مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه پرکن پمپی

دستگاه پرکن پمپی

از دیگر محصولات کیان صنعت می توان به پرکن پمپی اشاره داشت. این دستگاه در مدل های اتومات و نیمه اتومات تولید و روانه بازار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کیان صنعت تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن پمپی چیست؟

دستگاه پمپی یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات می باشد. بعضی از مواد مایع که دارای غلظت بالا می باشند را نمی توان با استفاده از روش ثقلی پر کرد و نیاز به مکانیزم دیگری دارند که بتوان با نیروی بیشتری نسبت به نیروی جاذبه به پرکردن مایعات در ظروف بسته بندی اقدام نمود. دو مکانیزم برای این منظور وجود دارد. مکانیزم پرکن سیلندر پیستونی و مکانیزم پرکن پمپی. دستگاه پرکن پمپی به منظور تامین انرژی برای تزریق مواد از پمپ استفاده می نماید و پرکن مایعاتی که از این مکانیزم برای پرنمودن ظروف بهره می برند را دستگاه پرکن پمپی می نامند. پمپ پرکن مایعات و دستگاه پرکن مایعات پمپی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت کیان صنعت می باشد. 

کاربرد پرکن پمپی

به منطور پرنمودن مایعاتی غلیظ مانند روغن، گریس، مایعا ظرفشویی و … از دستگاه پرکن پمپی استفاده می شود. بیشترین کاربرد پرکن پمپی در تزریق مایعات حباب دار و چسبنده به دلیل فشار و قدرت بالامی باشد. این نوع مکانیزم به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد عموما بیشترین طرفدار را نیز دارد. از طرفی قیمت پرکن پمپی باعث بالا رفتن کارایی این دستگاه شده است. جهت سفارش پرکن پمپی و دریافت مشاوره رایگان با شماره های موجود در سایت کسان صنعت تماس حاص نمایید. پرکن پمپی در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود.

دستگاه پرکن مایعات پمپی با در بند

دستگاه پرکن پمپی به وسیله پمپی که در آن تعبیه شده است  مواد  را از داخل مخزن به نازل ها هدایت می کند. این مدل برای پر کردن ظروف برای مایعات نیمه رقیق با درصد غلظت نسبتا بالا مانند ریکا، شامپو، مایع دستشویی و ظرفشویی و..  مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که اشاره شد پرکن پمپی در مایعات غلیظ، مایعات حباب دار و مایعات چسبنده بیشترین کاربرد را داراست. 

دستگاه پرکن پمپی کیان صنعت

تفاوت دستگاه پرکن پمپی مایعات با سیلندر پیستونی مایعات

  • دستگاه پرکن پمپی مایعات می تواند از هر نازل یک محصول را درون ظرف پر نمود. زیرا در نمونه دستگاه های پمپی هر نازل با استفاده از پمپ مجزا و مخزن جدا امکان تغذیه وجود دارد، ولی در نمونه دستگاه پرکن سیلندر پیستونی امکان پر کردن ظروف با محصول های مختلف را ندارد. 
  • از دیگر تفاوت ها دقت بسیار بالای پرکن پمپی می باشد. 
  • سرعت دستگاه پرکن مایعات پمپی به مراتب بیشتر از دستگاه های سیلندر پیستونی می باشد و دارای عملکرد بهتری نسبت به سایر سیستم های پرکن مایعات دارد.
  •  با توجه به نوع پمپ استفاده شده، عملکرد دستگاه پرکن پمپی برای ویسکوزیته های مختلف متفاوت می باشد. برای مثال دستگاه های پرکن پمپی عملکرد خوبی را برای مایعات پالپ دار و یا دارای ذرات جامد ندارند و بهتر است برای این مایعات از دستگاه پرکن پیستونی استفاده نمایید.

دستگاه پرکن مایعات پمپی کیان صنعت

دستگاه پرکن مایعات پمپی ماشین سازی کیان صنعت بهترین راه حل بسته بندی مایعات گران قیمت:
مایعات رقیق و نیمه غلیظ صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، شوینده، آرایشی و بهداشتی
شامپو، نرم کننده، مایع ظرفشویی، مایعات کف کننده، قطره و …
با امکان کنترل فلو مایع

قیمت پرکن پمپی

پرکن عسل

یکی از انواع مایعات غلیظ که برای بسته بندی و پرنمودن آن از پرکن پمپی استفاده می شود، عسل است. انواع پرکن عسل به دلیل چسبندگی این ماده دارای پیچیدگی های خاصی می باشند. این دستگاه دارای یک سیستم اضافه تر گرم کن نیز می باشد. زیرا اگر عسل در حین پر شدن گرم نباشد موجب توقف کار و ایجاد پرت در سیستم تولید می گردد. این گرما هم باید طوری تنظیم شود تا به آنزیم ها و مواد مقوی عسل آسیب وارد نشود.

پرکن مایع دستشویی

متناسب با نیاز شما دستگاه پرکن مایع ظرفشویی طراحی و ساخته می شود. این دستگاه نیز جز دسته دستگاه های پرکن پمپی می باشد. ساخت و تولید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی به موارد مختلی بستگی دارد :

  1. نوع و کیفیت بسته بندی نهایی
  2. شکل ظاهری ظروف بسته بندی (شکل ظاهری ظرف مایع)
  3. مقدار ظرفیت درخواستی مشتری
  4. و …

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع دستگاه پرکن پمپی با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید