مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت و خرید دستگاه پرکن ضد یخ در مدل های اتومات و نیمه اتومات

پرکن ضد یخ

یکی از دیگر ماشین آلات پرکن و بسته بندی، دستگاه پرکن ضد یخ می باشد. این دستگاه در مدل های اتومات و نیمه اتومات با کیفیت بسیار بالا در کیان صنعت تولید شده است.

کیان صنعت
کیان صنعت

خط تولید ضد یخ، دارای خواص ضد جوش بودن و ضد خوردگی می باشد. این خط تولید شامل میکسر و دستگاه پرکن می باشد. دستگاه پرکن وزنی و پرکن خطی و روتاری از انواع دستگاه پرکن ضد یخ می باشند که دارای دربند و در دو نوع اتومات و نیمه اتومات تولید شده اند. ماشین سازی کیان صنعت در زمینه تولید و عرضه دستگاه های پرکن و بسته بندی مایعات مانند ضد یخ تخصص دارد. از انواع دیگر دستگاه پرکن می توان به پرکن آب معدنی، پرکن کرم و پرکن سرکه اشاره داشت. با توجه به غلظت موادی که قصد بسته بندی آن را دارید باید دستگاه متناسب با آن را انتخا نمایید.

دستگاه پرکن ضد یخ

ضد یخ از جمله بسیاری از محصولات مایع است که با استفاده از تجهیزات بسته بندی ماشین آلات کیان صنعت می توانید آنها را پر و بسته بندی نمایید. تولیدی ها و کارخانه ها می توانند از سیستم های کامل تجهیزات پرکن کیان صنعت، که شامل انواع دستگاه پرکن، دربند، نوار نقاله ها و لیبل زن می باشند برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. ماشین آلات ما همچنین قادر به پر کردن و بسته بندی انواع دیگر مایعات با سطوح مختلف ویسکوزیته، از جمله نوشیدنی ها و محصولات صنعتی می باشد. پرکن ضد یخ از دسته پرکن ثقلی در کیان صنعت می باشد.

دستگاه پرکن ضد یخ

روش تولید ضدیخ

به منظور توليد ضد يخ 800 ليتر مونو اتيلن گليكول از مخزن ذخيره خود به وسيله پمپ به داخل مخزن اختلاط تزريق شده و از واحد تصفيه آب، 100 كيلو آب به آن اضافه شده و 90 ليتر مواد افزودنی در آن ريخته و پس از اضافه كردن 10 ليتر انديكاتور، همزن را روشن كرده و به مدت 20 دقيقه عمل اختلاط را انجام مي دهند. پس از انجام اختلاط، مواد توسط دستگاه پركن مكيده شده و در قوطي هاي 4 ليتري بسته بندي شده، برچسب ميخورد و توسط كارگران در كارتن قرار گرفته و روي پالت گذاشته ميشود. شما می توانید برای پرکردن ضد یخ از دو نوع دستگاه اتومات و نیمه اتومات استفاده نمایید. انتخاب سيستم پرکن اتوماتيک به اين علت بوده است که از طرفي دور ريز بسيار کمي در هنگام بسته بندي خواهد داشت و نيز امکان بسته بندي ظروف فلزي و بستن در آنها به صورت اتوماتيک وجود دارد.

پیاده سازی یک سیستم کامل پرکن ضد یخ

ضد یخ یک نوع مایع رقیق می باشد که ماشین آلات ما قادر به بسته بندی آن می باشند. علاوه بر پرکن ضد یخ، انواع دیگری از تجهیزات بسته بندی مایع را نیز برای تکمیل سیستم بسته بندی به شما ارائه می دهیم که ضمن افزایش بهره وری، خطر خرابی دستگاه پرکن را کاهش می دهد. کیان صنعت گزینه های مختلف سفارشی سازی دستگاه ها را برای پاسخگویی به نیازهای خاص برنامه شما در برنامه خود قرار داده است.

پس از اتمام فرآیند پر کردن، تجهیزات دربند می توانند درپوش هایی با اندازه و شکل دلخواه را روی بطری های خنک کننده موتور قرار دهند تا محصول را در برابر نشت و آلودگی محافظت شود. برچسب زنها سپس می توانند کاغذ یا پلاستیک شفاف که مارک، متن و تصاویر مورد نظر شما روی آن قرار دارد، را بر روی بسته ها و قوطی ها ضد یخ بچسبانند. برای اینکه حمل و نقل محصولات به طور مداوم در طول مراحل پر کردن و بسته بندی کارآمد باشد، نوار نقاله در تنظیمات سفارشی با تنظیمات سرعت متفاوت در دسترس است. 

خط تولید ضد یخ

نصب سیستم بسته بندی ضد یخ

تمام ماشین آلات پرکن و بسته بندی مایع تولید شده در کیان صنعت به مشتریان این امکان را می دهد تا خطوط تولید خود را به طور کامل سفارشی کنند. ما می توانیم به شما در تصمیم گیری در مورد بهترین ماشین آلات برای برنامه خاص خود و طراحی پیکربندی کامل تجهیزات برای پاسخگویی به نیازهایتان، شما را راهنمایی کنیم. ما می توانیم از همه چیز از انتخاب ماشین گرفته تا نصب و راه اندازی کمکتان نماییم. با مشاوره ما، بهره وری و سود آوری تسهیلات خود را به حداکثر می رسانید.

اگر می خواهید طراحی و پیاده سازی یک خط تولید ضد یخ را شروع کنید، همین امروز با ماشین سازی کیان صنعت تماس بگیرید و یکی از کارشناسان آگاه ما می تواند بلافاصله به شما کمک کند. ما آماده هستیم تا به شما در طراحی یک سیستم کاملاً سفارشی از تجهیزات بر اساس نیازهای شخصی شما یاری رسانتان باشیم.

منبع:

epakmachinery.com

albania.ebucx

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید