مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه استرچ پالت ، قیمت استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت

استرچ پالت نوعی از دستگاه بسته بندی است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات این دستگاه با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه استرچ پالت چیست؟

دستگاه استرچ پالت یا دستگاه پالت پیچ که کمتر از 2 دهه از طول عمر آن نمیگذرد نوعی از دستگاه بسته بندی است که توسط نایلون استرچ یا همان پلاستیک استرچ که قابلیت کشسانی بالایی دارد توسط دستگاه استرچ پالت به دور پالت پیچیده میشود.و یکی از مقرون به صرفه ترین روش بسته بندی پالت به حساب می آید.

یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی تولید شده توسط کیان صنعت،دستگاه استرچ پالت است. برای خرید این محصول با ما تماس بگرید.

دستگاه بسته بندی پالت 

 دستگاه استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پالت 2 نوع از پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی پالت می باشند. دستگاه پالت پیچ می تواند بوسیله فیلم استرچ بسته بندی پالت را انجام دهد و دستگاه شرینک پالت بوسیله حرارت و با استفاده از فیلم شیرینک پالت ها را بسته بندی نماید. دستگاه استرچ پالت نسبت به دستگاه شیرینک پالت بسیار ارزان می باشد و همین قیمت کمتر سبب شده بسیاری از تولید کنندگان که قبلا از دستگاه های شرینگ برای بسته بندی پالت استفاده می کردند، الان دستگاه پالت پیچ را ترجیح دهند.

استرچ پالت

این دستگاه به منظور بسته بندی کالاها و تولیدات کارخانجات استفاده می شود و جهت کشیدن انواع نوار مخصوص استرچ بر روی محصولات متنوع اینگونه دستگاه ها بسیار کار آمد هستند . در کارخانجات و کارگاه هایی که خط تولید پر ترافیک دارند و لازم است که از محصولات به طور ویژه ای حفاظت شود ، از دستگاه استرچ پالت استفاده می گردد.
 در اکثر کارخانه های تولیدی محصولات مختلف به ویژه محصولات غذایی، شرینگ و بسته بندی پالت ها با اندازه و سایزهای متنوع بسیار حائز اهمیت می باشد . چونکه درجابجایی محصولات احتمال آسیب دیدن محصولات وجود دارد، بسته بندی به شکل استرچ پالت مناسب ترین روش جهت جلوگیری از آسیب دیدن محصول در برابر هرگونه ضربه احتمالی می باشد.

 

استرچ پالت

 

مزیت های استفاده از دستگاه استرچ پالت

در عمل هر دو دستگاه شرینک پک و استرچ پیچ برای سلفون کشی محصولات هستند. اما شیوه انجام آن با یکدیگر متفاوت است. نا گفته نماند از نظر شفافیت بسته بندی نهایی شیرینگ پک به مراتب بهتر از استرچ خواهد بود.

  •    ماشین استرچ فاقد تونل برای حرارت فیلم پوششی است به همین دلیل قیمت آن بسیار کمتر از شرینک پک است.
  •     از این رو انرژی کمتری مصرف می کند و بسیار به صرفه تر است .
  •    قیمت تمام شده ماشین های استرچ به مراتب ارزان تر از دستگاه شیرینگ پک است .
  •     اشکال گوناگون و بسته های مختلف با اندازه های بزرگ را می توان با این ماشین بسته بندی نمود .
  •     مستحکم کردن و جلوگیری از ریزش بسته هایی که به روی هم چیده شدند .

ویژگی ها دستگاه استرچ پالت

  • استهلاک پایین
  • بسته بندی با مواد اولیه ارزان
  • مصرف انرژی کم
  • اشغال جای کم
  • حفاظت محصولات از رطوبت و آب
  • سلفون کشی سریع
  • مناسب برای پالت و قطعات سنگین و حجیم
  • بسته بندی قطعات طویل نظیر لوله ها، رول های کاغذ

قیمت دستگاه استرچ پالت

امروزه با پیشرفت صنعت و افزایش تولیدات در کارخانجات،بسته بندی محصول یک امر مهم و اجتناب ناپذیرست.یکی از دستگاه هایی که خیلی پرطرفدار است و بسیار کاربردی است، دستگاه استرچ پالت می باشد.
دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی کلی چندین کالا مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که چندین کالا را بر روی پالت قرار می دهند، پالت بر روی صفحه ی گردان استرچ پالت گذاشته می شود. سپس با به حرکت در آمدن و چرخیدن دستگاه استرچ پالت،فیلم استرچ پالت که نوعی پلاستیک شفاف و بسیار محکم است دور کالا را پوشانده، باعث حفاظت و کنار هم قرار گرفتن کالا بر روی پالت می شود.
به دلیل نوسانات ارزی امکان درج قیمت محصولات وجود ندارد . برای اطلاع از انواع محصولات موجود و مشخصات آن ها همچنین اطلاع از قیمت دستگاه استرچ پالت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه اسپری پرکن، پرکن چسب 123 و دستگاه میکسر پودر اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 


نحوه کارکرد دستگاه استرچ پالت

پالت محصول را برروی صفحه گردان دستگاه قرارداده و لبه ی نایلون استرچ را به یک قسمت از پالت متصل مینماییم . سپس دستگاه استرچ را استارت کرده تا سیکل استرچ انجام گیرد. لازم به ذکر است که در داخل تابلو برق از دو عدد تایمر استفاده شده که یکی برای تنظیم مکث استرچ قسمت پایین پالت و دیگری برای تنظیم مکث استرچ قسمت بالای پالت می باشد.

قیمت دستگاه استرچ پالت


بخش های مهم دستگاه استرچ پالت

دکل

دکل از قسمت ها مهم این ماشین محسوب می شود. تابلو برق و کلید های کنترلی بر بروی این بخش نصب می شوند. مجموعه ریل و واگن که به منظور بالا و پایین شدن رول گیر استفاده می شود نیز در داخل دکل قرار می گیرد. ارتفاع دکل به هر میزانی که در نظر گرفته شود، معرف میزان درازای پالتی است که می توان استرچ کرد.
همه ی اقسام دستگاه استرچ دارای این قسمت هستند، در برخی ها دکل ثابت و در مدل هایی مانند دستگاه استرچ پالت دروازه ای متحرک است.

سینی و تکیه گاه

محل قرار گیری پالت روی سینی است. این بخش همانند یک تگیه گاه عمل می کند. برش این صفحه دوار با CNC انجام می گیرد. ضخامت این بخش با توجه به باری که قرار است تحمل کند متغیر است و معمولا از ۵ تا ۲۰ میلی متر انتخاب می شود.

بلبرینگ

جا نمایی سینی دوار که در بالا شرح داده شد بر روی یک سری بلبرینگ است. برای اینکه بلبرینگ ها در فشارها دوام بالاتری داشته باشند داخل پوششی خارجی قرار داده می شوند. این پوشش ها می تواند تفلنی و یا جنس بهتری نظیر پلی اورتان باشد.


نایلون استرچ 

در حقیقت خوراک تغذیه استرچ پالت رول های شفافی هستند که نایلون استرچ یا فیلم استرچ نام دارند. این رول ها از جنس هایی نظیر پلی وینیل کلراید (PVC) یا پلی وینیلیدین کلرید (PVdC) تولید می شوند. شفافیت و میزان استقامت کششی این فیلم ها در کیفیت نهایی کار تاثیر بسیار زیادی دارند.
ضخامت ، طول و عرض رول ها از دیگر شاخصه های نایلون استرچ است که با توجه به نوع مصرف و توانایی دستگاه استرچ پالت انتخاب می شود.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید