مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرکن سس

دستگاه پرکن سس

از دیگر تولیدات کیان صنعت، دستگاه پرکن سس می باشد. این دستگاه برای پرکردن بسته بندی های شیشه ای و تک نفره به کار می رود.

کیان صنعت
کیان صنعت

ساخت ماشین آلات صنعتی امروزه به دلیل پیشرفت در بخش صنعتی بسیار افزایش یافته است. دستگاه هایی طراحی و ساخته شده اند که کمک شایانی به افزایش بهره وری در این بخش کرده اند و موجب شده که فرصت های شغلی فراوانی نیز برای افراد ایجاد شود. از جمله صنایعی که شاهد پیشرفت تکنولوژی در آن هستیم، بخش صنایع غذایی می باشد که ماشین آلات فراوانی نیز در این بخش طراحی و ساخته شده است.از جمله این دستگاه ها که امروزه تولید آن افزایش یافته است دستگاه پر کن مایعات غلیظ و رقیق می باشند از جمله دستگاه پرکن سس  که در ظرفیت های متفاوتی تولید شده  وکارکرد کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند.

دستگاه پرکن سس با کمک پیشرفته ترین خط تولید ماشین آلات صنعتی در کیان صنعت تولید می شود. قیمت انواع دستگاه پرکن سس با یکدیگر متفاوت می باشد. خریدار دستگاه پرکن می تواند با توجه به بودجه مد نظر خود یک مدل از این دستگاه ها را انتخاب نماید.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن اسپری، تیوپ پرکن و پرکن چسب 123 اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

قیمت دستگاه پرکن سس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

قیمت دستگاه های پرکن سس، بسته به انواع این دستگاه های پرکن متفاوت است. دستگاه پرکن سس برای پرکردن شیشه، ساشه، دبه و سایر مخازن قابل استفاده هستند. دستگاه های پرکن سس برای پرکردن شیشه، ساشه های یک نفره و بزرگتر، دبه و ظروف دیگر استفاده می شوند و بسته به نوع دستگاه قیمت آن هم متفاوت است.
این پرکن ها می توانند امکانات مختلفی را نظیر، امکان پرکردن ظروف پلی اتیلن، قلع و جنس های دیگر، امکان در بندی ظروف پرشده و قابلیت های متنوع را نیز پشتبانی نماید.
انواع دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پرکن سس، رب و سایر مواد مشابه، با توان پرکردن تعداد بالای ظرف در حداقل زمان و امکان پرکردن ظروف با وزن های مختلف بدون تعویض قطعه، تولید و به بهره برداری می رسند که مصارف بسیاری در صنعت غذایی و بهداشتی دارند. 

قیمت دستگاه پرکن سس

سس ها انواع مختلفی دارند و بسته بندی های متنوعی از این ماده غذایی در بازار موجود می باشد. مسلما هر کدام از این بسته بندی ها دستگاه های پرکن مخصوص به خود را دارند.

  1. سس با بسته بندی ساشه
  2. سس با بسته بندی موشکی
  3. سس با بسته بندی شیشه ای
  4. سس با بسته بندی لیوانی

خرید پرکن سس

کیان صنعت طیف گسترده ای از ماشین آلات و  تجهیزات پر کننده مایع، پرکن تیوپ وچسب ها و نوار نقاله ها را ارائه می دهد که می توانند سس را به همراه بسیاری از انواع دیگر مایعات غلیظ تر پر و بسته بندی کنند. در کیان صنعت ماشین آلاتی تولید شده است که می توانند با مایعات دارای ویسکوزیته بالاتر از سس ها تا مایعات با آب کم ویسکوزیته کم کار کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

فروش دستگاه پرکن سس طراحی شده به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، با روش های مختلف انجام می شود. هر کدام از این نوع دستگاه های پرکن مزیت های خاص خود را دارند. سرعت دستگاه پرکن اتوماتیک بیشتر است. اما قیمت دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک اغلب مناسب تر است.

دستگاه پرکن سس ارزان در بازار فروش

فروش دستگاه پرکن سس در تنوعی از قیمت ها انجام می گیرد. متقضیان خرید این دستگاه بر حسب نیاز خود می توانند هر یک از انواع دستگاه مورد نظر را با هر قیمتی سفارش دهند.
اما اگر افرادی قصد تهیه دستگاه پرکن ارزان قیمت را دارند، باید گفت که این دستگاه ها نسبت به سایر دیگر، قیمت کمتری را دارا می باشند:

  1. دستگاه تک نازله
  2. دستگاه دو نازله

خرید و قیمت دستگاه پرکن سس اتومات و نیمه اتومات

ویژگی پرکن سس مدل رومیزی

  • جابجایی راحت و سبک
  • نیاز به برق ندارد قابلیت اتوماتیک و دستی را دارد.
  •  تعداد تولید در ساعت 1200 عدد می‌باشد.
  •  ابعاد دستگاه ۳۶۰۷۶۰۱۱۵۰

ویژگی دستگاه پرکن سس 2 پیستون

  • نوع ظرف: فلزی، پلاستیکی، شیشه و …
  • قطر ظرف: 50 تا 120 میلی‌متر
  • سرعت دستگاه پرکن 1500  تا 3000 ظرف در ساعت
  • مناسب پر کردن انواع سس مایونز، کچاپ، انواع مربا، ترشیجات، عسل و مارمالا  
  •  وزن سیلندرها از 500 گرم تا 5 کیلو گرم

از دیگر تولیدات کیان صنعت می توان به پرکن مربا و دستگاه پرکن عسل اشاره داشت.

مزایای دستگاه پر کن سس 1800 ظرفی کیان صنعت

  • مجهز به 6 عدد نازل موشکی
  • استفاده از روش پیستونی برای پر کردن مواد غلیظ
  • دارای کارکرد اتوماتیکی
  • رعایت تمام نکات بهداشتی در ساخت دستگاه پرکن سس
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت دستگاه
  • دارای سرعت بالا در پر کردن 
  • پرکردن مواد با دقت بسیار بالا
  • قابلیت پر کردن 1800 ظرف در ساعت

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید