مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه پرکن چسب 123

دستگاه پرکن چسب 123

از دیگر محصولات ماشین سازی کیان صنعت، پرکن چسب 123 می باشد. دستگاه پرکن تیوپ چسب دارای انواع مختلف در قیمت های متفاوت است.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه پرکن چسب 123

دستگاه پرکن چسب 123 در دو نوع ایرانی و خارجی وجود دارد. این نوع دستگاه پرکن با توجه به امکاناتشان، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. به دلیل خواصی که چسب دارد، برای پر کردن آن ها در ظروف، دستگاه باید ویژگی هایی داشته باشد که بتواند این مایع غلیظ و چسبنده را به راحتی در آن ها پر کند.
کیان صنعت به عنوان معتبرترین تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی، آماده عرضه انواع دستگاه پرکن چسب به خصوص پرکن چسب 123 (چسب یک دو سه) به تولیدکنندگان می باشد. 
برای راه اندازی خط تولید چسب 123 و دریافت مشاوره و خرید دستگاه های مورد نیاز با مشاوران ما در کیان صنعت، تماس بگیرید. تجربه ما می تواند راهنمای خوبی برای کسب و کار شما باشد.

دستگاه پرکن چسب سیلیکون

این دستگاه زیر مجموعه دستگاه پرکن غلیظ قرار می گیرد. ماشین های پرکن، امروزه به یکی از مهم ترین دستگاه ها در هر بخش تولیدی تبدیل شده اند. صنایع غذایی، نوشیدنی و انواع بسته بندی ها از جمله پر کردن تیوپ چسب به فراوانی از انواع دستگاه های پرکن استفاده می نمایند. 
 
دستگاه های پرکن چسب سیلیکون به طور کلی به سه نوع دستگاه تیوپ پرکن دستی، نیمه خودکار و تمام خودکار تقسیم می شوند.

 

مهم ترین تفاوت انواع دستگاه های پرکن چسب:

  • سرعت پر کردن مواد داخل تیوپ با توجه به نوع دستگاه متفاوت است.
  • بسته به حجم موادی که قرار است داخل تیوپ قرار بگیرد، نوع دستگاه و حجم مخزن آن متفاوت است.
  • برای تولید کنندگان خرده صرفه اقتصادی با خرید دستگاه تیوپ پرکن دست دوم می باشد. 
     

 

جنس بدنه دستگاه پرکن چسب 

دستگاه پرکن چسب را معمولا از بدنه استنلس استیل تولید نموده، که دارای جنس بسیار مقاوم و محکمی می باشد. دستگاه های پرکن چسب می توانند انواع چسب را درون ظروف با وزن های مختلف پر کند.
وزن چسب های پر شده درون قوطی ها قابل تنظیم بوده و می توان این وزن را برای قوطی های مختلف تنظیم نمود.
قدرتی که دستگاه های پرکن چسب داشته بسیار بیشتر از سایر دستگاه های پرکن بوده و می توان از آنها به عنوان یکی از قدرتمند ترین دستگاه های پرکن نام برد.
دستگاه های پرکن چسب خارجی معمولا دارای قیمت های نسبتا بیشتری نسبت به نمونه های ایرانی اما کیفیت دستگاه های خارجی معمولا بسیار بالا بوده و به همین خاطر سرعت پر کردن چسب درون سطل های با سایز مختلف، بسیار بیشتر از نمونه های داخلی می باشد.

پرکن چسب 123

 

دستگاه پرکن چسب نیمه اتوماتیک 3 نازل 

در واقع این دستگاه دارای قابلیت فوق العاده ای از منظر ظرفیت دستگاه پرکن بوده و با همین دستگاه می‌توان از 100 سی سی الی 3 لیتر چسب را در ظروف بسته بندی گوناگون پر کرده و بلافاصله دوخت زد.

کیان صنعت تولیدکننده انواع پرکن مایعات ، شیرینگ پک، اسپری پرکن و...


انواع دستگاه پرکن چسب

با توجه به تنوعی که در انواع چسب وجود دارد، برای بسته بندی آن ها از دستگاه های مختلفی به کار برده می شود.
 

  • دستگاه پرکن چسب آکواریوم
  • دستگاه پرکن چسب سیلیکون
  • دستگاه پرکن چسب چوب
  • دستگاه پرکن چسب مایع
  • دستگاه پرکنن چسب 123
  • دستگاه پرکن چسب قطره ای
  • دستگاه پرکن چسب چوب

 

دستگاه پرکن چسب قطره ای

یکی دیگر از چسب هایی که از آن استفاه می شود چسب قطره ای است. برای بسته بندی و پر کردن این چسب در ظرف مخصوص آن از دستگاه پرکن چسب قطره ای استفاده می گردد. به دلیل قوی بودن این چسب، تمهیدات لازم برای دستگاه اندیشیده شده است تا اپراتور در زمان کار با دستگاه از خطرات کاملاً به دور باشد و با چسب در تماس قرار نگیرد.

 
عوامل مؤثر در قیمت پرکن چسب 123

عواملی که در قیمت دستگاه پرکن تاثیرگذار است:

  • می توان به این که دستگاه به طور عمده یا به شکل تکی خریداری شود اشاره کرد.
  • دستگاه هایی که در کشور تولید می شوند با توجه به امکانات و کاراییشان قیمت های متفاوتی دارند.
  • دستگاه های خارجی گران تر از دستگاه های ایرانی می باشند.
  • دستگاه ها با توجه به مکانیسمی که در آن ها به کار برده شده است، کارکردهای متفاوتی دارند.
  • این که دستگاه تولیدکننده چه شرکتی باشد و برند آن نیز در قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود.
  • قیمت این دستگاه به وسیله تجزیه و تحلیل حجم مواد تولید شده و مقدار چسبی که در طی یک روز بسته بندی می شود نیز مشخص می شود. اندازه تیوپ چسب نیز از تنوع بسیاری برخوردار می باشد و قیمت های متفاوتی دارد. دستگاه ها قادرند با توجه به اندازه تیوپ تنظیم شوند.
  • خرید از نمایندگی ها می تواند تضمینی برای سلامت دستگاه باشد و همچنین می توانید دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

دستگاه پرکن چسب
 

دستگاه پرکن تیوپ چسب تمام اتوماتیک

با دستگاه پرکن که به طور تمام اتوماتیک می باشد، می توان تولیدات بیشتری را بسته بندی نمود. به دلیل این که تمام کارها در این دستگاه توسط خود دستگاه انجام می شود و اپراتور دخالتی در آن ندارد، سرعت آن خیلی از دستگاه نیمه اتوماتیک بیشتر است.
 
همین مسئله موجب شده است که تعداد تیوپ بیشتری توسط این دستگاه نسبت به دستگاه نیمه اتوماتیک در طول روز بسته بندی شود. این دستگاه برای تولیدکننده هایی که میزان تولید چسب آن ها زیاد است، کارایی بیشتری دارد. دستگاه تمام اتوماتیک آلومینیومی یکی از بهترین دستگاه ها در این نوع می باشد.

دستگاه تمام اتوماتیک پرکن چسب 123


 
مشخصات چسب 123

نام دیگر چسب های 123 سیانواکریلات است. ماده ای شیمیایی که برای ساخت چسب های قطره ای قوی کاربرد بسیار دارد. به دلیل وجود سیانواکریلات چسب قطره ای 123 در مدت زمان بسیار کوتاهی روی سطح خشک می شود. بنابراین زمانی که پلمپ چسب های فوری را باز می کنیم، باید آن را در کم تر از 1 ماه مصرف نماییم. زیرا به دلیل وجود سیانو اکریلات، این ماده به سرعت خشک می گردد. در نتیجه دیگر قابل استفاده نیست!


حلال های چسب فوری یک دو سه

هر ماده شیمیایی ممکن است حلال هایی داشته باشد. در نتیجه در صورت لزوم می توانید از یکی از حلال های آن استفاده کنید. تا این جا هم دانستیم که این چسب ها بر پایه سیانو اکریلات ساخته می شوند. پس بهتر است که با برخی از حلال های آن آشنا شوید:

  • استون
  • در متیل سولفو اکسید
  • نیترومتان
  • گاما بوتیرولاکتون3
  • دی کلرومتان

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید