مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه پرکن تینر

دستگاه پرکن تینر

دستگاه پرکن تینر به دلیل داشتن مکانیزم ساده تر نسبت به سایر انواع دستگاه پرکن غلیظ، دارای قیمت مناسب تری می باشد. این دستگاه در دو مدل اتومات و نیمه اتومات تولید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت ها با کیان صنعت تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

از دیگر مدل های دستگاه پرکن مایعات تولید شده در کیان صنعت می توان به دستگاه پرکن تینر اشاره داشت. این مدل از سری دستگاه های پرکن رقیق مایعات می باشد. همان طور که اشاره شد قیمت دستگاه پرکن تینر نسبت به سایر انواع دستگاه پرکن ارزان تر می باشد که آن هم به دلیل مکانیزم ساده این دستگاه می باشد. شما می توانید دستگاه پرکن و درب بند تینر فوری و تینر روغنی را از کیان صنعت تهیه نمایید. در این دستگاه ها فقط بطری گذاری با دست صورت می گیرد و دیگر عملیات پرکردن و دربگذاری و درب بستن با دستگاه به صورت تمام اتوماتیک صورت می گیرد.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت این نوع از دستگاه ها اتومات و نیمه اتومات بودن آن ها می باشد که بی شک دستگاه اتومات از نوع نیمه اتومات آن بسیار ارزان تر است. در مدل های نیمه اتومات این دستگاه اپراتور جهت ظرف گذاری مورد نیاز است. همچنین عوامل دیگر نیز در قیمت این دستگاه تاثیر گذار است. از این عوامل می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • جنس متریال استفاده شده
  • کیفیت قطعات بکار رفته 
  • نوع سیستم کنترل
  • ظرفیت دستگاه 
  • و..

دستگاه پرکن تینر

دستگاه پرکن تینر از جمله دستگاه های پرکن مایعات رقیق به شمار می رود که در کارخانجات تولید پواد صنعتی ساخته می شود. تینر ها موادی هستند که از ترکیب چندین حلال تولید می شوند. با مخلوط کردن تبنر و رنگ می توانید به خوبی اجسام و دیوارها را رنگ آمیزی کنید. دستگاه پرکن تینر روغنی از انواع پرکن می باشد.

دستگاه پرکن تینر

 

مشخصات فنی دستگاه پرکن تینر

دستگاه پرکن تینر دارای نوار نقاله می باشد که ابعاد این دستگاه نوار نقاله قابل تغییر نسبه به اندازی دلخواه مشتری می باشد. همچنین از سیستم های کنترل سرعت نیز برخوردار است. ارتفاع مایعات را می توان به طور دقیق در بطری ها تنظیم نمود. میزان مواد تزریق شده در ظروف ار قبل تعیین می شوند. این دستگاه ها کاربرد بسیار راحتی دارند.

پرکن تینر تولید در کیان صنعت قابلیت پرکردن تینر از 100 سی سی الی 10000 سی سی را دارد تعداد نازل های دستگاه از یک تا ده نازل بنا به سفارش و در خواست مشتری با احتساب راندمان تولید قابل تغییر می باشد. از ویژگی های دستگاه پرکن تینر می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  1.  اسکلت از جنس قوطی آهن ( 5050 )
  2.  روکش استیل یا پی وی سی
  3.  مخزن 150 لیتری استیل یا پی وی سی
  4.  دارای سه متر نوار نقاله مجهز به اینورتر جهت تنظیم دور موتور (ابعاد نوار نقاله قابل تغییر است)
  5. سیتم دکل پنوماتیک
  6. تابلو برق از جنس پلی استر مجهز به PLC
  7. دارای نازل از جنس استیل یا پی وی سی (با توجه به خورندگی مواد)

انواع پرکن تینر به همراه قیمت

تینر چیست؟

به طور معمول  تینر برای  حذف رنگ از روی برس، غلطک، تجهیزات و سطوح استفاده می شود. با این  حال،  برای بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر استفاده می شود  مثلا برای  رقیق کردن  رنگ برای  صرفه جویی در پول و زمان  شما  می باشد. برخی از رایج ترین  موارد را برای کاربرد تینر به شما ارایه می دهد. تینر یا تینر نقاشی (به انگلیسی: Paint thinner) ماده‌ی شیمیایی، حلالی است که برای رقیق کردن رنگ‌های پایه روغنی به‌ کار می‌رود، هم‌ چنین می‌ توان برای پاک کردن بخش‌هایی که نباید رنگی می‌شده تینر را به‌کار برد.

انواع دستگاه پرکن

دستگاه پرکن جز ماشین آلات پیچیده است که باید الزامات بسیاری را، برای بهره‌ وریِ مطلوب آن رعایت نمود. از جمله میزان خورندگی محصول یا تیراژ تولید و یا نوع و جنس مواد مایع. موارد دیگری نیز وجود دارد که این امر سازندگان را وادار می‌کند، تا متناسب با نیاز خریداران، به شکل اختصاصی، دستگاه پرکن مایعات را طراحی و تولید نمایند. از پرفروش ترین دستگاه های پرکن می توان به پرکن مایعات اشاره نمود که پرکن تینر نیز یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات می باشد.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید