مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

قیمت تیوپ پرکن تمام اتومات و نیمه اتومات

دستگاه تیوپ پرکن اتومات

از انواع دستگاه تیوپ پرکن، تیوپ پرکن اتوماتیک و نیمه اتومات را ما توان نام برد.برای خرید و اطلاع از قیمت تیوپ پرکن با ما تماس بگیرید.کیان صنعت فعال در زمینه تولید و عرضه انواع ماشین الات صنعتی.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه تیوپ پرکن اتوماتیک در سری محصولات تیوپ پرکن قرار دارد. اگر بخواهیم تعریفی از دستگاه تیوپ پر کن ارائه دهیم باید بگوییم دستگاه های پرکن تیوب برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند رنگ مو، چسب و غیره درون تیوب و سیل کردن انتهای تیوب استفاده می شوند و دارای گستره وسیع از کاربری در صنایع مختلف می باشد.
در واقع استفاده از دستگاه تیوپ پرکن باعث پیشرفت چشمگیری در صنایع مختلف از جمله آرایشی و بهداشتی، دارویی، شیمیایی و...  شده است و سرعت و کیفیت تولید و در نهایت سود آوری صاحبان صنایع را افزایش داده است. کیان صنعت به عنوان یکی از معتبرترین تولید کننده ماشین آلات صنعتی در ایران آماده عرضه بهترین نوع تیوپ پرکن به مشتریان عزیز خود می باشد. برای ثبت سفارش خرید، مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه تیوپ پرکن دستی، اتومات و نیمه اتومات و یا سایر دستگاه ها با ما در تماس باشید.

دستگاه پرکن تیوپ

دستگاه تیوپ پرکن از جدیدترین دستگاه هایی هستند که وارد صنعت بسته بندی شده اند و برای پر کردن انواع مواد رقیق و غلیظ استفاده می شوند. دستگاه های پر کن به چند صورت متفاوت و در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و به دلیل داشتن کارکرد کاملا پیشرفته در کارخانه های بزرگ پر کن مواد بکار می روند. روش عملکرد دستگاه های پر کن مواد رقیق و غلیظ با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند و دارای سیستم کاملا متفاوتی هستند.
دستگاه تیوپ پرکن در گروه دستگاه های بسیار پیشرفته ای هستند که برای پر کردن موادی که از غلظت بسیار بالایی برخوردار هستند مانند مربا، سس و دیگر مواد غلیظ استفاده می شوند. تمامی نکات بهداشتی لازم در زمان ساخت این دستگاه رعایت شده است و از قطعاتی استفاده شده که دارای استاندارد جهانی می باشند و از طرف سازمان بهداشت دارای مجوز رسمی هستند. 

مشخصات تیوپ پرکن کیان صنعت

نام دستگاه پرکن تیوپ
مدل عرضه شده در دو نوع اتومات و نیمه اتومات
کاربرد قابل استفاده برای پرکردن انواع تیوپ و مواد غلیط، دارای سرعت بسیار و کارایی بسیار بالا
گارانتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش، به همراه آموزش و مشاوره رایگان 
قیمت  برای اطلاع از قیمت محصول تماس بگیرید

قیمت دستگاه تیوپ پرکن کیان صنعت

تیوپ پرکن تمام اتوماتیک

ماشین تیوپ پرکن تمام اتوماتیک(پلاستیکی وآلومینیومی) برای موادی مانند: شکلات وانواع مواد بصورت مایع وخمیری درتیوپ پلاستیکی از جنس PE یا PP و یا تیوپ آلومینیومی به کار می رود. کلیه قسمت های در تماس با مواد از جنس استنلس استیل است. ماشین تیوپ پرکن در صورت لزوم دارای قیف دو جداره استنلس استیل با هیتر،پمپ سیرکولاسیون و همزن می باشد. تیوپ پلاستیکی بوسیله تونل حرارتی فک پرس سیل وبرای تیوپ های آلومینیومی دومرحله مجزا تا و اتو و چروک وجود دارد.

 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه اسپری پرکن، دستگاه پرکن مایعات و نوار نقاله اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک

دستگاه تیوپ پر کن نیمه اتوماتیک، بر خلاف اتومات این دستگاه، به یک اپراتور برای اداره امور به منظور کارکرد صحیح در فرآیند پر کردن نیاز دارد. این دستگاه بیشتر برای مصارف  خانگی و کارگاه های کوچک به کار می رود. اما در کارخانه ها معمولا از نوع تمام اتومات تیوپ پرکن استفاده می کنند. برخی از کارخانه ها نیز وجود دارند که از دستگاه های تیوپ پر کن نیمه اتوماتیک استفاده می کنند.

دستگاه تیوپ پر کن نیمه اتوماتیک نسبت به نوع تمام اتوماتیک آن، دارای سرعت کمتری برای پر کردن مایعات است ،می توان گفت سرعت پر سازی توسط این دستگاه، تقریباٌ نصف دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک می باشد و این موضوع جزء تفاوت های بارز این دو دستگاه می باشد.

کاربرد و عملکرد دستگاه تیوپ پرکن کیان صنعت

  • تیوپ پرکن کیان صنعت برای پر کردن موادی از قبیل سس، مارمالاد، خامه و دیگر مواد غلیظ می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • دستگاه تیوپ پرکن دارای کارکرد پیستونی می باشد، به همین دلیل از سرعت بسیار بالایی در پر کردن مواد برخوردار می باشد و می تواند در ساعت تعداد بسیار بالایی از تیوپ ها را پر کند.
  • بدنه و تمامی نازل هایی که در این دستگاه استفاده شده از جنس استیل می باشند و می توان بعد از اتمام کار مخزن و نازل ها را مورد شستشوی کامل قرار داد.
  • تمامی کارهای پر کردن در دستگاه تیوپ پرکن اتومات بدون اینکه دخالت انسان در آن صورت بگیرد انجام می شود. در نتیجه هیچ گونه میکروب و یا گرد و غباری داخل ظرف وارد نمی شود.

در مورد دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی هم بخوانید.

دستگاه تیوپ پر کن تمام اتومات

 

ویژگی های دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات

عملکرد کلی دستگاه های تمام اتوماتیک در زیر بیان شده اند:

  • قرارگیری تیوپ ها در محل مورد نظر توسط تیوپ گذار
  • تنظیم محل قرار گیری تیوپ توسط چشمی بر اساس نقطه رنگی
  • پر شدن تیوپ توسط نازل با مقدار مشخص شده
  • سیل کردن انتهای تیوپ با توجه به جنس تیوپ
  • خروج تیوپ از دستگاه بدون دخالت نیروی انسانی

قیمت انواع دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه تیوپ پرکن در انواع و اقسام گوناگونی شامل تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی، تولید و به بازار عرضه می شود که هر کدام از انواع این دستگاه رنج قیمتی خاص خودش را دارد.
در بین انواع تولید شده از این دستگاه، مدل تمام اتوماتیک آن از قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر برخوردار است و مدل دستی آن قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها داراست.با این حال قیمت تیوپ پرکن تمام اتوماتیک در مدل های مختلف نیز با یکدیگر تفاوت دارد.
این تفاوت قیمت با توجه به امکانات، کاربرد، سرعت بسته بندی، سال ساخت، برند و … ممکن است کاهش یا افزایش قیمت داشته باشند.
به طور کلی با توجه به نواسانات موجود در بازار کشور ایران، قیمت دستگاه تیوپ پرکن نیز همانند سایر محصولات خوراکی، پوشاک، ماشین آلات و …ثابت نیست و دائما در حال کاهش یا افزایش قیمت می باشند.

دستگاه پرکن تیوپ پلاستیکی

دستگاه پرکن تیوپ پلاستیکی، دارای انواع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی می باشد. که یک تولید کننده با توجه به ظرفیت خط تولید و میزان سرمایه گذاری مشتری، یکی از انواع آن را انتخاب می کند.
تیوپ ها از نظر جنس به سه دسته: پلاستیکی، آلومینیومی و لمینتی تقسیم می شوند. نوع جنس تویوپ نقش بسزایی در انتخاب نوع دستگاه پرکن تویوپ دارد.
و همچنین جنس تویوپ با توجه به محصولی که قرار است درون آن پرشود و نوع درب، انتخاب می شود. برای بسته بندی محصولات آرایشی، شکلات و بیشتر مواد خمیری و مایع بیشتر از تیوپ های پلاستیکی استفاده می شود.ولی در مواردی از تویوپ آلومینیومی نیز استفاده می شود.
دستگاه پرکن تیوپ پلاستیکی، یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین دستگاه های پرکن می باشد. زیرا برای اکثر محصولات تیوپی، از تیوپ پلاستیکی استفاده می شود.

تیوپ پرکن اتوماتیک


دستگاه پرکن تیوپی

دستگاه پرکن تیوپی به منظور پر کردن تیوپ مواد گرانروی بالا و غلظت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
از این دستگاه در صنایع متنوعی استفاده می گردد که در زیر به چند مورد اشاره می نماییم:

  1. صنایع دارویی: پر کردن تیوپ پماد ها و کرم های موضعی
  2. صنایع غذایی: پر کردن عسل، شکلات، ترشی
  3. صنایع بهداشتی: پر کردن لوسین های بدن
  4. صنایع آرایشی: پر کردن انواع کرم پودر و ژل مو
  5. صنایع شیمیایی: پر کردن تیوپ گریس و چسب

تفاوت دستگاه تیوپ پرکن پیستونی و پمپی

دستگاه های پرکن پیستونی از  بهترین نوع دستگاه هایی هستند که برای پر کردن مواد غلیظ استفاده می شوند و از سرعت بسیار بالایی در این کار برخوردار می باشند. تفاوت این دستگاه ها با تیوپ پرکن پمپی در سرعت پر کردن مواد می باشد، به همین دلیل نسبت به نوع پمپی ترجیح داده می شود.

انواع دستگاه های پرکن

دستگاه پرکن انواعی از دستگاه های خط تولید و بسته بندی در کارخانجات می باشد که دارای تنوع بسیاری در زمینه طراحی و تولید می باشد. انواع مایعات با غلظت های مختلف و مواد پودری از طریق این دستگاه ها پر و بسته بندی می شود. با توجه به عملکرد دستگاه پرکن نام گذاری روی آنها صورت می گیرد.
به طور مثال:

  •  پرکن لیوانی:برای پر کردن مایعات غلیظ در ظروفی مانند لیوان ،مثل بستنی و ماست
  • دستگاه پرکن اسپری:برای پر کردن مایعات معطر در قوطی اسپری که دارای عملکرد مخصوص به خود می باشد.
  • دستگاه پرکن تیوپی: به منظور پر کردن تیوپ ها در صنایع مختلف (تیوپ پرکن)
  •  دستگاه پرکن پودری: برای پر کردن ادویه ها  و مواد پودری

پرکن تیوپ خمیر دندان

دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان که به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای عموم صنایع تولید کننده قابل تهیه و دسترس می باشد، با گذر از خطوط تولید پیشرفته و با قیمت های متعددی، به بازار عرضه می گردد. دستگاه پرکن تیوپ خمیردندان جدید معمولا از وزن سبک و قابل حملی برخوردار است و می توان به سادگی در هر محل و مکانی آن را قرار داد. این مدل از دستگاه های پرکن عمدتا به شکل اتوماتیک و گاها نیمه اتوماتیک طراحی می شوند تا حتی الامکان دخالت دست در آن صورت نگیرد.

پرکن تیوپ چسب

یکی از مهم ترین تولیدات ماشین سازی کیان صنعت، پرکن تیوپ چسب می باشد. دستگاه های پرکن چسب به طور کلی به سه نوع دستگاه تیوپ پرکن دستی، نیمه خودکار و تمام خودکار تقسیم می شوند. دستگاه تیوپ پرکن چسب دارای قابلیت فوق العاده از نظر ظرفیت دستگاه پرکن بوده و می‌ توان از 100 سی سی الی 3 لیتر چسب را در ظروف بسته بندی گوناگون پر کرده و بلافاصله دوخت زد.

هم اکنون با مشاوران کیان صنعت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه انواع ماشین آلات صنعتی و نوع کارکرد و کاربرد آن ها آشنا شوید.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید