مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه میکسر پودر

میکسر پودر صنعتی

یکی از دیگر تولیدات ماشین سازی کیان صنعت، دستگاه میکسر پودر صنعتی می باشد.برای خرید این دستگاه و اطلاع از لیست قیمت ها با ما تماس بگیرید.

کیان صنعت
کیان صنعت

میکسر پودر چیست؟

میکسر صنعتی وسیله ای برقی است که با انتقال قدرت از موتور به تیغه ها مواد را پودر می کند، این دستگاه معمولا برای مخلوط کردن مواد غذایی استفاده می شود. بنا به ضرورت رعایت بهداشت این دستگاه های بلندر از جنس استیل ضد زنگ در کیان صنعت تولید می شود .از این دستگاه معمولا در کارگاه ها ، کارخانه ها و از انواع دیگر آن در منازل جهت تولید مواد غذایی پودری مانند :زرد چوبه ، دارچین ، فلفل ، نشاسته ها، جوش شیرین ، قهوه وغیره که نیاز به مخلوط شدن دارند، استفاده می شود . 

معمولا از این دستگاه ها در کارخانه ها در فرآیند تولید و بسته بندی گیاهان داروئی ، ادویه جات ، انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و بعضاً در خط تولید محصولاتی از قبیل شیر خشک و لبنیات بهره برداری می شود.

 

دستگاه میکسر پودر (Powder Mixer Machine)

برخی از مواد پودری یا گرانولی برای رسیدن به خواص مورد نظر نیاز به ترکیب شدن دارند. نوع ترکیب برخی از پودرها باید به دقت انجام گیرد تا اجزای ترکیب با درصد قابل قبولی با هم آغشته شوند. دستگاه میکسر پودر از جمله ماشین های موثر در این زمینه است. دستگاه ریبون بلندر نام تجاری این ماشین است.

 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه اسپری پرکن، پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ پک اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با شماره های ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

میکسر پودر صنعتی

از مهمترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و کلیه محصولات پودری شکل، دستگاه میکسر صنعتی است. به دلیل این که این قبیل دستگاه ها نقش مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی را دارند در ظرفیت ها و ابعاد متنوعی تولید می شودند.دستگاه میکسر پودر صنعتی به دلیل اینکه با خیلی از مواد شیمیایی در تماس مستقیم هستند باید مقاوم به خوردگی و از بین رفتن باشند به همین دلیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شوند.دستگاه های میکسر صنعتی بنا به کارایی دارای تیغه های بلند تیز و یا پارویی پهن و کوتاه هستند.
 

کاربرد میکسر پودر صنعتی

میکسر پودر صنعتی در صنایع غذایی و شیمیایی بیشترین کاربرد را دارد. صنایع مختلف برای تولید محصولاتی با کیفیت، نیاز به یکنواختی در عناصر و مواد گوناگون دارند و باید بتوانند با دقت بالا، مواد اولیه خود را به نسبت‌هایی که در فرمولشان تعریف شده است، با یکدیگر ترکیب کنند. اگر دو یا چند نوع از مواد اولیه‌ ای که برای تولید یک محصول بکار می‌ روند از جنس پودر باشند، دستگاه میکسر پودر گزینه اصلی برای ترکیب یکنواخت مواد پودری می ‌باشد.

میکسر پودر صنعتی

 

قیمت میکسر پودر

طراحی و ساخت انواع دستگاه میکسر پودری در ماشین سازی کیان صنعت ،با بالاترین کیفیت و استاندارد در کنار بهترین قیمت از دیگر خدمات ما به شمار می رود.
شما عزیزان برای خرید این دستگاه و اطلاع از قیمت میکسر پودر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

انواع دستگاه میکسر پودر

این دستگاه یکی از مهم ترین تولیدان کیان صنعت می باشد و با توجه به نیاز بازار در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می شود.از جمله مهم ترین مدل های این دستگاه پرکاربرد می توا به موارد زیر اشاره داشت:


میکسر پودر با مخزن ثابت

یکی از پر استفاده ترین نوع میکسر پودر است که مخزن دستگاه افقی و ثابت است و پره های بلندر در آن چرخش دارد. حداکثر زمان صرف شده با این دستگاه به منظور ترکیب پودر 10 الی 15 دقیقه است. استفاده از درب های لولایی روی مخزن به منظور جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در حین کار از محاسن دیگر این دستگاه است.


میکسر پودر با مخزن گردان

در این نوع میکسر پودر مخزن نیز همانند تیغه های بلندر به گردش در می آید تا پودرهای باقی مانده در کف مخزن نیز ترکیب شوند تا دقت میکس به دست آمده بالاتر باشد. صنایع دارویی از موارد استفاده میکسر پودر با مخزن گردان است. مخزن این ماشین از ظرفیت 50 تا 2000 لیتر تولید می شود.


میکسر پودر دو جداره

برخی ترکیبات خاص در صنایع شیمیایی و حتی دارویی برای درست ترکیب شدن و رسیدن به دقت مورد تایید نیاز است تا دما در هنگام فرآیند میکس تغییراتی داشته باشد. در بین جداره مخزن این دستگاه روغن ریخته می شود تا در زمان مورد نظر دمای مخزن را تغییر دهد.


میکسر پودر اسانس پاش

در بسیاری از صنایع پودها با اسانس های مایع ترکیب می شوند تا ماده مورد نظر به دست آید. برای این منظور از میکسر پودر مجهز به مخزن اسانس استفاده می شود. در هنگام کار، مخزن تعبیه مقداری از اسانس را تزریق می کند تا به ترکیب نهایی اضافه شود.

 

میکسر پودر افقی

 

میکسر پودری افقی

در این نوع میکسر ها دو نوع پره وجود دارد .بدلیل کشیده شدن دو جهت پره حول محور یک شفت در دو مسیر جداگانه جهت ترکیب دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه باعث میکس دقیق مواد می‌شود. در این نوع میکسر ها به دلیل پره کشی بصورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمام جهات حرکت کرده و مواد مختلف را  با درصد بالا و در زمان کوتاه به صورت کاملا یکنواخت با هم ترکیب نموده تا در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل بدست آید .قطر شافت اصلی حامل پره ها بسته به عواملی مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد دارد. برای دریافت قیمت میکسر پودری افقی با ما تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی دستگاه میکسر پودر

  • جنس دستگاه از استیل می باشد (جنس آهن در صورت سفارش مشتری)
  • ضخامت ورق مورد استفاده بر اساس کارکرد متفاوت می باشد.
  • دستگاه از طریق موتور گیربکس با دور پایین انتقال قدرت می کند و دریچه ای در قسمت زیرین میکسر جهت خارج کردن مواد تعبیه شده است.
  • توان و قدرت موتور گیربکس بر اساس حجم دستگاه می باشد.
  • پایه های بلندر از جنس آهن می باشد.
  • دستگاه دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید