مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت انواع پرکن مایعات روتاری و خطی

پرکن مایعات خطی و روتاری

برای خرید انواع دستگاه پرکن خطی و روتاری با کیان صنعت تماس بگیرید. این دستگاه های پرکن با بالاترین کیفیت و قیمت روانه بازار می شوند.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن خطی _لاینر

دستگاه پرکن خطی _لاینر
03/09/2021

پرکن خطی از جمله دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی می باشد که برای پر نمودن انواع مواد مایع کاربرد دارد. این دستگاه در دو نوع اتومات و نیمه اتومات در کیان صنعت تولید می باشد. فروش انواع ماشین آلات صنعتی با تضمین کیفیت و قیمت در کیان صنعت.

پرکن روتاری

پرکن روتاری
03/09/2021

از دیگر دستگاه های پرکن، می توان به پرکن روتاری اشاره داشت. همان طور که در فیلم مشاهده می فرمایید عمل پر نمودن ظروف به صورت دوار انجام میشود و برای مکان هایی با فضای کم بسیار مناسب است.

همان طور که می دانید پرکن مایعات از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های پرکن و بسته بندی است که در کارگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در مدل ها و برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید شده اند. شما با بودجه و نیازهای مختلف می توانید با کیان صنعت تماس بگیرید ودستگاه مورد نظر خود را تهیه بفرمایید. پرکن مایعات در دو مدل پرکن خطی و پرکن روتاری مایعات تولید می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربرد و عملکرد دستگاه های خطر و روتاری آشنا شوید. 

پرکن روتاری سیلندر پیستون فقط جهت استفاده برای نوشیدنی های غیر الکلی مثل آب معدنی، دوغ و آب میوه و برای جلوگیری از تماس مستقیم نوشیدنی با بیرون طراحی شده است.
در این مدل از دستگاه پرکن پرنمودن قوطی ها و درب گذاری توسط یک دستگاه انجام می شود و برای تغییر ظرفیت بطری، نیازی به تنظیم و باز کردن قطعات دستگاه ندارید و به راحتی می توانید در هر لحظه یک بطری را 0.5 لیتری و یا 1.5 لیتری پر کنید. تمام قطعات درگیر با مواد در پرکن روتاری از جنس استیل 316 می باشد. شستشوی دستگاه به صورت اتومات و فقط با زدن یک دکمه صورت می گیرد. در این دستگاه پیش رفته و مجهز اگر بطری داخل گلوئی گذاشته نشود نازل ها عمل پرکردن را انجام نمی دهنند و این امر از به هدر رفتن و ریختن مایعات جلوگیری می کند.

ما در ماشین سازی کیان صنعت انواع ماشین آلات صنعتی را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار می نماییم، کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن اسپری، تیوپ پرکن اشاره داشت.

برای خرید این محصولات با کیفت عالی و قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

پرکن مایعات روتاری

کارکرد ماشین آلات پرکن روتاری مایعات به این شکل است که مواد داخل مخزنی جمع آوری می شوند و بطری و ظروف روی سینی دواری قرار می گیرند. تعداد بطری ها و ظروفی که در سینی قرار می گیرند متغییر است و به ابعاد و ظرفیت دستگاه بستگی دارد. سینی دائم در حال چرخش است و در هر نوبت تعدادی بطری زیر شیر تزریق قرار می گیرد تا تزریق به درون آن انجام شود. بعد از عملیات ریزش با توجه به اتومات و نیمه اتومات بودن پروسه، بطری های جدید جایگزین می شوند. به دلیل اینکه بطری ها به صورت چرخشی حرکت دارند این نوع پرکن، پرکن روتاری نام دارد.

دستگاه پرکن روتاری مایعات

قیمت و کاربرد پرکن روتاری

در خط های پرکن و بسته بندی خطی برای انجام حداقل 3 کار بر روی یک ظرف حدود 6 متر فضا نیاز است اما در پرکن روتاری مایعات با همان پیش بینی کار، حداکثر فضایی که نیاز دارد 1.5 متر در 1.5 متر خواهد بود. پر کردن با کمک دو نازل که یکی تغذیه و دیگری کار تکمیلی را انجام می دهد و مکانیسم درب گذاری بطری و درب بندی آن با کمک هد آلمینیومی از مکانیسم های اصلی این دستگاه پرکن مایعات هستند. ظرفیت های پر کردن بین 250 سی سی تا 4 لیتر از امکانات دستگاه در زمان تولید است.

برای اطلاع از قیمت انواع پرکن روتاری با کیان صنعت تماس بگیرید.

مشخصات پرکن روتاری

  • قابلیت پرکردن ظروف تا حجم 20 الی 1000 سی سی 
  • دارای سنسور الکترونیکی جهت دیدن ظروف و مظروف سازی می باشد.
  • دارای درایر بوده و دو عدد نوار نقاله رفت و برگشت با موتور های مجزا بر روی دستگاه نصب شده است.
  • بدنه استیل، شاسی آهن بسته به سفارش مشتری
  • ظرفیت پر کردن 800 عدد ظرف 20 سی سی در ساعت

فروش پرکن مایعات روتاری

دستگاه پرکن مایعات روتاری پیستونی چیست؟

در صنایع بسته بندی ماشین های پرکننده پیستونی روتاری یا چرخشی که rotary piston fillers  نامیده می شوند، ماشین های اتوماتیکی هستند که دارای سرعت زیاد، انعطاف پذیری و ایمنی بالایی هستند. این ماشین ها جهت پر کردن انواع مختلف ظروف با انواع گوناگون موادی که بیشترین چگالی را دارند، کاربرد دارند.

در مورد پرکن سیلندر پیستونی هم بخوانید.

دستگاه پرکن خطی مایعات

اساس کار کرد پرکن خطی به این شکل است که مواد داخل مخزن جمع آوری می شوند. بطری و ظروف روی دستگاه نوار نقاله قرار گرفته و در زیر شیر نازل توقف می کند. تزریق به درون ظرف انجام می شود و تا زمان پر شدن ادامه پیدا می کند. بعد از عملیات ریزش نقاله حرکت کرده و بطری های پشتی را در زیر شیر تزریق قرار می دهد. به دلیل اینکه بطری ها به صورت خطی حرکت دارند این نوع پرکن، خظی نام دارد.

دستگاه پرکن خطی مایعات

هر آنچه که از دستگاه پرکن خطی سیلندری باید بدانیم:

  1. در پرکن خطی سیلندی نازل ها به صورت خطی در کنار یکدیگر قرار گرفته و دستگاه کانوایر وظیفه هدایت ظرف ها به زیر نازل را بر عهده دارد.
  2. هرچه تعداد نازل ها بیشتر باشد سرعت دستگاه پرکن خطی سیلندی بیشتر و طول نوار بیشتر مي شود. هر کدام از نازل ها به سیلندری متصل است که یک پیستون در داخل با جلو و عقب رفتن به وسیله سروو موتور مسئولیت بارگیری مواد را دارد.
  3. در دهانه ی پیستون دو عدد شیر یک طرفه وجود دارد که در هنگام عقب رفتن پیستون مسیر مخزن به داخل سیلندر را باز میکند و در هنگام جلو آمدن پیستون مسیر سیلندر به نازل ها باز می شود تا مواد داخل سیلندر به داخل ظروف تزریق شود.
  4.  حجم سیلندر های مورداستفاده در این دستگاه ها بسته به حجم ظروف انتخاب می شود.

دستگاه پرکن خطی و دربندی مایعات

دستگاه پرکن خطی و دربندی مایعات، در این پروژه با مکانیزم سیلندر پیستونی تجهیز شده است و دارای ۴ نازل از جنس استیل استنلس می‌باشد که توانایی بسته بندی 1600 الی 2200 عدد بطری ۱ لیتری را داراست. مشتریان گرامی برای سفارش ساخت دستگاه پرکن خطی اتوماتیک و دربند، می‌توانند با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوند.

قیمت دستگاه پرکن خطی مایعات

دستگاه پرکن روتاری یا پرکن خطی؟

در صنعت بسته بندی از دستگاه پرکن روتاری نسبت به دستگاه پرکن مایعات خطی بیشتر استفاده می شود چون دستگاه پرکن روتاری نسبت به دستگاه پرکن مایعات خطی فضای کمتری را اشغال میکند و نسبت به قابلیت ها دارای بازدهی مناسبی می باشد.

اگر در کارخانه ای هستید که فضا و جای مناسب برای دستگاه را دارید پیشنهاد می کنیم از مدل خطی استفاده کنید اما اگر در کارگاهی هستید که فضای مناسب انجام این کار را ندارید بهتر است که از مدل روتاری در کارگاه خود استفاده کنید چون بسیار فضای کمتری را اشغال میکند.

از جدید ترین دستگاه های پرکن تولیدی کیان صنعت، می توان به پرکن آبلیمو اشاره داشت.

linear filling machine

rotary filling machine

 

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید