مشتری گرامی با توجه به تعداد بالای تماس ها لطفا از طریق فرم ارتباط با ما شماره تماس خود به همراه نام و نام خانوادگی را ارسال کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

ورود به صفحه ارتباط با ما - کلیک کنید

دستگاه اسپری پرکن

دستگاه اسپری پرکن

یکی از محصولات ماشین سازی کیان صنعت، دستگاه اسپری پرکن می باشد. دستگاه اسپری پرکن در مدل های مختلف دارای سه نازل پرکن، پرچ کن و گاز زن می باشد.این محصولات بسیار متناسب برای پرکردن انواع اسپری در سایزها، مدل های مختلف و ابعاد متفاوت است.

کیان صنعت
کیان صنعت

دستگاه اسپری پرکن

دستگاه اسپری پرکن
16/09/2021

اسپری پرکن، در بسیاری از صنایع غذایی، بهداشتی و صنعتی کاربرد دارد. دستگاه اسپری پرکن دستی، اتومات و نیمه اتومات از انواع این دستگاه به شمار می روند.

اسپری پرکن اتوماتیک

اسپری پرکن اتوماتیک
27/08/2021

از مهم ترین تولیدات ماشین سازی کیان صنعت، دستگاه پرکن اسپری می باشد. اسپری پرکن اتوماتیک کیان صنعت در کیفیت بالا و هم سطح با دستگاه های اسپری پرکن روز دنیا تولید و عرضه می شود.

دستگاه اسپری پرکن چیست؟

دستگاه اسپری پرکن (spray filling machine) با تکنولوژی جدیدی که دارد باعث شده است که پرکردن اسپری نسبت به گذشته آسان تر شود. اسپری پرکن ها (دستگاه پرکن اسپری) به عنوان یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی تولید شده در کیان صنعت می باشد. این دستگاه در دو نوع اسپری پرکن تمام اتوماتیک و اسپری پرکن نیمه اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند. اسپری پرکن ها از جمله دستگاه های مورد نیاز خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها می باشند و زیر مجموعه دستگاه های پرکن هستند. از پرطرفدارترین دستگاه اسپری پرکن می توان به دستگاه اسپری پرکن زعفران، پرکن اسپری خوشبو کننده اشاره داشت. برای اطلاع از قیمت دستگاه اسپری پرکن با کیان صنعت تماس بگیرید.

اسپری ها ظرف های قوطی شکلی هستند که گازها و مواد گوناگون را به صورت استریلیزه در قسمت مخزنی شکلی خود حفظ میکنند که پر کردن نامناسب آن می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد. اسپری ها در زمینه های مختلفی مانند مواد غذایی و لوازم بهداشت و .... کاربرد های گوناگونی دارند. اما همیشه هنگام پر کردن آن ها با مشکلاتی رو به رو می شویم که باعث کند شدن خط تولید و ایجاد ضرر و زیان میشود. مشکلاتی مانند خراب شدن دستگاه و سرعت پایین خط تولید باعث شد که متخصصین حوزه صنایع مکانیک دست به کار شوند.

 

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به دستگاه تیوپ پرکن، پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ پک اشاره داشت. برای خرید این محصولات با کیفیت بالا با ما در تماس باشید.

09199613987            09357157293

 

مشاهده فیلم اسپر پرکن اتوماتیک

 

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

اسپری پرکن نیمه اتومات، برای پرکردن انواع اسپری در سایزهای مختلف از 50 تا 500 میلی متر مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت پنوماتیک می باشد. (این ویژگی باعث حفظ ایمنی بیشتر در محیط کار می شود) و جنس بدنه این دستگاه از استیل و پایه های آن از جنس آهن است.

عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت سه گانه می باشد. بدین صورت که دستگاه با فشار دادن یک پدال قادر به پرکردن، پانچ کردن و گاز زدن می باشد. به این صورت که ظرف اسپری در زیر نازل پرکن قرار می گیرد. با فشار دادن پدال مواد درون مخزن وارد قوطی می شود. سپس قوطی اسپری به زیر نازل پانج هدایت شده پس از پلمپ والو به زیر نازل گاز زن هدایت می شود و مقدار گاز مورد نیاز درون قوطی اسپری تزریق می گردد. این محصول بسیار مناسب برای پرکردن انواع اسپری در سایزها، مدل های مختلف و ابعاد متفاوت می باشد. اسپری پرکن نیمه اتومات برای پرکردن حشره کش، رنگ، براق کننده ماشین، خوش بو کننده بدن، برف شادی و .......مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپری پرکن اتوماتیک

دستگاه اسپری پر کن اتومات قابلیت های اسپری پرکن نیمه اتومات را دارد و دارای 2 متر دستگاه نوار نقاله به صورت رفت و برگشت می باشد. ویژگی هایی مانند عملکرد روتاری دستگاه، وجود ۴ نازل گاز زن، موتور های ضد جرقه و اینورتور به منظور کنترل سرعت دستگاه کانوایر و تجهیز بودن این دستگاه به پانچ این محصول را منحصر به فرد کرده است. اسپری پرکن اتوماتیک در مقایسه با اسپری پرکن دستی یک برتری خاصی از چند لحاظ دارد که میتوان به دقت و سرعت بیشتر اسپری پرکن اتوماتیک نسبت به دستگاه اسپری پرکن دستی و صرفه جویی در زمان و به صرفه بودن آن اشاره کرد.

دستگاه اسپری پرکن اتومات کیان صنعت

دستگاه اسپری پرکن زعفران

دستگاه های پرکن بسیاری در صنایع امروزی به کار برده می شوند. می توان از این نمونه دستگاه های پرکن، به دستگاه پرکن اسپری زعفران اشاره نمود. از این نوع دستگاه، شرکت هایی استفاده می نمایند که در کار تولید انواع مختلف اسپری می باشند. در این میان دستگاه اسپری پر کن دستی زعفران هم وجود دارد که کاملاً نیاز به نیروی انسانی دارد. 

تولید پرکن اسپری زعفران اتوماتیک در کشور و خارج از کشور انجام می شود. این دستگاه را کارخانه های مختلفی وجود دارند که تولید می نمایند و در دسترس خریداران قرار می دهند. این نوع دستگاه ها را می توان از مراکزی خریداری نمود که از سوی کارخانه های معتبر در سراسر ایران فعال هستند. این مراکز وظیفه دارند تا دستگاه های پرکن از جمله دستگاه پرکن تمام اتومات زعفران را به فروش رسانند تا کسانی که در حال فعالیت در این عرصه هستند، از آن استفاده نمایند. 

دستگاه پرکن اسپری زعفران

پرکن ادکلن

یکی از دستگاه های اسپری پرکن، پرکن عطر و ادکلن است. دستگاه پرکن وکیوم عطر و ادکلن با ایجاد خلا در شیشه های عطر و ادکلن مایع را به آنها تزریق می نماید. این دستگاه دارای میزان دقت و سرعت مناسبی است. دستگاه های پرکن ادکلن معمولا دارای نازل های با تعداد متفاوت می باشد. به وسیله این نازل ها بتوان انواع ظروف را در مدت زمان کوتاهی بتوان از ادکلن پر نمایند. از این رو تعداد نازل نقش عمده ای را برای سرعت بسته بندی توسط دستگاه های پرکن ایفا می کند. می توان با استفاده از دستگاه های دارای نازل بیشتر، تعداد بیشتری از ظروف مختلف را پر نمود.

دستگاه پرکن اسپری گاز فندک

پرکن اسپری گاز فندک را می توان به عنوان مهم ترین دستگاه پرکن اسپری دانست. هر تولید کننده ای که در این صنعت فعالیت دارد می تواند هر نوع اسپری را با دستگاه اسپری پرکن، پر کند. این دستگاه در دو مدل اتومات و نیمه اتومات تولید می شود. گاز مصرفی LPG است که بی بو شده، از این اسپری پرکن نمی توان در صنایع غذایی استفاده کرد.

خصوصیات دستگاه اسپری پرکن 

ماشین آلات پرکن، در صنایع بسته بندی انواع مختلفی دارند از دستگاه پرکن مایعات گرفته تا پرکن مواد پودری و گرانولی، همگی جزو خانواده پرکن هستند و هرکدام در صنایع مختلف به کار می روند دستگاه اسپری پرکن به دو صورت خودکار و نیمه خودکار ساخته و طراحی می گردد. تفاوت این دو در استفاده از نیروی انسانی و عملکرد آن است.
گاز مصرفی که با آن اسپری ها پر می شوند، گاز مایع LPG است که بی بو شده است.برای صنایع غذایی نمی توان از این اسپری پرکن استفاده کرد و دستگاه اسپری پرکن را میتوان جایگزین کرد.

دستگاه اسپری پرکن برای پر کردن مایعات به همراه فشار گاز یا هوا کاربرد دارد. این ماشین، مایعات را با فشار بالای گاز در ظروف مختلف پُر می‌کند. عملکرد آن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است و محصول پرشده نهایی حالت افشانه یا همان اسپره دارد. ماشینی که این ذرات کوچک افشانه‌ای را در بطری‌های مختلف پُر می‌کند را دستگاه اسپری پر کن می‌گویند.
دستگاه اسپری پرکن محصولی بسیار کاربردی می باشد و در بسیاری از صنایع از جمله صنایع بهداشتی، غذایی و رنگ کاربرد دارد. تعداد نازل پرکن بسته به نوع دستگاه متفات است و می تواند ۳ ، ۵ و یا تعداد بیشتری را بر اساس تیراژ شامل شود. معمولا در دستگاه اسپری پرکن نحوه عملکرد پرکن به صورت پنوماتیک و توسط باد می باشد که تغذیه آن با یک کمپرسور انجام می گیرد .

اسپری پرکن اتومات

 

کاربردهای دستگاه های پرکن اسپری

  •   اسپری برف شادی
  •   اسپری های چسبی و فوم های شیمیایی پرکننده
  • اسپری رنگ و خوشبو کننده ها، اسپری های اکلیلی
  •  اسپری مواد شیمیایی همانند اسپری های حشره کش و داروهای دامی
  •   اسپری انژکتور شوی و لاستیک شوی واسپری های براق کننده داشبورد و لاستیک
  •    اسپری های مواد غذایی همانند اسپری رنگ غذا، اسپری زعفران و انواع روغن های خوراکی

enlightened درباره پرکن چسب 123 هم بخوانید.

چرا باید از اسپری پرکن استفاده کرد؟

دستگاه اسپری پرکن یکی از مهم ترین ابزار های موجود در عرصه انواع صنایع آرایشی بهداشتی، شیمیایی، صنعتی، کشاورزی وغذایی می باشد که توانسته کارایی ومزیت های خاص خودش را در انواع صنایع به رخ همگان بکشاند.

  •  دستگاه های اسپری پرکن میتوانند تا 87 درصد در سرعت خط تولید تاثیر مستقیم داشته باشند.
  •  پس اگر در انتخاب این دستگاه دقت کافی را به خرج ندهیم میتواند منجربه تعطیلی یک خط تولید شود.

بنابراین شما می توانید با انتخاب درست محصول (از لحاظ برند و مدل) هم از نظر مالی رشد کنین و هم سرعت خط تولید خود را نسبت به سایر شرکت ها بالا ببرید.

 

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات


تعمیرات و نگه داری دستگاه اسپری پرکن :

  •  تمامی قطعات یدکی محصول فوق در ماشین سازی کیان صنعت موجود می باشد.
  • به دلیل طراحی منحصر به فرد دست رسی به کلیه بخش های آن بسیار آسان می باشد و قطعات آن به راحتی تعویض می گردد.
  •   تمامی شلنگ ها و قطعات اورینگ در بازار ایران موجود می باشد.
  •   با آموزش رایگان کارشناسان فنی ما و نصب و تحویل در محل کارخانه شما
  •   زمان تحویل طبق توافق طرفین می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه اسپری پرکن تولیدی کیان صنعت نشانگر کیفیت محصولات و تعهد ما به شما عزیزان می باشد.

 یک سال گارانتی تعویض لوازم پنوماتیک

پنج سال گارانتی تعویض پکینگ سیستم تزریق گاز

ده سال خدمات پس ازفروش

 

نکات قابل ملاحظه در دستگاه های پرکن

  •    خطای این دستگاه ها در پرکردن قوطی های اسپری 5- میلی لیتر می باشد.
  •    با طراحی خاص قسمت های مختلف دستگاه، نازل های این تجهیزات بدون چکه می باشند.
  •    کاربری دستگاه ها با آموزش هایی که متخصصان به هنگام نصب می دهند به راحتی امکان پذیر است.
  •    قطعات یدکی مورد نیاز دستگاه اسپری پرکن و شلنگ ها یا اورینگ ها، در بازار مصرف موجود بوده وامکان تهیه آسانی دارند.
  •     سیستم عملکردی دستگاه ها پنوماتیکی بوده لذا نیازمند وجود یک کمپرسور متناسب با ظرفیت دستگاه پرکن می باشد.
  •     ساختار دستگاه های پرکن اسپری طوری است که به هنگام تعمیرات و نگهداری دسترسی به تمامی قسمت های ماشین امکان پذیر می باشد.

آیا امکان آموزش اولیه در مورد کار با اسپری پرکن در ماشین سازی کیان صنعت وجود دارد؟

بله، آموزش های اولیه برای کسانی که تا به حال با این دستگاه کار نکرده اند داده خواهد شد. اپراتوری که با دستگاه اسپری پرکن کار می کند نیاز دارد که نوع گاز را بشناسد، طریقه تنظیم سیلندرها را بداند تا بتواند دستگاه را عیب یابی بکند. چون دستگاه اسپری پرکن به طور دائم با گاز سر و کار دارد در قسمت های مختلف آن به خصوص در بخش تزریق گاز می تواند مسائلی به وجود بیاید که اپراتوری که با این دستگاه کار می کند باید به مسائل فنی آشنا باشد.

امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
  • عبادی

    دستگاه پرکن اسپری رو میشه برای چند محصول مورد استفاده قرار داد؟ مثلا از ی دستگاه برای پرکردن زعفران و عطر استفاده کرد؟

    • مدیر سایت

      با سلام. بله تمام دستگاه های پرکن اسپری تقریبا کارکردی مشابه با یکدیگر دارند اما برای دریافت مشاوره و اطلاع دقیق از مشخصات محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید