مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرکن آب رادیاتور

پرکن آب رادیاتور

یکی از تولیدات کیان صنعت در زمینه دستگاه پرکن، پرکن آب رادیاتور می باشد. ای دستگاه در مدل های اتومات و نیمه اتومات تولید می شود. به منظور آشنایی بیشتر با این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

کیان صنعت
کیان صنعت

کاربرد انواع پرکن آب رادیاتور

کاربرد انواع پرکن آب رادیاتور
16/09/2021

یکی از انواع دستگاه های تولیدی در ماشین سازی کیان صنعت پرکن آب رادیاتور است. این دستگاه بسیار مجهز و با کیفیت می باشد. برای خرید تماس بگیرید.

دستگاه پرکن آب رادیاتور مناسب برای پرکن نمودن انواع آب رادیاتور در ظروف مختلف می باشد. این دستگاه بسته به درخواست مشتریان در تمامی سایزها از 1 تا 20 لیتر و مدل های اتومات و نیمه اتومات تولید می شود. برای کار با این دستگاه حداکثر نیازمند یک اپراتور می باشید. جنس بدنه دستگاه های تولید در کیان صنعت تمام استیل و پایه های آن از جنس آهن می باشد. این دستگاه بسته به درخواست مشتری دارای چرخ های ثابت یا ترمز دار می باشند. برای خرید انواع دستگاه پرکن با کیان صنعت تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی در ایران تماس بگیرید.

انواع دستگاه پرکن آب رادیاتور

همان طور که اشاره شد این دستگاه در مدل های اتومات و نیمه اتومات تولید می شود. برای سرعت در امر بسته بندی و جلوگیری از هدر رفتن مواد می توان از این دستگاه استفاده  نمود. آب رادیاتور ترکیبی از آب مقطر و بدون املاح و اندکی ضد یخ است که به درون رادیاتور ماشین ریخته می شود. با توجه به نیاز ضروری خنک کاری موتور و سایر قسمت های ماشین، استفاده از محلول های آب رادیاتور ضروریست. دستگاه پرکن آب رادیاتور نیز به منظور پرکردن گالن های محلول آب رادیاتور طراحی و تولید شده است. این مدل از دستگاه ها بر مبنای ثقل عمل می نمایند، لذا به آن ها پرکن ثقلی گفته می شوند. تعداد نازل های موجود در دستگاه پرکن با توجه به حجم تولید و نیاز صاحبان صنایه در زمان بسته بندی می تواند کم و یا زیاد شود.

پرکن ضد یخ و آب رادیاتور

مشخصات فنی پرکن آب رادیاتور

  • مخزن این دستگاه ظرفیتی معادل 150 تا 300 لیتر دارد.
  • حجم ظروف از 250 سی سی الی 2000 سی سی متغییر است.
  • دارای روکش استیل
  • سیستم دکل پنوماتیک
  • تابلو برق از جنس پلی استر مجهز به PLC
  • ظرفیت حداکثر تا 2000 لیتر در ساعت
  • امکان شست و شوی مخزن و نازل ها در دستگاه های تولیدی کیان صنعت امکان پذیر است.
  • قابلیت پر کردن بطری ها تا تخلیه کامل مخزن

راندمان پرکن ثقلی تولید کیان صنعت با درنظر گرفتن چگالی مواد

  1. پرکن تک نازله تا 350 لیتر در ساعت
  2. پرکن دو نازله 400 تا 600 ظرف یک لیتری در ساعت
  3. پرکن چهار نازله 700 تا900 ظرف یک لیتری در ساعت
  4. پرکن شش نازله 1000  تا 1200 ظرف یک لیتری در ساعت
  5.  دستگاه پرکن هشت نازله حداکثر تا 1400 لیتر در ساعت

خرید و قیمت دستگاه پرکن آب رادیاتور

آب رادیاتور چیست؟

آب رادیاتور، ترکیبی از آب مقطر و بدون املاح و اندکی ضد یخ است که به درون رادیاتور ماشین ریخته می شود. البته در گذشته برای خنک‌کاری موتور خودرو از ترکیب الکل و آب استفاده می‌شد که به دلیل خوردگی آب رادیتاور جایگزین آن شد. رادیاتور نیز مخزنی از جنس مس است که با توجه به کانال‌های تعبیه شده در آن، وظیفه انتقال حرارت موجود در آب را به عهده دارد.

خط تولید پرکن آب رادیاتور برای بسته بندی بشکه ها، بطری های مخصوص مناسب است. دستگاه آب بندی، دستگاه برچسب زن و دستگاه پرکن تولید شده توسط ماشین سازی کیان صنعت کاملا با یکدیگر مطابقت دارند.

دستگاه پرکن خنک کننده رادیاتور

رادیاتورها نیز یکی از مهمترین قسمت های خودروها هستند که عموماً در قسمت جلویی خودروها برای خنک نگه داشتن موتور و کنترل دمای آنها برای عملکرد بهتر و طولانی مدت موتورها قرار داده شده اند. رادیاتورها با مایع خنک کننده پر می شوند که دمای آن را کنترل می کند. 

برای پر  نمودن آب رادیاتور و ضد یخ، انواع مختلفی از دستگاه های پر کننده را می توانید انتخاب کنید. کیان صنعت ماشین های پر کننده و تجهیزات بسته بندی ضد یخ را نیز طراحی و تولید می کند. ماشین های پرکن مایع ضد یخ برای برآوردن نیازهای مخالفت این صنعت طراحی شده اند. ما ماشین آلات ایده آلی را تولید می کنیم که نیازهای شما برای پر نمودن ضد یخ و آب رایاتور را برآورده نماید. دستگاه پرکن ضد یخ از پرفروش ترین محصولات ما می باشد.

انواع دستگاه پرکن مایع با روش های مختلف

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید