مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت دستگاه لیبل زن | لیبل چسبان

لیبل زن

دستگاه های لیبل زن تولیدی کیان صنعت در مدل های لیبل زن پشت چسب دار یک طرفه، دو طرفه،گرد،اتومات و نیمه اتومات تولید و عرضه می شوند. برای خرید این محصولات، با کیفیت بالا هم اینک با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه لیبل زن چیست؟

کلمه ی لیبل به معنای اتیکت و یا برچسب است و از آن برای معرفی و همینطور قیمت و مشخصات کالا بر روی خود کالا استفاده می شود. دستگاه لیبل زن دستگاهی است که این عمل را انجام می دهد.دستگاه لیبل زن در واقع یک نوع پرینتر است که از آن روی لیبل برای چاپ کردن حروف ، بارکد و اعداد ، با استفاده از هد حرارتی موجود در آن استفاده می شود. هد حرارتی موجود در دستگاه لیبل چسبان عمل چاپ را به وسیله ی لیبل حرارتی انجام می دهد. دستگاه لیبل شامل قطعات بسیار مهمی و اصلی می باشد. این قطعات عبارت اند از : مین برد، هد حرارتی یا ترمال هد ، غلطک فید، موتور فید ، نگهدارنده ی ریبون و نگهدارنده ی لیبل .
دستگاه لیبل زن و هم چنین کاربرد استفاده از آن بسیار متنوع می باشد. مواردی که استفاده از لیبل در آن ها کاربرد دارد شامل بانک ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، داروخانه ها و موسساتی که به صورت تجاری و یا حتی به صورت اداری نیز هستند استفاده می شوند. پورت های موجود در label   machine باعث شده که در هر مکانی که هستید این امکان برای شما وجود دارد که از دستگاه لیبل زن استفاده نمایید.

برای خرید و اطلاع از قیمت لیبل زن با ما در کیان صنعت ، تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی تماس بگیرید.


دستگاه لیبل زن

لیبل زن یا چاپگر برچسب با نام های دستگاه لیبل زن و دستگاه چاپ لیبل نیز شناخته می شود. همانطور که از نام دستگاه پیداست منحصراً برای چاپ لیبل (برچسب) بکار می رود.
البته اینکار را می توان با پرینترهای معمولی انجام داد ولی در چاپ در تیراژ بالا و روزانه این دستگاه لیبل زن است که بکار می آید. این دستگاه از رول لیبل خام و ریبون برای چاپ مداوم و سرعت بالا استفاده می کند و تنها مواد مصرفی آن همین دو قلم می باشد که توسط آوند پرینتر تامین می شود.

از مهم ترین محصولات تولیدی کیان صنعتی می توان به دستگاه تیوپ پرکن و اسپری پرکن اشاره کرد.
 

مرکز فروش دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن به عنوان یکی از لوازم ضروری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه کاربردی، انواع مختلفی داشته و در مراکز متعددی به فروش میرسد. لیبل چسبان ها بسته به نوع و مدل آنها در قیمت های متفاوت به فروش می رسند، اما برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین برخورداری از خدمات پس از فروش، بهتر است این دستگاه ها را از نمایندگی فروش آنها خریداری نمایید.

دستگاه لیبل زن


مزایای لیبل زن

  •  وجود پورت های مختلف در دستگاه
  • امکان استفاده در شرایط گوناگون
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر و ماشین های اداری همچون پرینتر
  • کم صدا بودن، جمع و جور بودن و سرعت بالای چاپ اشاره نمود.

 

انواع دستگاه لیبل زن 

دستگاه های لیبل زن در سه دسته کلی به بازار عرضه می شوند که عبارتند از:

  1. لیبل زن دستی
  2. لیبل زن پشت چسب دار یک طرفه
  3. دو طرفه
  4. لیبل زن گرد
  5. لیبل زن نیمه اتوماتیک
  6. لیبل زن اتوماتیک ( لیبل زن اتومات)

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن چسب 123، دستگاه پرکن مایعات و تیوپ پرکن اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

لیبل چسبان دوطرفه یا یک طرفه 

ماشین سازی کیان صنعت با سال ها تلاش و تجربه در طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی و بطور کاملاً تخصصی در ساخت دستگاه های لیبل چسبان در طرح ها و مدل های مختلف بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات در این صنعت شناخته شده است و همواره در راستای حصول اعتماد ، اطمینان و رضایتمندی مشتریان برآن شده است تا با بکارگیری دانش فنی مهندسی و تجربه نسبت به ارتقاء سطح کیفیت گام برداشته و امید آنست تا با کادر مجرب خود به دستاوردهای جدیدی در این صنعت و تکنولوژی نایل گردد.

از ویژگی های ان محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت الصاق برچسب پشت چسبدار جهت تخت بصورت دو طرفه یا یک طرفه
  • مجهز به میکروکنترولر پیشرفته
  • ارای موتور پله ای با دقت ۰٫۷۲ درجه یا طبق سفارش ساخت با سرو موتور
  • دارای تسمه نقاله استاندارد
  • دارای سیستم زاویه خور در چهار جهت
  • سیستم های ردیف کن متفاوت جهت منظم کردن ظروف
  • سیستم های چرخشی متفاوت جهت چرخاندن ظروف گرد
  • و..

 

 لیبل زن دستی

 برای استفاده از دستگاه لیبل زن دستی به کمک یک اپراتور نیاز دارید.به این صورت که با حرکت دادن اهرم دستگاه برچسب یا لیبل بر روی بسته بندی محصولات نصب می شوند.
دستگاه لیبل زن بطری یکی از کاربردی ترین دستگاه های لیبل زن دستی هستند.
 لیبل زن دستی پرینتری سبک وزن، باتری خور و معمولا دارای کیبورد است که قابلیت چاپ برچسب بدون نیاز به کامپیوتر را دارد، این دستگاه ها در لحظه متن محتوای برچسب را نوشته، ویرایش و چاپ می نمایند، مشهورترین برند های لیبل زن های دستی دایمو DYMO و برادر BROTHER هستند که در سطح جهانی بسیار معروف بوده و پیوسته در حال رقابت هستند.


لیبل زن نیمه اتوماتیک

 قیمت لیبل زن نیمه اتوماتیک در بازارهای جهانی بر اساس اندازه، کارایی، جنس و حتی برند این محصول متفاوت است. قیمت ها در نقاط مختلف متغیر هستند باید دید محصول داخلی است یا خارجی. برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توان به مراکز فروش مراجعه کرد.
قیمت ها بر اساس کارایی این محصولات متفاوت است مثلا: لیبل زن دستی میوه، دستگاه لیبل زن بطری، چاپ لیبل آب معدنی. هر کدام از این دستگاه ها قیمتی برای خود دارند.


دستگاه لیبل زن اتوماتیک

دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های لیبل زن صنعتی است و به دو نوع دستگاه لیبل زن اتوماتیک حرارتی و دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تقسیم می شود.دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از اجزای خطوط تولید و بسته بندی است. پس از انجام بسته بندی، محصولات به وسیله نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک فرستاده می شوند و لیبل ها بر روی محصول نصب می شوند.

لیبل زن دستی

 

قیمت دستگاه لیبل زن

انواع دستگاه های لیبل زن که نوعی دستگاه بسته بندی نیز محسوب می شوند بسته به تقاضا، قیمت و وزن برای هر بسته بندی میتوانند لیبل های متفاوتی چاپ کند این نوع دستگاه ها معمولا در فروشگاه ها و انباره های بزرگ با توجه به حجم کار استفاده می شوند. لیبل ها و برچسب ها در هر نوع بسته بندی محصول برای نشان دادن نام تجاری، تزئین و یا ارائه اطلاعات برای مصرف کننده استفاده می شود. بسیاری از برچسب ها و لیبل ها تمام سه عمل را انجام می دهند و می توانند، به عنوان مثال، داده های بارکد از پیش چاپ شده، تاریخ عرضه، دسته بندی محصول و اطلاعات مربوط به قیمت به خرده فروشان و مصرف کنندگان کاربرد داشته باشند.
برای اطلاع از قیمت دستگاه لیبل زن و آشنایی انواع و مشخصات آن ها با ما تماس بگیرید.

درمورد دستگاه میکسر پودر هم بدانید.


خرید لیبل زن

خرید لیبل زن با توجه به قابلیت ها، قیمت و کیفیت و البته تا حدودی برند محصول صورت می گیرد.لیبل زن هایی همچون لیبل زن بیکسلون bixolon، لیبل زن GoDEX و لیبل زن بیانگ از جمله برندهای دستگاه چاپگر لیبل می باشند.
همانند فیش پرینتر، کاغذ خردکن، پرینتر PVC و اسکناس شمار و لیبل زن ها نیز سرعت های مختلفی را دارا می باشند که در انتخاب لیبل زن به این مورد باید دقت کرد.
در خرید لیبل زن به این نکته توجه داشته باشید که هر چند قیمت لیبل زن نسبت به پرینتر های دیگر کمی بالاتر است،ولی به دلیل عدم نیاز به شارژ مجدد، پایین بودن هزینه های سرویس و همچنین کاغذهای ارزانتر، هزینه خرید شما به راحتی جبران می شود.
برای اطلاع از قیمت دستگاه لیبل زن با ما تماس بگرید.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید