مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه نوار نقاله، دستگاه کانوایر

نوار نقاله ( کانوایر )

نوار نقاله به منظور انتقال مواد و یا جسم و شی در ابعاد و سایز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دستگاه به دلیل کارایی متفاوت در اشکال و سایز های مختلف طراحی می گردد که بنا به نوع محصول ساختار دستگاه نیز متفاوت می باشد.

کیان صنعت
کیان صنعت

نوار نقاله یا کانوایر صنعتی چیست؟

کانوایر یا نوار نقاله (تسمه نقاله)، تجهیزات مکانیکی بسیار مفیدی هستند که در همه ی ابعاد صنعتی کاربرد فراوانی دارند. امروزه دامنه استفاده از کانوایرها از صنایع معدنی، پتروشیمی، نفت و خودرو و  … گسترده است. در تمام زمینه های انتقال محصول می توان به شکل جدی حضور کانوایر ها را لمس کرد. در صنایع دارویی، شرکت های مونتاژ قطعات و انتقال مواد حفاری شده از معادن همه و همه از نوار نقاله های متنوع بهره می برند. یکی از اصول بنیادین در خطوط و برنامه های اتوماسیون صنعتی کانوایرهایی هستند که با سنسورها و ویژن های مختلف مجهز می شوند.

کیان صنعت به عنوان معتبرترین تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی، آماده عرضه و ساخت انواع دستگاه نوار نقاله (Conveyor machine) می باشد.برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت دستگاه نوار نقاله با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه کانوایر


دستگاه نوار نقاله چیست؟

به صفحات متحرکی که برای انتقال محصولات، بسته ها و وسایل مختلف در کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد نوار نقاله گفته می شود. به نوار نقاله، تسمه نقاله یا نوار کانوایر نیز می گویند. از این دستگاه برای جابجایی مکرر ابزار آلات مختلف در بازه زمانی مشخص به طور کاملاً حساب شده استفاده می شود.نوار نقاله و یا تسمه نقاله یا نوار نقاله بارگیری یکی از پرکابردترین دستگاه ها و ملزومات و تجهیزات بسته بندی هستند. 
 
این دستگاه دارای یک جریان انتقال پیوسته می باشد که روند جابجایی آن نسبت به تعداد و زمان قابل اندازه گیری است لذا این دستگاه نقش مهمی در زمان‌بندی انتقال بسته ها هنگام تولید ایفا می نماید.جالب است بدانید در کشور مراکش طولانی ‌ترین نوار نقاله برای مدیریت یک سیستم انتقال مهم ساخته شده است که طول آن به ۹۸ کیلومتر می رسد. این کانوایر از معدن های فسفات تا ساحل جنوبی شهر العیون کشیده شده است.

متداول ترین انواع دستگاه نوار نقاله

این دستگاه دارای انواع مختلف می باشد که متداول ترین آن شامل سه مدل زیر می باشد:

  1. رولیک دار
  2. غلطکی
  3. پرسی

در ادامه به تفصیل در مورد هر یک از این دستگاه ها برای شما توضیح خواهیم داد.

یکی از بهترین مزایای تسمه نقاله، نقل و انتقال مواد سنگین و حجیم است. همچنین در کارخانه هایی که مسیرهای طولانی برای حمل مواد اولیه و محصولات وجود دارد، دستگاه نوار نقاله یا کانوایر کمک بسیار زیادی برای جابجایی مواد دارد. در بعضی موارد لازم است نوار نقاله، شیب دار باشد تا حمل مواد بهتر و با سرعت بیشتری انجام شود.

 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه اسپری پرکن، دستگاه پرکن مایعات و تیوپ پرکن اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

قیمت دستگاه نوار نقاله

قیمت دستگاه نوار نقاله (قیمت کانوایر)استاندارد از نظر طراحی و ساخت متفاوت است. نوارهای نقاله دارای انواع متنوعی بوده که هر یک دارای کاربردهای گسترده ای با توجه به نوع آن هستند.نقاله های ارزان قیمت را می توانید از فروشگاه های مجاز عرضه کننده این محصولات بخواهید.
آگاهی از قیمت نوار نقاله به خریداران کمک می کند تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. با توجه به نوسانات ماه های اخیر بازار و بالا رفتن قیمت قطعات لازم است تا خریداران قبل از آنکه اقدام به سفارش دادن نمایند، قیمت ها را سوال کنند .اگر تمایل به خرید نوار نقاله دارید هم اکنون با ما در کیان صنعت تماس بگرید و از لیست قیمت ها و ویژگی محصولات آگاه شوید.

دستگاه نوار نقاله

خرید نوار نقاله کیان صنعت

دستگاه کانوایر

 

قسمت های اصلی دستگاه نوار نقاله

  • درایور یا موتور
  • قالب کلی و فرم دستگاه
  • درام نوار نقاله
  • رولیک و یا تسمه ها

 

انواع مختلف نوار نقاله (کانوایر)

کانوایر ها انعطاف پذیری زیادی دارند و برای کاربردهای مختلفی طراحی می‌شوند. می‌توان بر اساس شکل ظاهری، جنس و نوع نیاز همچنین شیوه تقسیم بندی مورد نیاز، نوار نقاله مناسب را طراحی نمود. صفحات متحرک این دستگاه از زنجیر، برزنت و pvc تشکیل شده‌اند. از لحاظ ظاهری نوار نقاله ها شکل های مختلفی دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • کانوایر بازویی
  • کانوایر ناودانی
  • کانوایر قرقره ای
  • کانوایر بارگیری
  • کانوایر غلطکی
  • کانوایر پیچشی
  • کانوایر بوکسوری
  • کانوایر زنجیری
  • کانوایر دستچین

 

اطلاعات فنی دستگاه نوار نقاله

عرض، طول،قطر لوله های رولیک و همچنین الکترو موتور ها در کاربرد های مختلف دستگاه نوار نقاله متغیر است. لطفا جهت اطلاع از مشخصه فنی دقیق دستگاه خود تماس حاصل نمایید .

انواع دستگاه کانوایر

 

کاربرد دستگاه کانوایر

کاربرد دستگاه کانوایر می تواند به صورت مستقل مانند: بارگیری کارتون ها به کامیون باشد یا جزئی از یک ماشین پیچیده تر باشد. نوار نقاله با این نوع ماشین ها همانگ شده و بخشی از فعالیت ماشین دیگر را انجام می دهد. برای مثال دستگاه خشک کن کانتینیوس را در نظر بگیرد. در وسط این دستگاه خشک کن صنعتی نقاله ای تعبیه شده که میوه و سبزیجات روی آن قرار گرفته و در حرکت رفتی و برگشی سبب خشک شدن این اقلام خوراکی می شود. در بخش هایی که نرخ تولید و جابجایی زیاد است از انواع نوارقاله و تسمه نقاله استفاده می شود.
تسمه نقاله در صنعت سیمان، تولید فولاد و صنایع خوراکی کاربرد گسترده ای دارد و تولید زمان دار را ساماندهی می کنند. به طوری که با افزایش سرعت نقاله ها می توان حجم تولید و جابجایی را بیشتر نمود.

کاربرد نوار نقاله

enlightenedدر مورد دستگاه پرکن آب معدنی هم بدانید.

نوار نقاله رولیکی

این مدل از تسمه نقاله برای انتقال محصولات سنگین استفاده میشوند که از تعدادی لوله گوشت دار که مقدار آن به طول کلی دستگاه بستگی دارد به همراه دو عدد بلبرینگ و شافت مرکزی به کار گرفته می شود. هرقدر که ضخامت گوشت لوله و بلبرینگ بیشتر باشد دستگاه نوار نقاله رولیکی فشار بیشتری را میتواند تحمل کند. دستگاه های نوار نقاله رولیکی هم به صورت هرز گرد و هم به صورت برقی و موتور دار طراحی و تولید می شود.

دستگاه نوار نقاله رولیکی

کاربرد نوار نقاله غلطکی

این دستگاه برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1.  برای انتقال و حمل مواد بسته بندی سنگین و سبک
  2.  برای انتقال کارتن های بزرگ در داخل سالن
  3.  بدون استفاده از برق محصولات را انتقال می دهد.
  4.  به صورت مستقیم و زاویه ها و قوس دار

نوار نقاله زنجیری

نوع زنجیری نوار نقاله با جنس پی وی سی در اندازه های مختلف ساخته میشود و جهت انتقال محصولاتی است که وزن زیادی ندارند استفاده می شود. نوار نقاله زنجیری یا کانوایر زنجیری به دلیل جابجایی مواد در یک محیط یا کانال کاملا ایزوله ، قابلیت جابجایی و انتقال مواد نسبتا خطرناک برای محیط زیست را دارا می باشد . نوار نقاله زنجیری به دلیل حرکت یکنواخت و در یک محیط و کاور بسته تجهیز بسیار مناسبی برای انتقال مواد پودری و گرانولی و همینطور مواد چسبنده می باشد.

نوار نقاله زنجیری

 

ویژگی های منحصر به فرد نوار نقاله تولید ماشین سازی کیان صنعت

از ویژگی های منحصر این نوع دستگاه قابلیت نصب خط تولید و حتی عملکرد مجزای دستگاه را شامل می شود. طول وسایز دستگاه بر حسب نیاز مصرف کنندگان متفاوت بوده به گونه ای که در ساختار این نوع دستگاه از اهمیت ویژه ی بر خوردار است. این نوع دستگاه ها دارای الکترو موتور و گیربکس می باشد که توان مصرفی آن نیز به ساختار و اجزای تشکیل دهنده  و از همه مهمتر به نوع محصول از نظر ابعاد،الخصوص حجم و وزن محصول بستگی دارد . دستگاه نوار نقاله کیان صنعت قابلیت نصب تابلو فرمان مجزا به همراه درایو را نیز دارا می باشد.

برای خرید این دستگاه هم اکنون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
 

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید