنترل شود، یک ترموستات روی آن نصب می کنند و دما از طریق نمایشگر HMI به سادگی قابل تنظیم است.

کارایی (راندمان) دستگاه پرکن مربا

می توان این راندمان را برای تمام دستگاه های پرکن مایعات غلیظ در نظر گرفت. این راندمان با در نظر گرفتن ویسکوزیته مواد بشرح زیر می باشد:

  1. پرکن تک نازله: تا 600 ظرف یک لیتری در ساعت
  2. پرکن دو نازله: 800-600 ظرف یک لیتری در ساعت
  3. پرکن چهار نازله: 1200-1000 ظرف یک لیتری در ساعت
  4. پرکن شش نازله: 1400-1200 ظرف یک لیتری در ساعت
  5. پرکن هشت نازله: 1600-1400 ظرف یک لیتری در ساعت

 

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید